Ahjakkes. Denk je dat het net zo werkt als hoofdpijn van het drinken oplossen met meer drinken?quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:40 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Ik heb overal spierpijn. Helaas vooral in mijn rug en dat is erg oncomfortabel. Ik denk dat de spierpijn in de rug komt van het houthakken dat gisteren onderdeel was van het obstakelparcours -- ik had een erg taai stuk hout om door te hakken en heb veel vanuit mijn rug geslagen in plaats van de bijl en de zwaartekracht te laten werken.
En al 2 mollen erin? Helpt dat?quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:40 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Ik heb overal spierpijn. Helaas vooral in mijn rug en dat is erg oncomfortabel. Ik denk dat de spierpijn in de rug komt van het houthakken dat gisteren onderdeel was van het obstakelparcours -- ik had een erg taai stuk hout om door te hakken en heb veel vanuit mijn rug geslagen in plaats van de bijl en de zwaartekracht te laten werken.
Is er niet een jongere buurvrouw of buurman of een ander iemand in je omgeving die je kan helpen hiermee?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:35 schreef AnneX het volgende:
Tja, ik vroeg mij al af of een passende ovenschaal de oplossing zou zijn.
Affijn, net een half uur in de wacht omdat ikzelf een account verknoeid had.
Nieuw account aanmaken had ik geen zin in, want er staan nogal wat punten op. Nieuw ww aanvragen werkt ook niet.
Geduldig aan de niét slimme dame uitgelegd dat ik het klantkaartnr niet weet, want ik kan niet inloggen.
OK. mijn mailadres dan: vrij kort en simpel. Drie x spellen.
En het wachtwoord…tja, dat is mijn probleem bij inloggen!
OK. Meebewegen met haar script vermoedelijk: tot ViER x toe spellen én herhalen van een 15 letterig-verberg-mijn-mailadres wachtwoord.
Dan spel ik met namen en zij herhaalt dan de “t” van “tot”. En dan zeg ik Theo. Of de “I” van “Isaac” en zij herhaalt de “I” van “het woordje is”.
Vier xxxx hè. De Ypsilon werd alsmaar ‘vertaald’ naar de X.
Toen heb ik haar maar vriendelijk bedankt en opgehangen.
Later nog eens en dan hopelijk een bijdehandte collega. Pfffft.
Dat was 26 minuten traag en onbegrip.
Koffie!
quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahjakkes. Denk je dat het net zo werkt als hoofdpijn van het drinken oplossen met meer drinken?
Ik heb nl 2 bomen die om moeten vandaag.....
Heb ik inderdaad inmiddels maar gedaan. En een wandelingetje gemaakt.quote:
Vast wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Is er niet een jongere buurvrouw of buurman of een ander iemand in je omgeving die je kan helpen hiermee?
En om voorzorgsmaatregelen te treffen om dit beetje te voorkomen in de toekomst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat niet heel raar is omdat het halve internet er uit lag door een storing bij Amazon web services. Dat raakt een behoorlijk groot aantal sites die op een 1 of andere manier iets doen met Amazon, zoals bijv. inloggen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had vanochtend ook iets raars. Van alle sites waar ik normaal kom (kranten/insta etc maar ook Fok!) was ik uitgelogd op de laptop. Best irritant.
Ah, maar op de Ipad en Iphone was niets aan de hand. Het was alleen de laptop en echt alle sites.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat niet heel raar is omdat het halve internet er uit lag door een storing bij Amazon web services. Dat raakt een behoorlijk groot aantal sites die op een 1 of andere manier iets doen met Amazon, zoals bijv. inloggen.
Yep, Duoling, Perplexety, Telegram, etc etc In UK ook een stel bankenquote:Op maandag 20 oktober 2025 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat niet heel raar is omdat het halve internet er uit lag door een storing bij Amazon web services. Dat raakt een behoorlijk groot aantal sites die op een 1 of andere manier iets doen met Amazon, zoals bijv. inloggen.
Ik ben vooral benieuwd naar de antwoordenquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:12 schreef fietsie het volgende:
Dit soort storingen vind ik altijd heel fijn, hoop ook dat veel van mn zorgcollea's er goed last van hebben gehad.
Want bij iedere app- of andere software aanvraag vraag ik ze om mij in woorden uit te leggen wat zij gaan doen als de app of cloudsoftware door een storing niet beschikbaar is.
En vaak kijkt men dan zo van "dat komt nooit voor". Om vervolgens te denken dat ik een oplossing voor ze ga leveren.
Nou nee, als jij internetbrut in je proces wilt, maak je je proces maar zo dat het ook functioneert als je brut het niet doet?
Heel veel pogingen tot antwoorden hebben het patroon <iemand anders> <"gaat / zal / moet"> enz enzquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de antwoorden
Ik heb 1 boom voor je bewaard, voor later deze weekquote:Op maandag 20 oktober 2025 15:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mij niet bellen. Ik kan amper meer bukken
Dus het ligt mogelijk niet aan mij…😇quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De "slachtoffers van militaire dreiging met grote stroomstoring in heel Utrecht" oefening deed het ook goed.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:27 schreef Molo het volgende:
Vaak volgt een 'wij worden ontzorgd door...'
Om vervolgens naar de naam van de leverancier te bidden![]()
Digitale weerbaarheid![]()
![]()
Ik zie alweer wat processen terug naar papier gaan trouwens, en dat snap ik heel goed
Succes überhaupt om daar te komen als je elektrische auto of de trein niet rijdenquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
De "slachtoffers van militaire dreiging met grote stroomstoring in heel Utrecht" oefening deed het ook goed.
(Als in: militiar ziekenhuis Utrecht lost dus niet iedereens shit op)
Ineens snappen mensen dat internet, stroom en rijdende treinen extreem kwetsbare basismaterialen zijn
Nee. Mogelijk. Ik weet niet waar Kruidvat hun applicaties draaien. Maar het zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus het ligt mogelijk niet aan mij…😇
Elektrische auto rijdt heus wel bij een stroomstoring. Laden daarentegenquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Succes überhaupt om daar te komen als je elektrische auto of de trein niet rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |