quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Seemquote:
Zo wat betreft uiterlijk zeg ik ja, maarja wie niet? Want ze ziet er gewoon erg leuk uit.quote:
Ik wilde net zeggen, wie niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo wat betreft uiterlijk zeg ik ja, maarja wie niet? Want ze ziet er gewoon erg leuk uit.
Mooie ogenquote:
Skater of surferquote:
Ik ben nog kleiner.quote:
Waarschijnlijk irritantquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo wat betreft uiterlijk zeg ik ja, maarja wie niet? Want ze ziet er gewoon erg leuk uit.
Maarja 10 jaar te jong, out of my league en ze is waarschijnlijk irritant.
Niks mis meequote:
Daily paper was wel geinigquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:51 schreef Dutch_view het volgende:
De HAAI met een Daily Paper heuptasje
Marrokaans elftalquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daily paper was wel geinig
Tot ze sponsor werden van die ene club
Ja als het schemert, in het daglicht mag niemand mij zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk irritant
Ik zie niet in waarom iemand out of your league zou zijn, jij jeu de boulet met de oudjes uit je buurt
quote:
Wel na het huwelijk, want Christelijk.quote:
Deze lieve jongen?quote:
Hoeveel mensen er moeten worden ontslagen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien snap ik consultants niet, maar wat doet iemand van 23 als consultant fusies en overnames? Wat voor advies gaat hij geven.
83quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoeveel mensen er moeten worden ontslagen?
Onderzoeken van de markt, identificeren van potentiële kopers of verkopers en adviseren over strategische alternatieven.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien snap ik consultants niet, maar wat doet iemand van 23 als consultant fusies en overnames? Wat voor advies gaat hij geven.
JAAAAquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel na het huwelijk, want Christelijk.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eerst trouwen, neuken en kinderen. Daarna komt papa uit de kast.
Hij heeft vast geen familie die dit kijktquote:
Niet alleen in de toekomst.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:07 schreef Dutch_view het volgende:
Hou Gerrie in de toekomst bij kinderen vandaan.
@KingRoland nog nietquote:
Dat je partner zo klote is dat je je eenzaam voelt?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
alleen kan zijn terwijl met iemand bent, wat
vond het een rare opmerking, dit past er wel bij ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je partner zo klote is dat je je eenzaam voelt?
Dat is niet zo lastig toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:13 schreef Dutch_view het volgende:
Wie kan er vijf landen opnoemen in Afrika?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:13 schreef Dutch_view het volgende:
Wie kan er vijf landen opnoemen in Afrika?
Ja die is leukquote:
Maar dat is dan Nederlandquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zoiets kan in de OP. Topografie is altijd wel een dingetje in dit programma
Of zijn ogen passen niet bij zijn kin!quote:
Niet de goede verhoudingquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of zijn ogen passen niet bij zijn kin!
Haagse komt een beetje dom overquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
Hij gaat liever met Miriam Bikker daten.
Wekker op 30 minuten?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
Dutjes is niks voor mij, word kapot wakker en kan savonds niet meer slapen
ben ik zo brak als wat.quote:
Bij First Dates willen ze je dat vast wel aandoen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:48 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb me aa gemeld. Ik wil een date met een downie.
Maak ik kans denk je?
@:Hyaenidae
Ze beloven je een downie en vervolgens krijg je een fotomodel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:48 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb me aa gemeld. Ik wil een date met een downie.
Maak ik kans denk je?
@:Hyaenidae
Ja of gewoon een date vragen met een vent en dan zeggen dat je toch op vrouwen valtquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ze beloven je een downie en vervolgens krijg je een fotomodel.
BLACKED GAYED EN BRABANTED,quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
De emmer BRABANTED is goed geopend deze week
In Drunen!quote:
Ja klinkt logisch als ze Egyptisch isquote:
drunese duinen, niks mis meequote:
Deze houding zien we gelukkig niet vaakquote:
Ze vindt het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, maar als diegene dan toch niet zo leuk is dan weet ze er geen raad mee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vermoeiende meid
Leuk koppie maar verder
Dan zou ze zich toch wat meer bescheiden opstellen? Ze zit daar met een veroordelende kop sinds hij kleiner bleekquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:53 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ze vindt het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, maar als diegene dan toch niet zo leuk is dan weet ze er geen raad mee.
Gewoon een masker wat ze opzet. Het klinkt namelijk veel beter om te zeggen dat je het leuk vindt om nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou ze zich toch wat meer bescheiden opstellen? Ze zit daar met een veroordelende kop sinds hij kleiner bleek![]()
Hartstikke knappe gozer.
zeker, is ook bereid om heel veel water bij de wijn te doen.quote:
Heb je wat om vast te houdenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
boogie is leuk dansen
Bekijk deze YouTube-video
en denies had cougar vibesquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:01 schreef Poefbank het volgende:
Titus denkt 'niet naar die tieten van denies kijken'
Dit is bewust haar pesten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe hebben ze dit nu in godsnaam gekoppeld
Wel leuk dat ze nog echt in gesprek gaatquote:
Beetje extreem type welquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Zuipt haar hele leven. Stopt een jaar en gaat dan erg fanatiek doen.
Hilarisch
Halve Mocro en Egyptequote:
Ze ruilt haar rode pak in voor rode lingerie en zet je dan in de hakenquote:
Heb je het nu over je eigen ervaring?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:12 schreef Poefbank het volgende:
Wakker worden in de goot met een dildo in je reet.
Ik heb geleefdquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je het nu over je eigen ervaring?
quote:
Ze heeft iets in een spectrum volgens mij. Er is iets aparts aan haarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze ruilt haar rode pak in voor rode lingerie en zet je dan in de haken
Af en toe die hockeystick erinquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Rood pak en tand worden besties
Af en toe sex
Verder niks
Ja dat schreef ik ook eerder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze heeft iets in een spectrum volgens mij. Er is iets aparts aan haar
Ze skipt alcohol en koffie en eet vrolijk doorquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:15 schreef Viesdik het volgende:
Als je zo gezond leeft waarom ben je dan nog zo dik?
Al die smoothies zit veel suiker in? Of gaat dit niet over de lerares in het rooie pak?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:15 schreef Viesdik het volgende:
Als je zo gezond leeft waarom ben je dan nog zo dik?
Rood pak jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al die smoothies zit veel suiker in? Of gaat dit niet over de lerares in het rooie pak?
Rode wijn is helemaal niet ongezond. Je kan zelfs afvallen met rode wijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze skipt alcohol en koffie en eet vrolijk door
Ze was 34, ik twijfel of het niet 44 was.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:18 schreef Viesdik het volgende:
Ze heeft een mooi maar ook streng gezicht. Denk dat ze snel oud wordt
Die heupen zijn van iemand die 65 isquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze was 34, ik twijfel of het niet 44 was.
Heb je vooruit gekeken?quote:
oh gelukkig het is een kerel was even bang dat Mr. Glitter een (lelijke) dame was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De nagels van die man of die kale vrouw (?) met zwarte trui?
nee is van vrijdag achtergrond decor.quote:
Haai haai!quote:
Manic Mondayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |