Dit, ik moet nog verder met silksong op de OF.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik "moet" ook weer eens in Stellaris duiken.
Zoveel games, zo weinig tijd.
ik ken het niet en dat wil ik graag zo houdenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
''Ik weet niet wat het is maar er komt vuur uit je ogen vanaaaaaaaaaavonddddddd.''
Wat een kut lied.
Google begint meteen over diabetesquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik weet niet wat het is maar er komt vuur uit je ogen vanaaaaaaaaaavonddddddd
Cyclops?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
''Ik weet niet wat het is maar er komt vuur uit je ogen vanaaaaaaaaaavonddddddd.''
Wat een kut lied.
Samuel Weltenquote:
Dat je dat uberhaupt aan zet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
''Top 40 Nederland - Top Hits'' stond aan op spotify.
Met de nadruk op stond.
Ik mis context.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom?
Waarom zijn mensen zo?
Waarom ben je zo'n waardeloze paardelul?
Doe gewoon niet?
Nou, niet bewust. Want ik zei gewoon: Hey google, zet spotify aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat je dat uberhaupt aan zet.
Nederland is qua muzieksmaak echt smakeloos.
Bijvoorbeeld die band waar ik dinsdag was. Hun album stond gewoon bovenaan de UK album charts en in NL heeft het vrij weinig tot niks gedaan.
Oh ik ga dan gewoon naar het laatste wat ik zelf heb aangeklikt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, niet bewust. Want ik zei gewoon: Hey google, zet spotify aan.
Sorry!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom?
Waarom zijn mensen zo?
Waarom ben je zo'n waardeloze paardelul?
Doe gewoon niet?
Oh dat doet hij hier nooit, zal wel omdat ik op diverse apparaten luister, of omdat het een familie account is waar ook kitten op zit.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik ga dan gewoon naar het laatste wat ik zelf heb aangeklikt.
Hela currydausquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Wat is volgens jullie de perfecte saus(combi) voor bij een tosti?
Okee,quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat doet hij hier nooit, zal wel omdat ik op diverse apparaten luister, of omdat het een familie account is waar ook kitten op zit.
BBQ saus of curryquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Wat is volgens jullie de perfecte saus(combi) voor bij een tosti?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee,
[..]
BBQ saus of curry
Ik ook niet, maar lijkt me gewoon lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
BBQ saus bij een tosti heb ik nog nooit gehad.
Ik bedoelde het denk ik andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |