Tommy Paradijs.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:04 schreef Fred_B het volgende:
Tommaso Paradiso is wel een beetje een Muziekfeest-op-het-Plein naam voor een artiest
Dit is een mystery guest denk ik. Straks trekt ze dat masker weg en is het Carlo Ancelotti ofzoquote:
No Dumfries no party.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:17 schreef Fred_B het volgende:
Inter Milaan heeft ondertussen een groot probleem.
Ja, dat wordt gewoon een soort eigen categorie van er oud uit zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind juist vaak: hoe meer gladgetrokken en gebotoxt, hoe ouder je eruit ziet.
Khal Drogoquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:20 schreef NailQueen het volgende:
Yaman doet me denken aan Aquaman Jason Momoa. Net zo'n reus
Nog maar drie uur te gaanquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:21 schreef NailQueen het volgende:
En we hebben nog maar 10 liedjes gehad
Hierna komt Tizzano Ferro een kwartier een intervalact doen gelukkigquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:21 schreef NailQueen het volgende:
En we hebben nog maar 10 liedjes gehad
Perdono?!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hierna komt Tizzano Ferro een kwartier een intervalact doen gelukkig
Ik ben morgen vrij maar in de middag krijg ik iemand van de woningbouw langs. Dus het moet niet te lang duren hoor.quote:
Je wilt er wel een beetje fris uitzien voor het geval het een knappe kerel is natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij maar in de middag krijg ik iemand van de woningbouw langs. Dus het moet niet te lang duren hoor.
Jep en even wat moois aantrekken natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen de roze lampjes even aandoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |