Gaat het over Nordhorn? Stokstaartjes hebben ze, evenals doodshoofdaapjesquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb daar meerdere kinderfeestjes gevierd. Mijn favoriete dieren destijds waren de kleinklauwotters, ik zou niet meer weten waarom. Ik kan me niet eens herinneren wat voor beesten er waren verder - ik denk misschien ook stokstaartjes en een of andere kleine soort aapjes. Maar die otters maakten indruk
Nee Overloon! Daar woonde ik vroeger in de buurt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gaat het over Nordhorn? Stokstaartjes hebben ze, evenals doodshoofdaapjes
Aha ik vond het al uit de buurtquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee Overloon! Daar woonde ik vroeger in de buurt.
Goed!quote:
'Help mijn familie komt klussen'quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:24 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 dat klinkt als een prachtig script voor een reality tv show. Heeft je broertje daarna geld om het te laten doen en jij geld om lekker uit eten te gaan terwijl de vakmannen staan te klussen
Lopen met gipsplaten. Wedden dat het gaat regenenquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:18 schreef Tele6 het volgende:
Broertje zei dat hij ging kijken of hij een bus kon lenen van andere vrienden om de gipsplaten te vervoeren, want hij had geen geld voor én gipsplaten én een bus.
Zou ik een bus voor ons moeten huren?
Hij heeft me niet om geld gevraagd, alleen maar om hulp met klussen. Maar eerlijk gezegd heb ik weinig zin om te helpen met klussen als het allemaal op de meest ellendige manier moet omdat het zo krap is met geld. Mijn pa is wel eens met 2 gipsplaten van de bouwmarkt naar huis gelopen, dus broertje denkt nu, ok dat is maar 20x heen en weer lopen.![]()
![]()
Goeie.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Lopen met gipsplaten. Wedden dat het gaat regenen![]()
Misschien moet ie even een half jaartje sparen en jullie dan nog eens uitnodigen.
Bestel ze online en laat ze thuisbrengen
Toen werden ze niet thuis bezorgd?quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goeie.
Wij hadden ooit 10 stuks nodig van 2 meter.
Stoelen achter eruit en in de Eend én in de stromende regen. Waarom?
Gek als je terugkijkt. Het was in de vorige eeuw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vreest de grote frezen? :-)quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gaat lekker. Zou vandaag op het hoofdkantoor beginnen met inwerken in digitale spreekuren. Is de ene begeleider bijna de hele dag afwezig en de ander is ziek. Dus zo maar “relaxed” thuis aan het werk.
Relaxed tussen aanhalingstekens want hier in het gebouw begint een badkamer verbouwing (wand en vloertegels eruit en ik ga er vanuit dat er ook gefreesd moet worden.
Mijn oren en mijn concentratie ;-)quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je vreest de grote frezen? :-)
Ahjakkes. Denk je dat het net zo werkt als hoofdpijn van het drinken oplossen met meer drinken?quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:40 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Ik heb overal spierpijn. Helaas vooral in mijn rug en dat is erg oncomfortabel. Ik denk dat de spierpijn in de rug komt van het houthakken dat gisteren onderdeel was van het obstakelparcours -- ik had een erg taai stuk hout om door te hakken en heb veel vanuit mijn rug geslagen in plaats van de bijl en de zwaartekracht te laten werken.
En al 2 mollen erin? Helpt dat?quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:40 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Ik heb overal spierpijn. Helaas vooral in mijn rug en dat is erg oncomfortabel. Ik denk dat de spierpijn in de rug komt van het houthakken dat gisteren onderdeel was van het obstakelparcours -- ik had een erg taai stuk hout om door te hakken en heb veel vanuit mijn rug geslagen in plaats van de bijl en de zwaartekracht te laten werken.
Is er niet een jongere buurvrouw of buurman of een ander iemand in je omgeving die je kan helpen hiermee?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:35 schreef AnneX het volgende:
Tja, ik vroeg mij al af of een passende ovenschaal de oplossing zou zijn.
Affijn, net een half uur in de wacht omdat ikzelf een account verknoeid had.
Nieuw account aanmaken had ik geen zin in, want er staan nogal wat punten op. Nieuw ww aanvragen werkt ook niet.
Geduldig aan de niét slimme dame uitgelegd dat ik het klantkaartnr niet weet, want ik kan niet inloggen.
OK. mijn mailadres dan: vrij kort en simpel. Drie x spellen.
En het wachtwoord…tja, dat is mijn probleem bij inloggen!
OK. Meebewegen met haar script vermoedelijk: tot ViER x toe spellen én herhalen van een 15 letterig-verberg-mijn-mailadres wachtwoord.
Dan spel ik met namen en zij herhaalt dan de “t” van “tot”. En dan zeg ik Theo. Of de “I” van “Isaac” en zij herhaalt de “I” van “het woordje is”.
Vier xxxx hè. De Ypsilon werd alsmaar ‘vertaald’ naar de X.
Toen heb ik haar maar vriendelijk bedankt en opgehangen.
Later nog eens en dan hopelijk een bijdehandte collega. Pfffft.
Dat was 26 minuten traag en onbegrip.
Koffie!
quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahjakkes. Denk je dat het net zo werkt als hoofdpijn van het drinken oplossen met meer drinken?
Ik heb nl 2 bomen die om moeten vandaag.....
Heb ik inderdaad inmiddels maar gedaan. En een wandelingetje gemaakt.quote:
Vast wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Is er niet een jongere buurvrouw of buurman of een ander iemand in je omgeving die je kan helpen hiermee?
En om voorzorgsmaatregelen te treffen om dit beetje te voorkomen in de toekomst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat niet heel raar is omdat het halve internet er uit lag door een storing bij Amazon web services. Dat raakt een behoorlijk groot aantal sites die op een 1 of andere manier iets doen met Amazon, zoals bijv. inloggen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had vanochtend ook iets raars. Van alle sites waar ik normaal kom (kranten/insta etc maar ook Fok!) was ik uitgelogd op de laptop. Best irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |