quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik voorspel hoe dit verder gaat: er zijn mensen die het je eens zijn, Anne vindt dat de usuals suspects en sigme komt zeggen dat de waard is zoals ie z'n gasten vertrouwt.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:38 schreef Blues het volgende:
Verder geen storing gemerkt.Wat zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:38 schreef Blues het volgende:
Verder geen storing gemerkt.Dat is inderdaad niet niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nee, vooralsnog niet maar misschien zou het beter zijn als ik me er, gezien mijn functie, wat meer in zou verdiepenquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeg me trouwens nog werkgerelateerd af of jij bezig bent met (lees: last hebt van) spreiding en concentratie vanuit de IZA/AZWA afspraken
Want ik vind jouw doelgroep zo'n mooi voorbeeld van zorg waar alles bij elkaar komt op menselijk vlak en je het daardoor nou juist ook zo heerlijk totaal niet in de bureaucratische hokjes kunt indelen.
Nou, dat dus jaquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog niet maar misschien zou het beter zijn als ik me er, gezien mijn functie, wat meer in zou verdiepen![]()
wij zijn als beroepsgroep nogal dienstbaar en flexibel maar het wordt me wel duidelijk dat we ons best wat steviger mogen positioneren en niet met alle winden mee moeten waaien. Als ik nou eens wat meer tijd had voor mijn managementtaken, dan zou er ook wat meer gebeuren
Kun je mooi bij een farmaceut of privekliniek gaan werken, als jouw werk niet meer bestaatquote:
Absoluut!quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:01 schreef Clubsoda het volgende:
Maar je hebt wel gelijk hoor. Ik vind strategie en zo ook ontzettend leuk maar ik heb er zo verdraaid weinig tijd voor.
Ooooh in de ochtend.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ongetwijfeldvast omdat ik het telefoonalfabet stom vind.
https://signalapp.nl/sign(...)ere-online-services/
Dit is toch geen antwoord op wat Vanyel vraagt?quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weet je…met mijn simpele achternaam van 4 letters moet ik áltijd mijn leven lang al spellen.
Optie is ook: (als er toch wordt gesneerd) dat ik het onduidelijk uitspreek.
Nog meer opties?
En daarmee het halve internet onbruikbaar maken is een mooie bonus natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik signal wel veel maar had nergens last van. Denk dat ze Club gewoon wilden treiteren
Genoeg die dat bij onze sportschool ook weten te doen. En een half uur op dezelfde plek blijven hangenquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ooooh in de ochtend.
Toen stond ik afgebeuld te worden in de sportschool, dus geen tijd om te appen.
Een volledige avond maaltijd aan insecten?quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:03 schreef fietsie het volgende:
Lang haar in combinatie met coniferen rooien levert wel interessante borstelbeurt op....
Ik vind het ook heel leuk, maar kan er helaas niks mee nu. Zoeken jullie nog iemand die er mee aan de slag kan?quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:01 schreef Clubsoda het volgende:
Maar je hebt wel gelijk hoor. Ik vind strategie en zo ook ontzettend leuk maar ik heb er zo verdraaid weinig tijd voor.
Neeneeneeneequote:Op maandag 20 oktober 2025 19:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je mooi bij een farmaceut of privekliniek gaan werken, als jouw werk niet meer bestaat![]()
[..]
Absoluut!
En nuttig ook, er zitten te weinig strategen die de inhoud kennen op de posities die ertoe doen. Mooie volgende stap dus voor je, mèt tijd ervoor![]()
En ergens iets wat verdacht veel op een eekhoorn leekquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Een volledige avond maaltijd aan insecten?
Alles om haar het leven zuur te maken blijkbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En daarmee het halve internet onbruikbaar maken is een mooie bonus natuurlijk
Ik dacht twee posts geleden dat je iets aardigs zei maar dat moment is ook weer voorbijquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alles om haar het leven zuur te maken blijkbaar.
Ik weet ook niet waar ze het aan verdiend heeft, moet best heftig zijn denk je niet?
Ik ben bang van nietquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel leuk, maar kan er helaas niks mee nu. Zoeken jullie nog iemand die er mee aan de slag kan?![]()
Kan het niet allebei waar zijn?quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik dacht twee posts geleden dat je iets aardigs zei maar dat moment is ook weer voorbij
Pak van mijn hartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |