Zoo Tycoon deed dit ook al jaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het bij planet zoo kut dat die dieren kwaad worden als je niet de juiste struik of een struik teveel in hun verblijf zet.
Resultaat: METERS groot leeuwenverblijf met 1 plant. Nou, mooi hoor.
Slim. Kan je extra veel etenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vanavond sushi eten dus heb al de hele dag niets gegeten.
Niet hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
Lees dat dit weekend de wintertijd ingaat?
Och, wat is vroeg. De pepernoten liggen er immers ook in de zomer al.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan is de reclame van unox te vroeg :p
Dit weekend misschien ook maar weer eens een burger makenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb hier voor het eerst een burger geprobeerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Burger was erg lekker, patat niet gaar
Geen idee nog wat ik dit weekend ga eten. Wel comfort food, want zowel zaterdag als zondag ben ik in de Effenaarquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit weekend misschien ook maar weer eens een burger maken
Gok dat je niet naar Zanger Kafke toe gaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee nog wat ik dit weekend ga eten. Wel comfort food, want zowel zaterdag als zondag ben ik in de Effenaar
Goede gokquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gok dat je niet naar Zanger Kafke toe gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |