Vond ik nou ookquote:
Thanks. Ik had het vanochtend inderdaad al aan broertje en schoonzus gevraagd, maar met het antwoord 'eh geen idee eigenlijk' kon ik niet zoveelquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen moeite mee en zou het geven. Volgens mij is het klein genoeg. Maar ik heb een kind dat al flipt bij pitjes, laat staan stukjes noot. Dus krijgt die gladde pindakaas.
Maar wellicht voor de zekerheid vragen aan de ouders?
Hele noten doen wij overigens ook nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:23 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou dan weer bij een peuter absoluut geen hele noten doen en zeker geen pinda's. Pindakaas met stukjes bij voorkeur ook niet maar dat doen wij ook wel eens.
Ik ook, tot een jaar of 5-6 zelfs.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hele noten doen wij overigens ook niet. Ik snijd ook nog steeds druiven in 4'en voor Nienke.
Heel veel pastasaus in porties ingevroren aanleveren zodat ze alleen maar pasta hoeven te koken. En ik zag van de week een “post partum” pagina uit de vs waar allemaal recepten op stonden die makkelijk waren, gevarieerd en langer te bewaren (de rest was voor mij helemaal nieuw 😉)quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:26 schreef Tele6 het volgende:
Hallo
Fijn om te lezen dat het is gelukt @:Lonaawat een krachtpatserij
Ik sluit me aan bij dat split squats best prima zijn en lunges stom. Ik wiebel bij lunges te veel en dan gaan mijn enkels zeer doen.
@:vlindertje89 hoe grote stukjes zijn het? De AH 100% pindakaas met stukjes heeft amper kruimels pinda, maar ik heb er ook wel eens gehad waar de "stukjes" echt halve pinda's waren.
Vrienden in mijn vriendengroep hebben een ruime week geleden een baby gekregen en appten eergisteren dat ze het zouden waarderen als we zouden helpen met maaltijden voor ze. Ik heb gezegd dat B en ik komende dinsdag en donderdag maaltijden langs kunnen brengen en B heeft gisteren al 2 maaltijden voor ze gekookt. Hij heeft wortelsoep en boontjes met gekruide tofu gemaakt. Ik overweeg lasagne te maken dinsdag. Iemand andere tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ja, daarmee. Ik kan er nog steeds niet echt lekker mee werken (ligt aan mij) maar hij doet het weer primaquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:23 schreef sigme het volgende:
Mooie foto's @:kaatje1
Zijn deze genomen met dat toestel dat onlangs gerepareerd is?
Ik vond Blijdorp ook heel fijn fotograferen en Burgers’ Zoo natuurlijk, dat vind ik in de herfst ook zo mooiquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Erg benieuwd hoe je het gehad hebt, @:Blues!
En leuk @:Kaatje1 je foto's!
Ik heb een fotografie workshop gevonden in een dierentuindus die geef ik mezelf voor mijn verjaardag. Nu al zin in
. En ik heb een mooie Excel gemaakt met alle dierentuinen, abonnementsprijzen, losse kaartjes prijzen, parkeer(abonnement)prijzen en de kortingen die je bij een abonnement krijgt op andere dierentuinen. Om eens te kijken of en zo ja op welke dierentuin ik een abonnement wil nemen. Ik ga in elk geval in december en mei weer naar Overloon
is inmiddels echt wel een van mijn favoriete foto-dierentuinen. Echt heel slim ingericht met hoogteverschillen etc waardoor je de katachtigen zonder door gaas of glas te hoeven kunt fotograferen
Was leuk gezellig leuke gesprekken en DRUKquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Erg benieuwd hoe je het gehad hebt, @:Blues!
Ik heb een fotografie workshop gevonden in een dierentuindus die geef ik mezelf voor mijn verjaardag. Nu al zin in
. En ik heb een mooie Excel gemaakt met alle dierentuinen, abonnementsprijzen, losse kaartjes prijzen, parkeer(abonnement)prijzen en de kortingen die je bij een abonnement krijgt op andere dierentuinen. Om eens te kijken of en zo ja op welke dierentuin ik een abonnement wil nemen. Ik ga in elk geval in december en mei weer naar Overloon
is inmiddels echt wel een van mijn favoriete foto-dierentuinen. Echt heel slim ingericht met hoogteverschillen etc waardoor je de katachtigen zonder door gaas of glas te hoeven kunt fotograferen
Het was vooral... pittig en zout.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:48 schreef fietsie het volgende:
Aangezien we niet op de (wel geplande) vakantie gaan, hebben we besloten er dan maar een ander avontuur van te maken
We zijn de weirde dingen uit de voorraadkast van het bereiden. Vandaag:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag voor het eerst in maanden weer eens naar de Heemtuin geweest. Er zijn een paar paden verdwenen en een paar nieuwe bijgekomen. Er waren ook een paar dames bezig met naambordjes bij paddenstoelen neer te zetten maar er waren nog niet heel veel paddenstoelenMooi en fijn dat je er weer eens kon fotograferenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |