Jij weigert gewoon in te zien dat bepaalde religie's exact dat meebrengen waar we hier rond 1800 al afscheid van hebben genomen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat ze dat niet zien? Bij die links-progressieve mensen waarover je het hebt ga je toch echt bijzonder weinig sympathie vinden voor radicale islamitische ideologieën.
Tja, dat komt omdat veel van hun wereldbeeld niet gebaseerd is op keiharde ratio, maar emotie en gevoelens. Waarom gaat men bijvoorbeeld mee in de leugen dat de mens het eigen geslacht kan kiezen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Precies. Zo heeft deze politieke stroming met succes in de jaren 60 de invloed van het christendom in een aantal Europese samenlevingen weten te minimaliseren, die moeite dreigt echter ongedaan te worden gemaakt door de instroom van de radicale islam. Het is met geen pen te beschrijven hoe dom en naïef ze bezig zijn.
Krijg je toch geen antwoord op. Rechts is het grote gevaar immers en dit is collateral damage van het 'inclusieve' gedachtegoed.quote:
Ik had gisteren ook een mention gegeven in een ander topic, de desbetreffende post was binnen tien minuten verwijderd. Blijkbaar mag dat ook niet, wat wel bijzonder is want ik krijg ook geregeld een mention en die worden nooit verwijderd.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Krijg je toch geen antwoord op. Rechts is het grote gevaar immers en dit is collateral damage van het 'inclusieve' gedachtegoed.
Het is laf. Het is ziek.
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook een mention gegeven in een ander topic, de desbetreffende post was binnen tien minuten verwijderd. Blijkbaar mag dat ook niet, wat wel bijzonder is want ik krijg ook geregeld een mention en die worden nooit verwijderd.
Klopt.quote:
Toch hebben ze voor het eerst een Max instroom ingezet. Veel te veel nog natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:30 schreef RotatoR het volgende:
[..]
PvdA draait helemaal niet. Ik heb Timmermans nu meermaals horen zeggen dat hij GEEN nationale maatregelen wil om de asielinstroom te beperken. Hij schuift alles af op het EU migratiepact. Dat gaat dit probleem niet oplossen want Syriërs krijgen gewoon een asielstatus.
Die max instroom gaat in de praktijk alleen over arbeidsmigranten. Ze gaan niets doen aan de asielinstroom.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch hebben ze voor het eerst een Max instroom ingezet. Veel te veel nog natuurlijk.
Maar als de achterban ook draait gaat het snel.
Van de types palliesjaaltje blauw haar zijn er absoluut gezien maar heel weinig.
Je moet ook vertrouwen hebben dat mensen overwegend normaal en verstandig zijn.
Tja, dat zijn in veel gevallen een beetje laagopgeleide nogal volkse, ordinaire autochtonen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:35 schreef Red_85 het volgende:
En maar de grootste bekken hebben over gasten die tegen azc's protesteren....
Waarom protesteren ze?
Hierom.
Nou, over het algemeen vind ik de moderatie hier uitstekend. Maar het is raar om een beschaafde bijdrage selectief te gaan verwijderen omdat er een mention in staat, kom op hoor. Dat gaat nogal ver.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
Sommige mods vinden dat irritant, naar tr's over trollen en uitdagen worden genegeerd als de posts gezet zijn door bepaalde figuren hier.
Weet niet of het expres is, maar vreemd is het wel.
Die shit laten staan en dan gaan klagen over de sfeer hier... niet rijmbaar.
Je zou natuurlijk gewoon jouw perspectief kunnen onderbouwen. Het heeft niets te maken met iemand er bij de haren bijslepen. Jij neemt een standpunt in wat velen niet begrijpen en men wil graag weten waarom jij dit zo ziet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klopt.
Ik reageer niet op sneu gemention dat geen enkel doel dient behalve het 'ter verantwoording roepen' van users door ze bij hun haren een topic in te slepen.
Welke nog beperkter zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat zijn in veel gevallen een beetje laagopgeleide nogal volkse, ordinaire autochtonen.
Dat is een type mens waar een aanzienlijk aantal hoogopgeleide linkse progressieve een stronthekel aan hebben. Die zou men waarschijnlijk het liefst morgen nog inruilen voor een paar honderdduizend Afghanen, Syriërs en Somaliërs.
Nou, vertel eens: welk standpunt is dat precies? En waarom moet ik dat in dit topic uit komen leggen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen vind ik de moderatie hier uitstekend. Maar het is raar om een beschaafde bijdrage selectief te gaan verwijderen omdat er een mention in staat, kom op hoor. Dat gaat nogal ver.
[..]
Je zou natuurlijk gewoon jouw perspectief kunnen onderbouwen. Het heeft niets te maken met iemand er bij de haren bijslepen. Jij neemt een standpunt in wat velen niet begrijpen en men wil graag weten waarom jij dit zo ziet.
Dit is toch een discussieforum? Willen enkel weten wat je er van vindten hoe dit te rijmen is met het open asielbeleid en verspreiding door het hele land van nog meer asielzoekers.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klopt.
Ik reageer niet op sneu gemention dat geen enkel doel dient behalve het 'ter verantwoording roepen' van users door ze bij hun haren een topic in te slepen.
Een partij die zijn wortels heeft in de sociaal democratie, maar die niet langer op wil komen voor de belangen van de arbeiders.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Die max instroom gaat in de praktijk alleen over arbeidsmigranten. Ze gaan niets doen aan de asielinstroom.
Omdat ik tegen AZC's en de zorgwekkende demografische ontwikkelingen ageer moet ik Europa maar verlaten? Je bent niet goed.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zie je continu hetzelfde riedeltje afsteken, ik mis nog even omvolking om het compleet te maken, maar waarom verblijf je nog steeds in Europa als het allemaal klote is?
Dat heet censuur - maar zo selectief zijn ze bij Fok toch niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook een mention gegeven in een ander topic, de desbetreffende post was binnen tien minuten verwijderd. Blijkbaar mag dat ook niet, wat wel bijzonder is want ik krijg ook geregeld een mention en die worden nooit verwijderd.
De over-over-over-overgrote meerderheid van de Syrische asielzoekers verkracht niet. Bron: Migratiemagneet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zoveelste gruwelijke misdrijf met Syrische asielzoekers in de hoofddrol. Wat hebben we onszelf toch aangedaan door dit soort tribale primitievelingen los te laten in de samenleving...
Ik zeg niet dat je iets moet, maar als ik al jarenlang van je moet horen hoe slecht ergens iets is en ons hel en verdoemenis te wachten staat zou ik daar niet langer willen verblijven. Maar blijkbaar vind je Nederland en/of Europa nog wel prima.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Omdat ik tegen AZC's en de zorgwekkende demografische ontwikkelingen ageer moet ik Europa maar verlaten?
Het gaat inderdaad in 1e instatie om die gelukzoekers die helemaal niets bijdragen aan dit land en dit land in een ghetto veranderen. Daarvoor sosiewo de grenzen potdicht en al dat schorem wat hier al is retour. Dan kom je al een heel eind!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Die max instroom gaat in de praktijk alleen over arbeidsmigranten. Ze gaan niets doen aan de asielinstroom.
En toch stemmen ze in de politiek tegen- en dwarsbomen ze in de ambtenarij vrijwel alles wat de invloed en toename van de islam moet tegengaan. Wetten en verdragen die bovendien stammen uit het jaar 1950 worden nog steeds met hand en tand verdedigd, dan komt het progressieve karakter om deze achterhaalde gedrochten eens aan te passen toch niet zo goed uit.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat ze dat niet zien? Bij die links-progressieve mensen waarover je het hebt ga je toch echt bijzonder weinig sympathie vinden voor radicale islamitische ideologieën.
Als 99,98% van het mannelijke deel van een groep mensen met een specifieke nationaliteit géén verdachte is van een seksueel misdrijf, is dat dan genoeg om alle mensen (dus inclusief vrouwen) van die groep niet als 'ongewenst' te bestempelen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Lulkoek is het dus zeker niet en ik geef ook een gedegen onderbouwing van mijn standpunt. Het komt de discussie niet ten goede als je dingen lukraak gaat wegzetten als 'feitenvrij' of 'lulkoek' omdat de inhoud je niet welgevallig is.
[..]
Waarom willen jullie dan mensen uit landen waar zulke ideologieën de norm zijn, met grote getale toegang geven tot het Westen? Jullie gaan zelfs in tegen alles en iedereen die de migratie uit zulke landen wil afremmen of stoppen.
Waarom ben je zo gefrustreerd over dat ik tegen AZC's, de multiculturele samenleving en de zorgwekkende demografische tendens ageer?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je iets moet, maar als ik al jarenlang van je moet horen hoe slecht ergens iets is en ons hel en verdoemenis te wachten staat zou ik daar niet langer willen verblijven. Maar blijkbaar vind je Nederland en/of Europa nog wel prima.
Ben verder helemaal prima. Jij bent degene die gefrustreerd overkomt of neem een keer een ander stokpaardje.
Je doet maar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gefrustreerd over dat ik tegen AZC's, de multiculturele samenleving en de zorgwekkende demografische tendens ageer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |