abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219036620
26%
pi_219036754
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Sinds Bakellende I zijn we hier in Nederlands lekker rechts. Hoeveel vrijheid hebben we erbij gekregen?
Rechtse partijen op papier is niet hetzelfde als rechts beleid.

Meer macht naar EU = links beleid. Hogere belastingen = links beleid. Meer immigratie + alle rompslomp, uitkeringen, etc = links beleid. Hogere accijnsen = links beleid.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat komt natuurlijk ook omdat we nooit een echt rechtse coalitie gehad hebben en er altijd samengewerkt moet worden met linkse of middenpartijen. En daarnaast is ook vrijwel geen enkele partij 100% links of 100% rechts in hun aanpak / standpunten.

Maar volgens de klassieke definities, is rechts wel degelijk voor minder overheid, minder regels en belastingen en dus meer vrijheid. Dus ook meer eigen verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid.
pi_219036820
Ik ben uitgesloten. Ik was zoveel FvD dat ze bang waren voor een coupe.

Nee grapje. De test niet gedaan.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219047551
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 14:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Jezus wat een domme test. Als je alles groen invult is het 100% als je alles rood invult 0%. Maar 10%.
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:26:32 #30
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_219050468
100%.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:31:52 #31
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219050500
63%.
Zijn paar dingen in hun programma die in potentie helemaal prima zijn. Denk ook dat het overdragen van het lijsttrekkerschap een slimme zet was.
Laat ze maar opnieuw beginnen, zonder de fratsen van Baudet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_219050512
118%
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:34:45 #33
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219050513
Zo snap ik niet dat iemand tegen kleinere klassen kan zijn.
Meer ruimte van de individuele behoeften van een leerling, meer ruimte om gericht te helpen als docent.

Probleem is alleen hie je voldoende docenten gaat krijgen hiervoor als er nu al tekort is.
Al lijk ik uit de overige vragen af te kunnen lezen dat ze een groep uit Nederland willen verwijderen, wat dit tekort natuurlijk (deels) oplost.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_219050517
ik blijf op 1/30 steken

site geeft een verhaaltje over erfbelasting en dan houdt het op. geen knop. geen voor of tegen, geen volgende

site is broddelwerk, net zoals de rest van fvd
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  zondag 19 oktober 2025 @ 11:23:28 #35
503746 Hogwarts
School of swag
pi_219050805
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 12:48 schreef Cruzinats het volgende:
Ik zag bij het debat dat Lidewij ruim een kop groter is dan die turbomanlet van de SP.
Heftig zeg en stoer zeg
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  zondag 19 oktober 2025 @ 11:25:52 #36
503746 Hogwarts
School of swag
pi_219050816
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:59 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Rechtse partijen op papier is niet hetzelfde als rechts beleid.

Meer macht naar EU = links beleid. Hogere belastingen = links beleid. Meer immigratie + alle rompslomp, uitkeringen, etc = links beleid. Hogere accijnsen = links beleid.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat komt natuurlijk ook omdat we nooit een echt rechtse coalitie gehad hebben en er altijd samengewerkt moet worden met linkse of middenpartijen. En daarnaast is ook vrijwel geen enkele partij 100% links of 100% rechts in hun aanpak / standpunten.

Maar volgens de klassieke definities, is rechts wel degelijk voor minder overheid, minder regels en belastingen en dus meer vrijheid. Dus ook meer eigen verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid.
Jaa zo kun je alles wel omdraaien, wat jij wil is een extreem rechts kabinet ipv een rechts kabinet wat we al JAREN hebben gehad, het werkt niet, alles is afgebroken. Misschien eens tijd om eens te kijken of het andersom beter wordt?
pi_219050828
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:25 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Jaa zo kun je alles wel omdraaien, wat jij wel is een extreem rechts kabinet ipv een rechts kabinet eat we al JAREN hebben gehad, het werkt niet, alles is afgebroken. Misschien eens tijd om eens te kijken of het andersom beter wordt?
Nee dat hoeven we niet te bekijken. Je hoeft alleen maar hun partijprogramma's te bekijken om te zien dat het daarmee alleen nog maar erger wordt.

Het is gewoon beroerd dat we eigenlijk alleen de keuze hebben tussen kut en heel kut.
  zondag 19 oktober 2025 @ 11:33:42 #38
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219050852
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:28 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Nee dat hoeven we niet te bekijken. Je hoeft alleen maar hun partijprogramma's te bekijken om te zien dat het daarmee alleen nog maar erger wordt.

Het is gewoon beroerd dat we eigenlijk alleen de keuze hebben tussen kut en heel kut.
Het blijft toch altijd interessant dat mensen die blind geloven in hard geschreeuw nooit tevreden zijn met het resultaat ervan. Je denkt dat er geen alternatief is, omdat je die niet wilt zien.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zondag 19 oktober 2025 @ 11:38:53 #39
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219050895
nee ik ben een joodse reptilian vrijmetselaar
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219050942
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het blijft toch altijd interessant dat mensen die blind geloven in hard geschreeuw nooit tevreden zijn met het resultaat ervan. Je denkt dat er geen alternatief is, omdat je die niet wilt zien.
Luister, die immigratie moet gewoon stoppen. NU. Helemaal. Daarna zien we wel weer verder. Elke partij die dit niet op nummer 1 heeft staan én extreme maatregelen wil nemen die hiertoe leiden, maken ons land sowieso nog verder kapot. En derhalve is er inderdaad geen alternatief meer voor FvD, Ja21, PVV.

We moeten gewoon ooit naar een coalitie toe van enkel anti-immigratiepartijen, anders is het gedaan met dit mooie landje. En inderdaad, hier zitten veel incompente idioten bij. Maar stemmen voor partijen die dit niet als probleem zien, of zo door willen gaan, of ongeveer maar dan met ietsie lager aantallen, zijn allemaal nog veel erger.
  zondag 19 oktober 2025 @ 11:57:54 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219051017
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:45 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Luister, die immigratie moet gewoon stoppen. NU. Helemaal. Daarna zien we wel weer verder. Elke partij die dit niet op nummer 1 heeft staan én extreme maatregelen wil nemen die hiertoe leiden, maken ons land sowieso nog verder kapot. En derhalve is er inderdaad geen alternatief meer voor FvD, Ja21, PVV.

We moeten gewoon ooit naar een coalitie toe van enkel anti-immigratiepartijen, anders is het gedaan met dit mooie landje. En inderdaad, hier zitten veel incompente idioten bij. Maar stemmen voor partijen die dit niet als probleem zien, of zo door willen gaan, of ongeveer maar dan met ietsie lager aantallen, zijn allemaal nog veel erger.
Tegenwind moet NU stoppen. NU! NU! NU!

Elke partij die dit niet op nummer 1 heeft staan én extreme maatregelen wil nemen die hiertoe leiden, maken ons land sowieso nog verder kapot.

Ok Geert.
Huilen dan.
  zondag 19 oktober 2025 @ 11:57:57 #42
503714 SebbeSwensje
pi_219051018
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:45 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Dat hele nu nu nu werkt dus niet, daar zijn we na al die tijd toch wel een keer achtergekomen? Je moet met verstandig en goed onderbouwd beleid komen om ergens te komen.
Appears.
pi_219051071
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:35 schreef vaarsuvius het volgende:
ik blijf op 1/30 steken

site geeft een verhaaltje over erfbelasting en dan houdt het op. geen knop. geen voor of tegen, geen volgende

site is broddelwerk, net zoals de rest van fvd
Wat heb jij voor kut telefoon?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 19 oktober 2025 @ 12:06:04 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219051078
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat hele nu nu nu werkt dus niet, daar zijn we na al die tijd toch wel een keer achtergekomen? Je moet met verstandig en goed onderbouwd beleid komen om ergens te komen.
Komt door tegenwerking!
Huilen dan.
  zondag 19 oktober 2025 @ 12:06:51 #45
503714 SebbeSwensje
pi_219051082
quote:
8s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Komt door tegenwerking!
Nee, het prinsessencomplex.
Appears.
  zondag 19 oktober 2025 @ 12:07:10 #46
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219051086
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:06 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Nee, het prinsessencomplex.
Nee. Tegenwerking!
Huilen dan.
  zondag 19 oktober 2025 @ 12:09:02 #47
503714 SebbeSwensje
pi_219051096
quote:
8s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee. Tegenwerking!
Vanzelfsprekend.
Appears.
  zondag 19 oktober 2025 @ 12:13:47 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219051128
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:09 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Vanzelfsprekend.
Door linkse oppositie. Linkse rechters. Linkse media. Linkse ambtenaren. Linkse wetenschappers. Linkse grondwet. Linkse eerste kamer. Linkse feiten.
Huilen dan.
pi_219051407
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Nee want niemand heeft nog ooit serieus geprobeerd of de kans gekregen. We zullen naar een coalitie moeten van welwillende partijen, zonder tegenwerkers zoals NSC, en 76+ zetels om dit voor elkaar te krijgen. En zelfs dan wordt het lastig, omdat vrijwel alle oppositiepartijen in dat scenario, er alles aan zullen doen om hier een stokje voor te steken.

Het is jammer dat we niet allemaal, massaal, inzien dat immigratie ons naar de kloten helpt en dat we er nu mee moeten stoppen. Tegen elke prijs. Tegen elke boete. Tegen elk verdrag.

Zo niet, dan gaan we gewoon zo door. 100.000+ mensen erbij elk jaar met alle gevolgen van dien inclusief de weerstand van het volk hier tegen die alleen maar zal groeien. Als je niet ziet dat dit binnen afzienbare tijd extreem uit de hand gaat lopen dan heb je en plaat voor je kop.

Je kunt dus niet zeggen 'dat dit niet werkt', want dit hebben we nog nooit gedaan. We hebben alleen een keer PVV als grootste partij gehad en dat heeft inderdaad niet gewerkt. Maar kijk eens naar alle andere variablen die daar aan bij gedragen hebben.

Pas als we ooit PVV (+partijen zoals FvD / Ja21 die ik overigens liever aan het roer heb dan PVV, maar dat terzijde) met 76+ zetels krijgen én dan 4 jaar aan het roer en verandert helemaal niets... Dan pas kunnen we zeggen, dit werkt blijkbaar ook niet.

Maar zelfs dan komt het doordat we onszelf helemaal hebben vastgeketend met internationale verdragen, EU lidmaatschap en omringd door pro-migratie idioten in zowel de politiek, media, etc.

Er moet eerst een ommekeer komen in de samenleving. Nog een stuk of 10 'Lisa's'. Paar aanslagen. Nog een jaar of 10-15 verrotte huizenmarkt. Nog 1 - 2 miljoen migranten erbij. Etc

En dan komt bovenstaand scenario wel uit. Het is dan alleen waarschijnlijk wel te laat. En het is ook volkomen onnodig om hier op te wachten. Want dit is gewoon een realistisch nabije toekomstbeeld.

De pleister moet er nu af.
  zondag 19 oktober 2025 @ 13:03:39 #50
503746 Hogwarts
School of swag
pi_219051425
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:28 schreef matigeuser het volgende:

[..]

:')

(extreem)rechts maakt Nederland al jaren kapot, overal waar rechts aan de macht komt gaat naar de knoppen, kijk eens even naar dse US. De cijfers liegen er niet om. De goedkope werkimmigranten waar de nakomelingen een stuk stront zijn en (terecht) uitgekotst worden door alles en iedereen is te denken aan rechts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')