quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook
Zat nog in de tutorial
Moet nog door allebei heen, maar op het eerste eiland had ik een mooi park gemaaktquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 1 redelijk veel gespeeld, maar nooit alle missies gehaald. 2 was ik van plan te halen, maar nooit gedaan.
Planet Coaster heb ik nooit geprobeerd. Te overweldigend.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik had al een eigen franchise gemaakt. Ging me beter af dan planet Coaster.
Ik ben slecht in gebouwtjes maken. Ik heb er geen geduld voor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Planet Coaster heb ik nooit geprobeerd. Te overweldigend.
Ik ook. Ik sloop ze lieverquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben slecht in gebouwtjes maken. Ik heb er geen geduld voor.
ik heb ook geduld.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geduld.
Ik wacht op 21 oktober.
Graphics zijn nice. Maar elke game die ik start begint dat ik verlies draai binnen de minuut. terwijl ik de tutorial volg. Dus snap er weer geen hol van.quote:
Dat is niksquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn duurste spel moet de Sims wel zijn. Toen ik het nog speelde zat ik al op ¤600 en inmiddels is er nog meer.
omdat hij weer moet mokken. Net zoals bij 'ontvoerd' en dan 5 min later zeggen dat het vroeger een tof programma was.quote:
Dat doet er niet toequote:
Gat in je hand, denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Graphics zijn nice. Maar elke game die ik start begint dat ik verlies draai binnen de minuut. terwijl ik de tutorial volg. Dus snap er weer geen hol van.
Niet eens,. Je begint met verlies.quote:
Ik vind het bij planet zoo kut dat die dieren kwaad worden als je niet de juiste struik of een struik teveel in hun verblijf zet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat vind ik wel een nadeel van Planet Coaster. Binnen no time maak je zoveel winst dat daar niet meer op hoeft te letten.
om te mountainbiken?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best prima weer vandaag trouwens.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het bij planet zoo kut dat die dieren kwaad worden als je niet de juiste struik of een struik teveel in hun verblijf zet.
Resultaat: METERS groot leeuwenverblijf met 1 plant. Nou, mooi hoor.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het bij planet zoo kut dat die dieren kwaad worden als je niet de juiste struik of een struik teveel in hun verblijf zet.
Resultaat: METERS groot leeuwenverblijf met 1 plant. Nou, mooi hoor.
Misschien is dat zo omdat ze je mail irritant vonden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet eens,. Je begint met verlies.
3e keer opgestart en nu zie ik dat het direct een kut balance is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |