Er is ook niet altijd per sé wat mis met top40 muziek. Is maar net wat er in staat.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar lijkt me gewoon lekker
[..]
Ik bedoelde het denk ik anders![]()
![]()
Van mij mag kitten luisteren wat ze wil hoor
tomaatje en pesto er tussenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Saus op een tosti? Je hebt toch al gesmolten kaas.
Jaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Saus op een tosti? Je hebt toch al gesmolten kaas.
Dat ook ja.quote:
Daar moet gewoon alleen ketchup op.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Wat is volgens jullie de perfecte saus(combi) voor bij een tosti?
ik voel jequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er is ook niet altijd per sé wat mis met top40 muziek. Is maar net wat er in staat.
Ja. Weet ik gelijk weer dat mijn medicijnen niet voor niks zijn.quote:
Zou beginnen met kater afdanken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
WAAROM doet mijn brein dit steeds.
Straks weer geen kont gedaan, te weinig gegeten en gedronken en voor ik het weet zit ik vanavond spijt te hebben dat ik m'n dag verpest heb en weer niet ben gaan fietsen en het huishouden niet goed genoeg is gedaan.
Ik zie ook al allerlei dingen om me heen die moeten gebeuren, maar ik doe er niets mee. Ik heb medicijnen die de andere kant op gaan nodig.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Weet ik gelijk weer dat mijn medicijnen niet voor niks zijn.
Oh dat doen deze ook. Maar ik was te laat met innemen én als ik ze inneem kan ik me beter bij 1 taak houden en dat dan afronden. Is geen mega wondermiddel, maar zodra ik eenmaal in de hyperfocus zit komt het goed en ga ik in één adem door. Totdat iemand mijn proces verstoort. Bijvoorbeeld omdat ik dan moet komen eten, even ga zitten, iemand een gesprek begint, aan de deur komt of whatever.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie ook al allerlei dingen om me heen die moeten gebeuren, maar ik doe er niets mee. Ik heb medicijnen die de andere kant op gaan nodig.
Hyperfocus kan wel heel fijn zijn, maar dan moet je inderdaad niet gestoord (kunnen) worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat doen deze ook. Maar ik was te laat met innemen én als ik ze inneem kan ik me beter bij 1 taak houden en dat dan afronden. Is geen mega wondermiddel, maar zodra ik eenmaal in de hyperfocus zit komt het goed en ga ik in één adem door. Totdat iemand mijn proces verstoort. Bijvoorbeeld omdat ik dan moet komen eten, even ga zitten, iemand een gesprek begint, aan de deur komt of whatever.
Je moet me dan eigenlijk écht met rust laten, dan doe ik in één ruk alles achter elkaar.
quote:Een alleenstaande starter heeft nu 272.000 euro spaargeld nodig voor een huis
veel succesquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:37 schreef mschol het volgende:
welke single wilde nou een huis kopen hier?
[..]
Ze heeft je gewoon geblokkeerd?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:28 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat het whatsappje naar @:limoentjuh komt niet aan
Kan het me haast niet voorstellen. Denk dat ze een ander nummer heeftquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon geblokkeerd?
Hoi mijquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
Zucht........
Ik ging kijken naar lunch. Brood wat er is vind ik taai, want snob. Dus uit de vriezer gehaald.
Zag Ama posten over tosti. Dus ik keek naar de kaas. Heeft Kater weer de kaas mishandeld.
- Koelkast weer dicht.
Rondkijken in de keuken, want ik mis beleg.
Ik wilde een brood ontdooien op m'n plankje. (Want ja, wij hebben broodplankjes die we gebruiken als bord).
Dus ik pak zo'n plankje van de standaard. Is kater weer te lui geweest om met koken de normale snijplank te pakken. Maar ook om hem af te wassen. Dus ik was dat plankje af, en zie dat de andere plankjes ook viezig zijn.
Vervolgens zie ik lege netjes in de uien/knoflookmand. Dus die wil ik weggooien. Voor ik het weet sta ik de hele keuken te verbouwen, ijsblokjes machine kan wel naar de schuur.
Koffiecupjes ding is leeg, bijvullen. Plastictassenkast te vol, tassen bij het plastic.
Papier op de plastic bak -> papier in de container gedaan.
Werk telefoon gaat, gedoe. Geen zin.
Kijk ik op m'n privé telefoon, daar hebben ze het ook geprobeerd.
Terug naar de keuken, zie dat er een limoen niet meer goed is. -> groene container. Bij de container is een paal op m'n plant gevallen. Zie een bladblazer man, ga snel m'n auto verplaatsen i.v.m. vliegende steentjes.
Kom weer terug binnen. Zie dat de planten water nodig hebben. Vul gieter.
Wasmachine klaar. Was in de droger, nieuwe was in de machine.
Zie nog drie te vouwen manden in de kledingkamer. Wil opvouwen, maar honger, eerst eten.
Kom terug beneden, kat in de gieter. -> Dweilen. Opnieuw planten water willen geven, eerst eten, want honger
Brood nog bevroren, even zitten dan eten...
Ga zitten want medicijnen innemen.
Zie die Handy recorder die ik gekregen heb voor m'n verjaardag. Oja SD kaart bestellen.
Welke dan, prijs verschil is groot.
Oja honger. Medicijnen werken al, geen honger meer.
Zag lego in m'n mandje, zin in lego bouwen. Gekke muziek op spotify, zoekt nieuwe muziek.
Weer 20 minuten verder.
WAAROM doet mijn brein dit steeds.
Straks weer geen kont gedaan, te weinig gegeten en gedronken en voor ik het weet zit ik vanavond spijt te hebben dat ik m'n dag verpest heb en weer niet ben gaan fietsen en het huishouden niet goed genoeg is gedaan.
https://dutch.alibaba.com/g/ready-made-house-from-china.htmlquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:37 schreef mschol het volgende:
welke single wilde nou een huis kopen hier?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |