abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219050349
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 09:54 schreef AnneX het volgende:
Mogguh…vraag aan Vlieland / Terschelling gangers ms. @:fietsie ? is het een aanrader om een plaats in de P garage de Bazuin in Harlingen te reserveren?
Of is er een andere optie voor een aantal dagen (en nachten) ?
En nog eentje: wie weet of er oponthoud is rond A’dam onderweg naar Alkmaar? Vertrek ik een uurtje eerder?
Vrienden van mij gaan altijd met de trein naar Harlingen (en zijn auto verslaafd) ook wanneer 2 weken gaan en flink wat bagage bij zich hebben
We have far more in common than that which devides us..
pi_219050460
Goedemorgen :W

Gisteren een lange maar gezellige dag in België gehad met ons brouwgilde. We hebben heerlijk gegeten bij Heeren van Liedekercke, ik heb foto's geplaatst in het recensietopic.

Nu weer onderweg naar het Openluchtmuseum met schoonouders. Morgen eindelijk tijd om hier weer bij te lezen.
pi_219050616
quote:
80s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 23:50 schreef flipsen het volgende:
Ik ging nog even wandelen met Tarka in het namiddagzonnetje...

[ afbeelding ]

3 minuten later probeerde hij te landen nét achter onze wijk, maar besloot op het laatst dat dat toch niet zo´n goed plan was en ging weer de hoogte in.
Die heeft geen idee wat er hem allemaal boven het hoofd hangt :+
pi_219050624
quote:
Mogguh…vraag aan Vlieland / Terschelling gangers ms. @:fietsie ? is het een aanrader om een plaats in de P garage de Bazuin in Harlingen te reserveren?
En nog eentje: wie weet of er oponthoud is rond A’dam onderweg naar Alkmaar? Vertrek ik een uurtje eerder?
Als je het vlak voor vertrek intoetst op google maps zie je dat meestal wel.
Gisteren Bdaal-Alkmaar was zonder probs.
Alleen in Alkmaar zelf was het e.e.a. aan omleidingen maar met verkeersregelaars die, als ze met hun werk bezig waren... :P , alles in goeie banen leidden was het goed te doen.
pi_219050633
Vandaag alleen picnic op de agenda :+
Straks lekker gymmen en een wandeling en verder met nieuwe granny (ik haak er 1 per dag, zie haaktopic *) ) :D beetje krant beetje piano. Same old, Same old :P
pi_219050787
Dank voor de antwoorden. A9 is niet nodig, @borisz

Ook even gecheckt bij Rijkswaterstaat. Het is A2 A7.
Noord-Holland is voor ons een uithoek waar wij nooit komen.
Qua wegennet is het langzamerhand net de V.S.: veel en breed en het slingert zo met op/afritten, dat ik het met richtinggevoel niet meer red. o|O

Hup…de A27 verbreden. Het lijkt wel werkverschaffing.
Wèl wegen aanleggen en geen huizen bouwen.
  zondag 19 oktober 2025 @ 11:33:35 #157
63722 z80
I fink you freaky
pi_219050849
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:21 schreef AnneX het volgende:
Dank voor de antwoorden. A9 is niet nodig, @:borisz

Qua wegennet is het langzamerhand net de V.S.: veel en breed en het slingert zo met op/afritten, dat ik het met richtinggevoel niet meer red. o|O

Kom naar deze kant van Nederland.
Geen extra wegen, geen verbreding. En geen extra huizen.
En maar klagen door de overheid dat er niet geïnvesteerd wordt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_219050889
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:21 schreef AnneX het volgende:
Dank voor de antwoorden. A9 is niet nodig, @:borisz

Uithoek :'(
pi_219050899
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:33 schreef z80 het volgende:

[..]
Jij hebt geen zee ;(
pi_219051163
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:33 schreef z80 het volgende:

[..]
Heeft ook mijn voorkeur!
Vandaar het Zwolle verblijf onlangs. Fietsen over dijkjes langs de IJssel. O+

En jij had een opmerking over clickbait en krantenkoppen die de inhoud niet dekken.
Bij de voorstelling van Dolf Jansen vorige week doet hij ook een interview tijdens op het toneel.
Deze keer met een journaliste - naam vergeten - die de praktijken aan de kaak stelt.
Helaasch…naam vergeten. Wel ook eens interview over haar gelezen.
  Moderator zondag 19 oktober 2025 @ 12:44:22 #161
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219051320
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Jij hebt geen zee ;(
Maar misschien wel een See.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 19 oktober 2025 @ 12:51:02 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219051365
quote:
Ik weet niet hoe het heet, maar op de kaart zie je het schuin naar boven rechts aan de Harlingerstraatweg, P1, P2, P3 staat erbij. Kleine wandeling van en naar. Mijn man zet me ook wel eens eerst af met de bagage bij het gebouw in de haven (veerterminal), dat scheelt sjouwen.

https://www.harlingenwelkomaanzee.nl/nl/parkeren

Het is de eerste optie. Er is dus ook een pendelbus.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 19 oktober 2025 @ 13:42:44 #163
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219051598
quote:
Tsjerk Hiddes, je kan vooraf online boeken.

En dan voor een klein bedragje met de pendelbus, of stukje wandelen naar de Terminal.

Het is wel een drukke week, dus het kan best redelijk vol staan, dan opent Tsjerk Hiddes extra terreinen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219051603
Gisterenavond gezellige avond gehad in de binnenstad. Nu wel echt naar de klote. Ook rillingen. Heb geen tijd voor ziek. ;(

W. is alleen op pad, heeft mij gesommeerd op de bank te gaan liggen. Ben daar niet zo goed in dus misschien ga ik zo toch even boodschappen doen, anders moet W dat ook nog doen.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 19 oktober 2025 @ 13:44:38 #165
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219051606
quote:
2s.gif Op zondag 19 oktober 2025 13:43 schreef Lonaa het volgende:
Gisterenavond gezellige avond gehad in de binnenstad. Nu wel echt naar de klote. Ook rillingen. Heb geen tijd voor ziek. ;(

W. is alleen op pad, heeft mij gesommeerd op de bank te gaan liggen. Ben daar niet zo goed in dus misschien ga ik zo toch even boodschappen doen, anders moet W dat ook nog doen.
Of je gaat op de bank liggen en als het avondeten in de soep loopt bel je thuisbezorgd.

En dan redt je het wellicht net om van rillingen terug te komen naar 'net neit ziek' voor maandag ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219051749
Wandelfoto. Zoek roodborst O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219051973
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 13:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
Of je gaat op de bank liggen en als het avondeten in de soep loopt bel je thuisbezorgd.

En dan redt je het wellicht net om van rillingen terug te komen naar 'net neit ziek' voor maandag ?
Heb wel boodschapjes gedaan net. Nu lig ik op de bank.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219051993
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 14:18 schreef Blues het volgende:
Wandelfoto. Zoek roodborst O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de bank. 😉

En dank voor de P suggesties.
  zondag 19 oktober 2025 @ 15:02:47 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219052015
Ondertussen ben ik dus op zoek naar een nieuwe hapjespan.

En dacht ik: "Cool, die van Tefal die kan ook in de oven zonder greep!".
Maar bij nader inzien blijken daar nog hele andere PFAS familie's in die Tefal producten te wonen dan degenen die men het meeste vreest...

Dus dan maar een andere: iemand een tip? Voor een met afneembare grip (want kleine oven) ?
pi_219052372
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 oktober 2025 @ 16:15:04 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219052460
quote:
Leuk spul :)
  zondag 19 oktober 2025 @ 16:50:57 #172
63722 z80
I fink you freaky
pi_219052622
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Maar misschien wel een See.
Heb ik op fiets afstand. Wisseler see.
  zondag 19 oktober 2025 @ 17:04:16 #173
63722 z80
I fink you freaky
pi_219052705
De nieuwe rookmelder heeft ipv een rood een blauwe led. En deze probeert zo om de 90 seconden mijn slaapkamer, in een flits als een onweersbui, te verlichten
Deze net maar even opengemaakt en de led zwart gemaakt. De flits nog wel zichtbaar, maar dan wel gedimd.
pi_219052918
quote:
Ik ging toch op en neer naar Zwolle dus podcast geluisterd.

What. The. Fuck.

Natuurlijk begon het al met de spoiler en wordt het onderzoek kant en klaar opgelepeld maar ook dan.. zoveel rode vlaggen :X Vast ook wel omdat ik, net als bij voorbeeld @Blues hier en daar inhoudelijke kennis heb. Die medische zaken kloppen gewoon niet. Wat de rol en vooral de eerste keuzes van die (nota bene psychologie) studente voor mij nog meer onnadenkend en naïever maken. Daarna meegesleurd worden in je betrokkenheid en zaken nauwelijks kritisch ter discussie stellen, dat is ergens nog te verklaren.

Maar over de verkeerde keuzes in het begin, daar ging het in de afsluiting niet om. Toen ging het erover wat een mooi en betrokken mens ze was. En ze een gouden regel overtrad (die er dus duidelijk niet voor niks is), daar hebben we het niet meer over :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 oktober 2025 @ 17:39:02 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219052990
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 17:04 schreef z80 het volgende:
De nieuwe rookmelder heeft ipv een rood een blauwe led. En deze probeert zo om de 90 seconden mijn slaapkamer, in een flits als een onweersbui, te verlichten
Deze net maar even opengemaakt en de led zwart gemaakt. De flits nog wel zichtbaar, maar dan wel gedimd.
Dat zijn de lastige dingen in het leven.

Hier was na een firmware update het lichtpatroon van de oude router ineens heel onregelmatig. En daar werd ik snachts heel onrustig van :P
Inmiddels is de router vervangen en verhuisd, ik wilde geen led's meer zichtbaar vanuit bed :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')