abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 21:09:10 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219054892
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 21:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb daar meerdere kinderfeestjes gevierd. Mijn favoriete dieren destijds waren de kleinklauwotters, ik zou niet meer weten waarom. Ik kan me niet eens herinneren wat voor beesten er waren verder - ik denk misschien ook stokstaartjes en een of andere kleine soort aapjes. Maar die otters maakten indruk _O-
Gaat het over Nordhorn? Stokstaartjes hebben ze, evenals doodshoofdaapjes
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219054933
Ik had vandaag een survivalrunwedstrijd. Ik had me heel dapper voor een langere afstand ingeschreven dan ik normaal voor de competitie loop. De laatste keer dat ik deze langere afstand deed was januari 2023 en toen heb ik er VIER EN EEN HALF uur over gedaan. :X

Vandaag was het doel om onder de vier uur te lopen. En dat is ruimschoots gelukt *G*
En waar ik vorige maand aan het eind van de wedstrijd helemaal shaky was, heb ik nu onderweg genoeg gegeten en gedronken en was ik alleen gewoon moe op het eind.

Morgen waarschijnlijk op alle mogelijke manieren stijf en blauw :')
pi_219054936
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Gaat het over Nordhorn? Stokstaartjes hebben ze, evenals doodshoofdaapjes
Nee Overloon! Daar woonde ik vroeger in de buurt. O+
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 21:13:27 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219054958
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 21:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee Overloon! Daar woonde ik vroeger in de buurt. O+
Aha ik vond het al uit de buurt :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219055019
Broertje is er nu achter gekomen dat de plafonds op de 1e verdieping van z'n huis (hij kan er per 1 nov in) zachtboard zijn en dus heeft hij bedacht dat we die 1-2 nov in één weekend gaan vervangen. Het gaat om 3 slaapkamers, overloop en badkamer. We zijn dat weekend met
- broertje (onervaren klusser, heeft geen geld en geen materiaal maar veel optimisme)
- B (top klusser, heeft gereedschap en verstand)
- ik (matige klusser maar bewust van tekortkomingen en leert ervan)
- mijn pa (erg goed als iets op 1/10 mm nauwkeurigheid moet, vet langzaam)
- mijn ma (helpt graag van de wal in de sloot)
- 2 vrienden van broertje die nog nooit geklust hebben

Top idee _O-
pi_219055070
Broertje zei dat hij ging kijken of hij een bus kon lenen van andere vrienden om de gipsplaten te vervoeren, want hij had geen geld voor én gipsplaten én een bus.

Zou ik een bus voor ons moeten huren?

Hij heeft me niet om geld gevraagd, alleen maar om hulp met klussen. Maar eerlijk gezegd heb ik weinig zin om te helpen met klussen als het allemaal op de meest ellendige manier moet omdat het zo krap is met geld. Mijn pa is wel eens met 2 gipsplaten van de bouwmarkt naar huis gelopen, dus broertje denkt nu, ok dat is maar 20x heen en weer lopen. :X :X :X
pi_219055129
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:02 schreef AnneX het volgende:
Hoe ging het met nichtje vlindertje?
Goed!
Gisteren met bus naar station, treinen gekeken. Daarna naar markt en even voor buren via kruidvat en met bus weer naar huis. Thuis eten, met mn ouders gevideobeld en geslapen. Na dutje lekker thuis gerommeld met boekjes en magneten, daarna eten, en toen nog even spelen en weer slapen. Vanochtend met buurmeisje naar speeltuin en daarna met de meiden kadootjes gekocht voor buurvrouwen, t buurmeisje en babybroertje. Buurmeisje incl kadotasje afgeleverd en thuis spelen, eten, slapen. Daarna werd ze opgehaald en ben ik uur gaan wandelen, even met ouders gebeld en nog halfuur gewandeld. Nog even genieten van wat waarschijnlijk voorlopig de laatste zonnestralen zijn geweest :+

Altijd heel gezellig als ze er is, maar ook wel weer lekker de rust terug in huis als ze weer is opgehaald.

Vanavond lekker op bank, laatste stukje special forces vips kijken nu en dan met de katjes naar boven en naar bed. Hopelijk een betere nacht, gister was niet best.
pi_219055152
@Tele6 dat klinkt als een prachtig script voor een reality tv show. Heeft je broertje daarna geld om het te laten doen en jij geld om lekker uit eten te gaan terwijl de vakmannen staan te klussen ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 oktober 2025 @ 21:30:18 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219055242
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 21:24 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 dat klinkt als een prachtig script voor een reality tv show. Heeft je broertje daarna geld om het te laten doen en jij geld om lekker uit eten te gaan terwijl de vakmannen staan te klussen ;)
'Help mijn familie komt klussen'

Je moet mij ook niet laten klussen. Heb twee linkerhanden. :s)
En dat houdt me ook wel tegen want wil wel wat laten toen, maar totaal geen zin in het gedoe. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219055416
Telebroerklusavontuur doet me een beetje hieraan denken Bekijk deze YouTube-video

En ik ben ook niet van het klussen. Bang van elektriciteit en water. Mijn schilderwerk is heel lelijk. Was vroeger wel goed in ikea spul in elkaar zetten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219056949
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 21:18 schreef Tele6 het volgende:
Broertje zei dat hij ging kijken of hij een bus kon lenen van andere vrienden om de gipsplaten te vervoeren, want hij had geen geld voor én gipsplaten én een bus.

Zou ik een bus voor ons moeten huren?

Hij heeft me niet om geld gevraagd, alleen maar om hulp met klussen. Maar eerlijk gezegd heb ik weinig zin om te helpen met klussen als het allemaal op de meest ellendige manier moet omdat het zo krap is met geld. Mijn pa is wel eens met 2 gipsplaten van de bouwmarkt naar huis gelopen, dus broertje denkt nu, ok dat is maar 20x heen en weer lopen. :X :X :X
Lopen met gipsplaten. Wedden dat het gaat regenen :D
Misschien moet ie even een half jaartje sparen en jullie dan nog eens uitnodigen.

Bestel ze online en laat ze thuisbrengen *G*
pi_219057198
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:47 schreef Queller het volgende:

[..]
Lopen met gipsplaten. Wedden dat het gaat regenen :D
Misschien moet ie even een half jaartje sparen en jullie dan nog eens uitnodigen.

Bestel ze online en laat ze thuisbrengen *G*
Goeie.

Wij hadden ooit 10 stuks nodig van 2 meter.
Stoelen achter eruit en in de Eend én in de stromende regen. Waarom?
pi_219057286
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 23:01 schreef AnneX het volgende:

[..]
Goeie.

Wij hadden ooit 10 stuks nodig van 2 meter.
Stoelen achter eruit en in de Eend én in de stromende regen. Waarom?
Toen werden ze niet thuis bezorgd?
pi_219057377
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Toen werden ze niet thuis bezorgd?
Gek als je terugkijkt. Het was in de vorige eeuw.
Als particulieren gingen wij het zelf halen.
Toen 6000 bakstenen werden bezorgd wèl 3 x gezegd dat het met een kleine vrachtwagen over een kleine brug moest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219057521
@fietsie Kom deze tegen: a Dutch oven.
Of er meerdere maten zijn, zie ik niet zo gauw. https://barecookware.com/(...)GKcFAjHwrMr8vsGcK3MQ ook een Nederlands product blijkbaar.
Niet zo zwaar als de gietijzeren copco pannen.
pi_219058600
Mogge!

Gaat lekker. Zou vandaag op het hoofdkantoor beginnen met inwerken in digitale spreekuren. Is de ene begeleider bijna de hele dag afwezig en de ander is ziek. Dus zo maar “relaxed” thuis aan het werk.

Relaxed tussen aanhalingstekens want hier in het gebouw begint een badkamer verbouwing (wand en vloertegels eruit en ik ga er vanuit dat er ook gefreesd moet worden.
  maandag 20 oktober 2025 @ 09:16:55 #197
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219058743
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Gaat lekker. Zou vandaag op het hoofdkantoor beginnen met inwerken in digitale spreekuren. Is de ene begeleider bijna de hele dag afwezig en de ander is ziek. Dus zo maar “relaxed” thuis aan het werk.

Relaxed tussen aanhalingstekens want hier in het gebouw begint een badkamer verbouwing (wand en vloertegels eruit en ik ga er vanuit dat er ook gefreesd moet worden.
Je vreest de grote frezen? :-)
pi_219058849
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Je vreest de grote frezen? :-)
Mijn oren en mijn concentratie ;-)
pi_219059008
Goedemorgen. Ik heb overal spierpijn. Helaas vooral in mijn rug en dat is erg oncomfortabel. Ik denk dat de spierpijn in de rug komt van het houthakken dat gisteren onderdeel was van het obstakelparcours -- ik had een erg taai stuk hout om door te hakken en heb veel vanuit mijn rug geslagen in plaats van de bijl en de zwaartekracht te laten werken.
  maandag 20 oktober 2025 @ 12:11:46 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219060391
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:40 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Ik heb overal spierpijn. Helaas vooral in mijn rug en dat is erg oncomfortabel. Ik denk dat de spierpijn in de rug komt van het houthakken dat gisteren onderdeel was van het obstakelparcours -- ik had een erg taai stuk hout om door te hakken en heb veel vanuit mijn rug geslagen in plaats van de bijl en de zwaartekracht te laten werken.
Ahjakkes. Denk je dat het net zo werkt als hoofdpijn van het drinken oplossen met meer drinken?
Ik heb nl 2 bomen die om moeten vandaag.....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 20 oktober 2025 @ 12:14:01 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219060418
Ik ga trouwens voor een BK hapjespan met vaste greep; ik snap de reclame gimmick van Tefal maar als er wat in de oven moet giet ik het we over in een schaal
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219060577
Tja, ik vroeg mij al af of een passende ovenschaal de oplossing zou zijn.

Affijn, net een half uur in de wacht omdat ikzelf een account verknoeid had.
Nieuw account aanmaken had ik geen zin in, want er staan nogal wat punten op. Nieuw ww aanvragen werkt ook niet.
Geduldig aan de niét slimme dame uitgelegd dat ik het klantkaartnr niet weet, want ik kan niet inloggen.
OK. mijn mailadres dan: vrij kort en simpel. Drie x spellen.
En het wachtwoord…tja, dat is mijn probleem bij inloggen!
OK. Meebewegen met haar script vermoedelijk: tot ViER x toe spellen én herhalen van een 15 letterig-verberg-mijn-mailadres wachtwoord.
Dan spel ik met namen en zij herhaalt dan de “t” van “tot”. En dan zeg ik Theo. Of de “I” van “Isaac” en zij herhaalt de “I” van “het woordje is”.
Vier xxxx hè. De Ypsilon werd alsmaar ‘vertaald’ naar de X.
Toen heb ik haar maar vriendelijk bedankt en opgehangen.
Later nog eens en dan hopelijk een bijdehandte collega. Pfffft.
Dat was 26 minuten traag en onbegrip.

Koffie!
pi_219060643
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:40 schreef Tele6 het volgende:
En al 2 mollen erin? Helpt dat?
  maandag 20 oktober 2025 @ 15:01:42 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219061495
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:35 schreef AnneX het volgende:
Tja, ik vroeg mij al af of een passende ovenschaal de oplossing zou zijn.

Affijn, net een half uur in de wacht omdat ikzelf een account verknoeid had.
Nieuw account aanmaken had ik geen zin in, want er staan nogal wat punten op. Nieuw ww aanvragen werkt ook niet.
Geduldig aan de niét slimme dame uitgelegd dat ik het klantkaartnr niet weet, want ik kan niet inloggen.
OK. mijn mailadres dan: vrij kort en simpel. Drie x spellen.
En het wachtwoord…tja, dat is mijn probleem bij inloggen!
OK. Meebewegen met haar script vermoedelijk: tot ViER x toe spellen én herhalen van een 15 letterig-verberg-mijn-mailadres wachtwoord.
Dan spel ik met namen en zij herhaalt dan de “t” van “tot”. En dan zeg ik Theo. Of de “I” van “Isaac” en zij herhaalt de “I” van “het woordje is”.
Vier xxxx hè. De Ypsilon werd alsmaar ‘vertaald’ naar de X.
Toen heb ik haar maar vriendelijk bedankt en opgehangen.
Later nog eens en dan hopelijk een bijdehandte collega. Pfffft.
Dat was 26 minuten traag en onbegrip.

Koffie!
Is er niet een jongere buurvrouw of buurman of een ander iemand in je omgeving die je kan helpen hiermee?
En om voorzorgsmaatregelen te treffen om dit beetje te voorkomen in de toekomst?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_219061508
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:11 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ahjakkes. Denk je dat het net zo werkt als hoofdpijn van het drinken oplossen met meer drinken?
Ik heb nl 2 bomen die om moeten vandaag.....
_O-
Mij niet bellen. Ik kan amper meer bukken :')
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
En al 2 mollen erin? Helpt dat?
Heb ik inderdaad inmiddels maar gedaan. En een wandelingetje gemaakt. ^O^
pi_219061537
Werk af. Ik weet niet wat er aan de hand is maar de in en uit lijsten waren zeer verwarrend. Nu even lekker met een boek op de bank. De badkamerslopers zijn (hopelijk) klaar voor vandaag dus rust!
pi_219061556
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:01 schreef Molo het volgende:

[..]
Is er niet een jongere buurvrouw of buurman of een ander iemand in je omgeving die je kan helpen hiermee?
En om voorzorgsmaatregelen te treffen om dit beetje te voorkomen in de toekomst?
Vast wel.
En nadat ik het zelf had gefikst - écht waar, want acties uitgevoerd ingelogd en wel - ging ik nog eens inloggen op iPhone en iPad en wéér werkte het niet. o|O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219061631
Ik had vanochtend ook iets raars. Van alle sites waar ik normaal kom (kranten/insta etc maar ook Fok!) was ik uitgelogd op de laptop. Best irritant.
  maandag 20 oktober 2025 @ 15:50:50 #210
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219061739
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had vanochtend ook iets raars. Van alle sites waar ik normaal kom (kranten/insta etc maar ook Fok!) was ik uitgelogd op de laptop. Best irritant.
Wat niet heel raar is omdat het halve internet er uit lag door een storing bij Amazon web services. Dat raakt een behoorlijk groot aantal sites die op een 1 of andere manier iets doen met Amazon, zoals bijv. inloggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')