SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
heb ik die mail gestuurd. probeer ik nog 1x een wachtwoord = corrrect
En straks werkt het weer niet omdat omdat ze door de mail met je account gaan prutsen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
heb ik die mail gestuurd. probeer ik nog 1x een wachtwoord = corrrect
Wel als je als starter een eengezinswoning van 5 ton wil kopen, dus dat is wel een beetje apart.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bijna 3 ton eigen geld inbrengen als starter. Ja, hoe dan?
Daar kan je op wachten ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
En straks werkt het weer niet omdat omdat ze door de mail met je account gaan prutsen.
Hehe.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
En straks werkt het weer niet omdat omdat ze door de mail met je account gaan prutsen.
Hier is toch een topic vooooooowwwwrrrrquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:53 schreef Ama het volgende:
@:LTVDK kan jij bewegende sneeuw in een UI maken?Zoals bij deze:
[ afbeelding ]
Kan hem niet vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier is toch een topic vooooooowwwwrrrr
user icons klaar terwijl je wacht, ofzoiets.quote:
Weet je hoe irritant dat is voor de medemens?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
Eerst paar keer overdreven hard niezen.
/carequote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je hoe irritant dat is voor de medemens?
Er is niemand in de buurtquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je hoe irritant dat is voor de medemens?
Hoho, dat is niet netjes.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in je gezicht niezen.
nergens staat dat ze iemand in het gezicht niestquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in je gezicht niezen.
Ja, goed dat je het nu inziet.quote:
Ik schaam mij diep.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, goed dat je het nu inziet.
Bank beroven.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bijna 3 ton eigen geld inbrengen als starter. Ja, hoe dan?
ZOoooooo lang wachten nog.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
game is wel leuk, jammer dat het pas 13 november uitkomt.
Geduld.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Dank voor de review.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
welke gamequote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
MK voor Gamesquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:28 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat het whatsappje naar @:limoentjuh komt niet aan
Dus dan zien we je eerst niet meer?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt Europa Universalis V uit.
Nee, dan ben ik alleen maar daar mee bezig.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik alleen maar daar mee bezig.
Gaan ze je helemaal uitkleden met de DLC de komende jaren?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt Europa Universalis V uit.
Doet Paradox bij al hun gamesquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan ze je helemaal uitkleden met de DLC de komende jaren?
Dan ben je wel echt een mooie partij, als je waarschuwt dat een andere asopartij te diervriendelijk is.quote:Van der Plas waarschuwt boeren: PVV stemt vaak mee met PvdD
Ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan ze je helemaal uitkleden met de DLC de komende jaren?
Een hoop geldquote:
Ik ben benieuwd wanneer ze iets gaan doen met Stranded Alien Dawn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet Paradox bij al hun games
Gisteren in Nieuwsuur kwam ze daar inderdaad meerdere keren mee aanzetten. Dat PVV wel voor dierenwelzijn is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een mooie partij, als je waarschuwt dat een andere asopartij te diervriendelijk is.
Godverquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een mooie partij, als je waarschuwt dat een andere asopartij te diervriendelijk is.
Mijn duurste spel moet de Sims wel zijn. Toen ik het nog speelde zat ik al op ¤600 en inmiddels is er nog meer.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren in Nieuwsuur kwam ze daar inderdaad meerdere keren mee aanzetten. Dat PVV wel voor dierenwelzijn is.
Op de akkers van de meeste boeren zie ik weer dat ze terug naar het cda zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren in Nieuwsuur kwam ze daar inderdaad meerdere keren mee aanzetten. Dat PVV wel voor dierenwelzijn is.
Ik weiger het uit te rekenen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn duurste spel moet de Sims wel zijn. Toen ik het nog speelde zat ik al op ¤600 en inmiddels is er nog meer.
Ja maar dat is EA. Die melkt alles zo ver uit totdat de uiers zwart zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn duurste spel moet de Sims wel zijn. Toen ik het nog speelde zat ik al op ¤600 en inmiddels is er nog meer.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ze iets gaan doen met Stranded Alien Dawn.
Is wel 1 van de redenen dat ik er wel klaar mee was.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar dat is EA. Die melkt alles zo ver uit totdat de uiers zwart zijn.
Je zag het lichtquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Is wel 1 van de redenen dat ik er wel klaar mee was.
Maar hoeveel tijd heb je er in zitten?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh weet niet meer maar paar honderd ofzo.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoeveel tijd heb je er in zitten?
Oftewel wat is de prijs per minuut.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoeveel tijd heb je er in zitten?
Oftewel wat is de prijs per minuut.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weiger het uit te rekenen.
Doe het nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou ook weer eens verder moeten gaan met de Sims.
Maar dan moet ik waarschijnlijk eerst een paar uur updates uitvoeren.
Si. Zitten ook wel een hoop basegame updates in trouwensquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou ook weer eens verder moeten gaan met de Sims.
Maar dan moet ik waarschijnlijk eerst een paar uur updates uitvoeren.
Zo speelde ik vroeger veel football manager als ik onderweg was voor mijn werk; daar werden de uren wel redelijk bijgehoudenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens heb ik er geen problemen mee hoor, dat er zoveel geld in zit. Het is ķķk maar goed dat de urenregistratie niet klopt.
Hehehehe.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo speelde ik vroeger veel football manager als ik onderweg was voor mijn werk; daar werden de uren wel redelijk bijgehouden
En waarschijnlijk moet ik dan eerst een mailtje krijgen om mijn wachtwoord te resetten.quote:
quote:
Wat maakt het jou uit?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waarschijnlijk moet ik dan eerst een mailtje krijgen om mijn wachtwoord te resetten.
Ik probeer hem te beschermen.quote:
Moet zeggen, dat ging erg soepel.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waarschijnlijk moet ik dan eerst een mailtje krijgen om mijn wachtwoord te resetten.
Tegen wat?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer hem te beschermen.
Jurassic World Evolution 3 komt eraan!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:50 schreef Ama het volgende:
Misschien dit weekend Planet Zoo weer eens opstarten.
Tegen de Sims.quote:
Ik heb 1 en 2 ook niet gespeeld.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jurassic World Evolution 3 komt eraan!
Zijn best leuke games. En als je je verveelt een save maken en dan de carnivoren laten ontsnappen.quote:
Omdat het kan.quote:
Je grap was gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Niet alles zo serieus nemen
Ok.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je grap was gewoon niet grappig.
Moet ik ook weer eens mee verder.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:50 schreef Ama het volgende:
Misschien dit weekend Planet Zoo weer eens opstarten.
Ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik ook weer eens mee verder.![]()
Ik heb 1 redelijk veel gespeeld, maar nooit alle missies gehaald. 2 was ik van plan te halen, maar nooit gedaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jurassic World Evolution 3 komt eraan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |