De nieuwe rookmelders en co melder hebben een heel groot voordeel. Deze melden via wifi/app dat de batterij bijna leeg is. Dus bij een ondefinieerbare PIEP midden in de nacht, en een speurtocht naar welke melder de boosdoener is. Is het nu even de app openen en direct de boosdoener identificeren en uitschakelen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zijn de lastige dingen in het leven.
Hier was na een firmware update het lichtpatroon van de oude router ineens heel onregelmatig. En daar werd ik snachts heel onrustig van
Inmiddels is de router vervangen en verhuisd, ik wilde geen led's meer zichtbaar vanuit bed
Nou, precies dat dus. Ongelooflijk. Voor onderzoeksjournalisten die "misstanden in de zorg" zo dolgraag blootleggen. Drie keer raden waar het gros van de tuchtzaken over gaatquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ging toch op en neer naar Zwolle dus podcast geluisterd.
What. The. Fuck.
Natuurlijk begon het al met de spoiler en wordt het onderzoek kant en klaar opgelepeld maar ook dan.. zoveel rode vlaggenVast ook wel omdat ik, net als bij voorbeeld @:blues hier en daar inhoudelijke kennis heb. Die medische zaken kloppen gewoon niet. Wat de rol en vooral de eerste keuzes van die (nota bene psychologie) studente voor mij nog meer onnadenkend en naïever maken. Daarna meegesleurd worden in je betrokkenheid en zaken nauwelijks kritisch ter discussie stellen, dat is ergens nog te verklaren.
Maar over de verkeerde keuzes in het begin, daar ging het in de afsluiting niet om. Toen ging het erover wat een mooi en betrokken mens ze was. En ze een gouden regel overtrad (die er dus duidelijk niet voor niks is), daar hebben we het niet meer over
En het kan beide kanten opwerken he.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, precies dat dus. Ongelooflijk. Voor onderzoeksjournalisten die "misstanden in de zorg" zo dolgraag blootleggen. Drie keer raden waar het gros van de tuchtzaken over gaatniet over kinderen die jaren alleen in het ziekenhuis liggen, wel over zorgverleners die zich grensoverschrijdend gedragen (en ja, ook dit soort appcontact wat allemaal heel vriendelijk en steunend bedoeld is en waar geen sprake is van romantische danwel seksuele bijbedoelingen, wordt fors bestraft in het tuchtrecht).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb daar meerdere kinderfeestjes gevierd. Mijn favoriete dieren destijds waren de kleinklauwotters, ik zou niet meer weten waarom. Ik kan me niet eens herinneren wat voor beesten er waren verder - ik denk misschien ook stokstaartjes en een of andere kleine soort aapjes. Maar die otters maakten indrukquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:19 schreef derLudolf het volgende:
Wist niet eens dat er een dierentuin was in Overloon, ken het alleen van een militai museum. Mocht je es de dierentuin in Nordhorn komen (qua prijs/kwaliteit erg populair bij Nederlanders) laat even weten. Of niet natuurlijk als je dat niet wil
Ik heb een RVS hapjespan van BK maar die heeft geen afneembare grip. Maar is wel groot genoeg voor ALLES. Heerlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:02 schreef fietsie het volgende:
Ondertussen ben ik dus op zoek naar een nieuwe hapjespan.
En dacht ik: "Cool, die van Tefal die kan ook in de oven zonder greep!".
Maar bij nader inzien blijken daar nog hele andere PFAS familie's in die Tefal producten te wonen dan degenen die men het meeste vreest...
Dus dan maar een andere: iemand een tip? Voor een met afneembare grip (want kleine oven) ?
Gaat het over Nordhorn? Stokstaartjes hebben ze, evenals doodshoofdaapjesquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb daar meerdere kinderfeestjes gevierd. Mijn favoriete dieren destijds waren de kleinklauwotters, ik zou niet meer weten waarom. Ik kan me niet eens herinneren wat voor beesten er waren verder - ik denk misschien ook stokstaartjes en een of andere kleine soort aapjes. Maar die otters maakten indruk
Nee Overloon! Daar woonde ik vroeger in de buurt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gaat het over Nordhorn? Stokstaartjes hebben ze, evenals doodshoofdaapjes
Aha ik vond het al uit de buurtquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee Overloon! Daar woonde ik vroeger in de buurt.
Goed!quote:
'Help mijn familie komt klussen'quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:24 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 dat klinkt als een prachtig script voor een reality tv show. Heeft je broertje daarna geld om het te laten doen en jij geld om lekker uit eten te gaan terwijl de vakmannen staan te klussen
Lopen met gipsplaten. Wedden dat het gaat regenenquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:18 schreef Tele6 het volgende:
Broertje zei dat hij ging kijken of hij een bus kon lenen van andere vrienden om de gipsplaten te vervoeren, want hij had geen geld voor én gipsplaten én een bus.
Zou ik een bus voor ons moeten huren?
Hij heeft me niet om geld gevraagd, alleen maar om hulp met klussen. Maar eerlijk gezegd heb ik weinig zin om te helpen met klussen als het allemaal op de meest ellendige manier moet omdat het zo krap is met geld. Mijn pa is wel eens met 2 gipsplaten van de bouwmarkt naar huis gelopen, dus broertje denkt nu, ok dat is maar 20x heen en weer lopen.![]()
![]()
Goeie.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Lopen met gipsplaten. Wedden dat het gaat regenen![]()
Misschien moet ie even een half jaartje sparen en jullie dan nog eens uitnodigen.
Bestel ze online en laat ze thuisbrengen
Toen werden ze niet thuis bezorgd?quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goeie.
Wij hadden ooit 10 stuks nodig van 2 meter.
Stoelen achter eruit en in de Eend én in de stromende regen. Waarom?
Gek als je terugkijkt. Het was in de vorige eeuw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vreest de grote frezen? :-)quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gaat lekker. Zou vandaag op het hoofdkantoor beginnen met inwerken in digitale spreekuren. Is de ene begeleider bijna de hele dag afwezig en de ander is ziek. Dus zo maar “relaxed” thuis aan het werk.
Relaxed tussen aanhalingstekens want hier in het gebouw begint een badkamer verbouwing (wand en vloertegels eruit en ik ga er vanuit dat er ook gefreesd moet worden.
Mijn oren en mijn concentratie ;-)quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je vreest de grote frezen? :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |