Ik heb bij Jetten het idee dat zijn politieke ideeën niet verder gaan dan zijn carrière. Bontebal, Ouwehand, Dijk en zelfs Wilders hebben ook nog een bepaalde politieke overtuiging.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:38 schreef kalinhos het volgende:
[..]
In tegenstelling tot iemand die er al 28 jaar zit natuurlijk.
Je verwart Jetten met Yesilgöz.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:18 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Modepopje Jetten is een carrièrepoliticus. Als hij bij een andere partij betere carrièrekansen had gezien, was hij daar terechtgekomen.
Mannen als Johan Derksen en Jack van Gelder hebben niets geleerd van 23 jaar geleden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:26 schreef prievieleezjuh het volgende:
Jack: 'Waarom kunnen politici niet meer dat 'menselijke' tonen? Ik denk dat iedereen in Nederland daar behoefte aan heeft.'
Ook Jack, in hetzelfde programma: 'Sigrid Kaag is een heks.'
Die man is echt lachwekkend.
Ze hebben inderdaad totaal geen besef van hoeveel invloed zulke 'loslippige haatspeeches' hebben (op derden)quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:31 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Mannen als Johan Derksen en Jack van Gelder hebben niets geleerd van 23 jaar geleden.
Dat kan!quote:
Tegenwoordigquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:49 schreef RipCity het volgende:
Chris zit er alleen nog maar als clown tegenwoordig. Komt niets zinnigs uit.
In het begin leek het misschien nog of je hem serieus kon nemenquote:
Het is schokkend hoe dommig en out of touch deze man lijkt te zijn. Er wordt wel eens gesuggereerd dat het een succesvol zakentype is, ik ken hem verder niet, maar ik zou er niet mee samen willen werken, wat een oelewapper.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:49 schreef RipCity het volgende:
Chris zit er alleen nog maar als clown tegenwoordig. Komt niets zinnigs uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |