Vrienden van mij gaan altijd met de trein naar Harlingen (en zijn auto verslaafd) ook wanneer 2 weken gaan en flink wat bagage bij zich hebbenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:54 schreef AnneX het volgende:
Mogguh…vraag aan Vlieland / Terschelling gangers ms. @:fietsie ? is het een aanrader om een plaats in de P garage de Bazuin in Harlingen te reserveren?
Of is er een andere optie voor een aantal dagen (en nachten) ?
En nog eentje: wie weet of er oponthoud is rond A’dam onderweg naar Alkmaar? Vertrek ik een uurtje eerder?
Die heeft geen idee wat er hem allemaal boven het hoofd hangtquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:50 schreef flipsen het volgende:
Ik ging nog even wandelen met Tarka in het namiddagzonnetje...
[ afbeelding ]
3 minuten later probeerde hij te landen nét achter onze wijk, maar besloot op het laatst dat dat toch niet zo´n goed plan was en ging weer de hoogte in.
Als je het vlak voor vertrek intoetst op google maps zie je dat meestal wel.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:54 schreef AnneX het volgende:
Mogguh…vraag aan Vlieland / Terschelling gangers ms. @:fietsie ? is het een aanrader om een plaats in de P garage de Bazuin in Harlingen te reserveren?
En nog eentje: wie weet of er oponthoud is rond A’dam onderweg naar Alkmaar? Vertrek ik een uurtje eerder?
Kom naar deze kant van Nederland.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:21 schreef AnneX het volgende:
Dank voor de antwoorden. A9 is niet nodig, @:borisz
Ook even gecheckt bij Rijkswaterstaat. Het is A2 A7.
Noord-Holland is voor ons een uithoek waar wij nooit komen.
Qua wegennet is het langzamerhand net de V.S.: veel en breed en het slingert zo met op/afritten, dat ik het met richtinggevoel niet meer red.![]()
Hup…de A27 verbreden. Het lijkt wel werkverschaffing.
Wèl wegen aanleggen en geen huizen bouwen.
Uithoekquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:21 schreef AnneX het volgende:
Dank voor de antwoorden. A9 is niet nodig, @:borisz
Ook even gecheckt bij Rijkswaterstaat. Het is A2 A7.
Noord-Holland is voor ons een uithoek waar wij nooit komen.
Qua wegennet is het langzamerhand net de V.S.: veel en breed en het slingert zo met op/afritten, dat ik het met richtinggevoel niet meer red.![]()
Hup…de A27 verbreden. Het lijkt wel werkverschaffing.
Wèl wegen aanleggen en geen huizen bouwen.
Jij hebt geen zeequote:Op zondag 19 oktober 2025 11:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Kom naar deze kant van Nederland.
Geen extra wegen, geen verbreding. En geen extra huizen.
En maar klagen door de overheid dat er niet geïnvesteerd wordt.
Heeft ook mijn voorkeur!quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Kom naar deze kant van Nederland.
Geen extra wegen, geen verbreding. En geen extra huizen.
En maar klagen door de overheid dat er niet geïnvesteerd wordt.
Ik weet niet hoe het heet, maar op de kaart zie je het schuin naar boven rechts aan de Harlingerstraatweg, P1, P2, P3 staat erbij. Kleine wandeling van en naar. Mijn man zet me ook wel eens eerst af met de bagage bij het gebouw in de haven (veerterminal), dat scheelt sjouwen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:54 schreef AnneX het volgende:
Tsjerk Hiddes, je kan vooraf online boeken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:54 schreef AnneX het volgende:
Of je gaat op de bank liggen en als het avondeten in de soep loopt bel je thuisbezorgd.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:43 schreef Lonaa het volgende:
Gisterenavond gezellige avond gehad in de binnenstad. Nu wel echt naar de klote. Ook rillingen. Heb geen tijd voor ziek.
W. is alleen op pad, heeft mij gesommeerd op de bank te gaan liggen. Ben daar niet zo goed in dus misschien ga ik zo toch even boodschappen doen, anders moet W dat ook nog doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel boodschapjes gedaan net. Nu lig ik op de bank.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of je gaat op de bank liggen en als het avondeten in de soep loopt bel je thuisbezorgd.
En dan redt je het wellicht net om van rillingen terug te komen naar 'net neit ziek' voor maandag ?
quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:18 schreef Blues het volgende:
Wandelfoto. Zoek roodborst
Op de bank. 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dank voor de P suggesties.
Leuk spulquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zitten toch Lego fans én adventkalender fans?
https://www.lego.com/nl-nl/holiday-gifts/advent-calendars
En voor de kerstfans
https://www.lego.com/nl-nl/product/family-chritmas-tree-41843
Heb ik op fiets afstand. Wisseler see.quote:
Ik ging toch op en neer naar Zwolle dus podcast geluisterd.quote:
Dat zijn de lastige dingen in het leven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:04 schreef z80 het volgende:
De nieuwe rookmelder heeft ipv een rood een blauwe led. En deze probeert zo om de 90 seconden mijn slaapkamer, in een flits als een onweersbui, te verlichten
Deze net maar even opengemaakt en de led zwart gemaakt. De flits nog wel zichtbaar, maar dan wel gedimd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |