En waarschijnlijk moet ik dan eerst een mailtje krijgen om mijn wachtwoord te resetten.quote:
quote:
Wat maakt het jou uit?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waarschijnlijk moet ik dan eerst een mailtje krijgen om mijn wachtwoord te resetten.
Ik probeer hem te beschermen.quote:
Moet zeggen, dat ging erg soepel.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waarschijnlijk moet ik dan eerst een mailtje krijgen om mijn wachtwoord te resetten.
Tegen wat?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer hem te beschermen.
Jurassic World Evolution 3 komt eraan!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:50 schreef Ama het volgende:
Misschien dit weekend Planet Zoo weer eens opstarten.
Tegen de Sims.quote:
Ik heb 1 en 2 ook niet gespeeld.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jurassic World Evolution 3 komt eraan!
Zijn best leuke games. En als je je verveelt een save maken en dan de carnivoren laten ontsnappen.quote:
Omdat het kan.quote:
Je grap was gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Niet alles zo serieus nemen
Ok.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je grap was gewoon niet grappig.
Moet ik ook weer eens mee verder.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:50 schreef Ama het volgende:
Misschien dit weekend Planet Zoo weer eens opstarten.
Ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik ook weer eens mee verder.![]()
Ik heb 1 redelijk veel gespeeld, maar nooit alle missies gehaald. 2 was ik van plan te halen, maar nooit gedaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jurassic World Evolution 3 komt eraan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |