Terug naar je eigen Hongarijequote:
Ik ken een meubelmaker die een Hilux had, die was wel normaal. Wel een afgeragte Hilux uit de 90'squote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Trucks zijn toch wel een beetje de Fatbike onder de jongere ouderen. Ik heb nog nooit een normaal persoon gezien die zo'n ding rijdt.
"Net gebeurd"quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:06 schreef JJ76 het volgende:
Niet wetende dat er koers was is mijn vrouw ook net na incident de berg naar daar liggende camping opgereden. Er stond nergens waarschuwing / afzetting / verkeersregelaars maar boven stond ze ineens tussen stilstaande wielrenners en volgwagens. Dus was toen net gebeurd.
quote:De Tour of Holland wordt zonder begeleiding van politie gereden. Vrijwilligers worden ingezet om auto’s te stoppen.
Misschien dat ze dan ook niet alles goed konden afzetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:57 schreef vivelafete het volgende:
Blijkbaar ook 25 vrijwilligers/verkeersregelaars niet op komen dagen...
Tja, daar sta je dan als organisatie.
Hier nog meer context van Thijs Rondhuis, die in de organisatie zit:quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:24 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Broodje Kaas over vandaag
Dat ziet er niet heel veilig uit, nee.quote:
Omdat dat het hele idee van dit rondje is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
En waarom was er geen politiebegeleiding dan?
I
Omdat de politie daar geen ruimte voor kan/wil vrijmakenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
En waarom was er geen politiebegeleiding dan?
I
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |