abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219016173
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219016182
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef Henrike het volgende: [..] Maar je hebt ontvolgd omdat je je ergert en dan ga je nog wel tussendoor spieken en je weer ergeren? Ik heb dat bij am, kijk ik dus niet meer, ook niet spieken, vind haar vreselijk.
Ik zeg nergens dat ik me erger en zeg ook nergens dat ik mb vreselijk vind. (Wat jij wel vind van AM en haar dus blijkbaar niet volgt) Maar ik gun MB mij niet als permanente volger nee, fijn voor haar dat er duizenden mensen zijn die dat gevoel niet hebben.
pi_219016191
MB, ik vind haar posts niet prettig om te zien eerlijk gezegd.

Rest verwijderd, te hard van toon.

[ Bericht 77% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 14-10-2025 22:32:32 (Te harde toon) ]
pi_219016205
Bij die verbouwing q&a vond ik Koen qua lichaamstaal veel boosheid uitstralen en toen wisten we nog van niks...
Ze waren alledrie wel een beetje ongemakkelijk, maar bij hem viel me dat toen echt op. Zou me dan ook verbazen als die nog bij elkaar komen, maargoed wat weet ik er ook van verder; niks.
pi_219016208
AM laat zich ook wel kennen met het zielige gedoe over hoe onaardig volgers kunnen zijn. Alsof ze zelf altijd de aardigste is.
pi_219016209
Wat een misselijke en totaal niet empatische reactie bij Debbie bij het overlijden van haar cavia. Bah.

Maar ja, het is natuurlijk niet de zielige Debbie die iets mankeert maar haar cavia die dood is.
Man, wat ben je dan toch ziek mentaal als je zo bent. Echt een grote kronkel.

En waarom neem je huisdieren als je niet eens van ze houd? Oh ik kan hier als grote dierenvriendin zo zo slecht tegen, bah.
pi_219016269
Reken maar dat ze er met 1 van die katten wel een grote show van had gemaakt, die heeft ze immers 'zelf ter wereld gebracht' en ziet ze als een soort verlengstuk van zichzelf.
pi_219016332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:47 schreef Nieve het volgende:
Bij die verbouwing q&a vond ik Koen qua lichaamstaal veel boosheid uitstralen en toen wisten we nog van niks...
Ze waren alledrie wel een beetje ongemakkelijk, maar bij hem viel me dat toen echt op. Zou me dan ook verbazen als die nog bij elkaar komen, maargoed wat weet ik er ook van verder; niks.
Die q&a was zo ongemakkelijk. Maar ook bij andere filmpjes, bijv. van samenwerkingen, was het duidelijk.
pi_219016333
Haha, en daar zijn de quotes van het forum😝

En ze hadden, net als MB, ook last van een mol. Gelukkig hebben ze die uitgeschakeld. Heeft vast Sam gedaan🥸 Ik denk dat ze druk waren om hier bij te lezen en quootjes te scoren voor haar boekwerk.
pi_219016335
MB

Ik ben late to the party zie ik 😁

Gezien jullie opmerkingen ga ik niet kijken op haar gram.

En Koen of niet Koen. Ik zeg: niet Koen. Als iemand er klaar mee was, is hij het wel. Koen en Jacqueline houd ik nog even open.
pi_219016431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:56 schreef Johanna38 het volgende:
Haha, en daar zijn de quotes van het forum😝

En ze hadden, net als MB, ook last van een mol. Gelukkig hebben ze die uitgeschakeld. Heeft vast Sam gedaan🥸 Ik denk dat ze druk waren om hier bij te lezen en quootjes te scoren voor haar boekwerk.
Het is allemaal zo ontzettend hilarisch!!
pi_219016445
Gatver wat is Debbie toch bijzonder... totaal 0 gevoel voor een ander levend wezen behalve zichzelf...
Ik hou van dieren en heb heel lang van alles gehad en heb zelfs enorme bedragen aan vissen uitgegeven... ik snap echt niet dat je zo koud kan zijn zeker niet naar je kinderen toe.. totaal 0 steun of erkenning voor hun gevoel

En zelf lekker shoppen bij de action.. ze maakt een reclame filmpje van een zelf gekocht iets in hoop meer samenwerkingen te krijgen... terwijl haar kinderen dus verdrietig zijn... naar mens
Ze hint dat de kerstboom al staat... zou me niets verbazen "jongens gaan jullie dat beest in laten slapen trek ik de zolder leeg"
pi_219016511
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:48 schreef NineMilka het volgende:
AM laat zich ook wel kennen met het zielige gedoe over hoe onaardig volgers kunnen zijn. Alsof ze zelf altijd de aardigste is.
En ze trok zich toch niets aan van wat anderen vinden? Ze is er anders behoorlijk vol van🙈

Ze heeft nog een hele lange weg te gaan!
Gelukkig heeft ze Kluun🤣
pi_219016518
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:44 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Kindvrouwtje MB, tja...... De blote billen, het continu aanraken, knuffelen en op de mond kussen, de kinderhandjes bijna in haar kruis terwijl zij voor de foto nog even wat zand op haar lijf heeft gesmeerd.....ik word er eerlijk gezegd een beetje misselijk van. Het drankgebruik van deze vrouw is ook nogal ziekelijk. Ik vind haar account echt behoorlijk dubbel. Enge familie, niet prettig om te zien eerlijk gezegd.
Sorry maar ik vind dit echt wat ver gaan.
Eerst gaat het topics lang over de zoen op de mond en nu weer kinderhandjes op bepaalde plekken.
Het is ook maar net wat je wil zien
pi_219016539
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gatver wat is Debbie toch bijzonder... totaal 0 gevoel voor een ander levend wezen behalve zichzelf...
Ik hou van dieren en heb heel lang van alles gehad en heb zelfs enorme bedragen aan vissen uitgegeven... ik snap echt niet dat je zo koud kan zijn zeker niet naar je kinderen toe.. totaal 0 steun of erkenning voor hun gevoel

En zelf lekker shoppen bij de action.. ze maakt een reclame filmpje van een zelf gekocht iets in hoop meer samenwerkingen te krijgen... terwijl haar kinderen dus verdrietig zijn... naar mens
Ze hint dat de kerstboom al staat... zou me niets verbazen "jongens gaan jullie dat beest in laten slapen trek ik de zolder leeg"
Ik denk dat er nog wel een diagnose bij kan. Maar zal niet openlijk speculeren
pi_219016552
Voor de poly ging het toch al niet lekker tussen Koen&Michelle?
Waarom zouden ze nu dan ineens weer hotel de botel verliefd zijn?

En ach, als ik zo'n lijf had als Michelle liep ik misschien ook wel de hele dag mijn kont te showen haha. Ik heb er ook niks mee, maar ja als zij zich er prettig bij voelt. Ze liep er overigens ook zo bij toen ze zich (nog?) enorm schaamde voor haar lijf, want te dun.
Ik erger me meer aan alle BFF's en nu voelt t zusje van haar BFF ook ineens als haar zusje. Ik las bij kek mama (denk ik) dat ze in de podcast zou hebben gezegd dat ze haar kring bewust klein houdt vanwege een mogelijke mol. Maar ondertussen is iedereen (van de bakker tot de kapper tot de achter buurvrouw van dr tante) de liefste en een (nieuwe) BFF 🤷‍♀️
pi_219016571
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:47 schreef Nieve het volgende:
Ik vind hem eigenlijk altijd wel zo 😂 maar ook lachen en lieve blikken tussendoor. Vond ze ook nog close samen, dus ik zag 't niet
pi_219016577
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:09 schreef Earring het volgende:

[..]
Eerst gaat het topics lang over de zoen op de mond en nu weer kinderhandjes op bepaalde plekken.
Dat kinderhandje vind ik ook ver gezocht.
Die kussen gingen niet zo zeer over het kussen op de mond, maar de manier waarop. En nee ik ben echt niet preuts en ja ik kus mijn kinderen op de mond, maar ik werd er bij Michelle ook ongemakkelijk van.
pi_219016580
Heeft AM nou quotes van een forum in haar boek gezet? Zo kan ik ook een boek vullen 😂
pi_219016587
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor de poly ging het toch al niet lekker tussen Koen&Michelle?
Waarom zouden ze nu dan ineens weer hotel de botel verliefd zijn?
Volgens mij waren dat meer roddels, hebben ze zelf nooit zo gezegd, maar werd zij verliefd op jvp en koen vond dat oké
pi_219016588
quote:

[..]
Dat is zeker waar.

Ik vind haar foto's echt op het randje.
Dat anderen het wel normaal vinden om zichzelf en jonge kinderen op deze manier het net op te slingeren zal ook onetwijfeld.
Mij geeft het een heel naar gevoel.
pi_219016609
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft AM nou quotes van een forum in haar boek gezet? Zo kan ik ook een boek vullen 😂
Ik denk dat zij ook niet blij was dat de topics van momfluencer en die andere werden samengevoegd. Heeft ze bijna een dagtaak aan om het hier bij te houden, haha. Gelukkig zitten wij allemaal op de tribune en staat zij in het slagveld 💃😂
pi_219016618
Koen deelt nu natuurlijk niks, maar ik vraag me af wat voor leven hij überhaupt heeft. Hij was altijd met mb, haar familie en vrienden.
pi_219016636
Als het al zo lang niet goed zat bij de poly, waarom dan door gaan met de boerderij?
pi_219016649
quote:

[..]
Ik ben het met je eens, maar durfde het niet te schrijven.
Enge familie/ kindvrouwtje/ drankmisbruik enz,
Ze kan het toch niet goed doen.
Maar ik zie 4 blije kindjes die veel liefde van hun moeder krijgen en een grote groep vrienden en vriendinnen die het samen fijn hebben op vakantie.
Ik vind de meeste fluflus hier, Debbie, am, Dbm, hvk toch echt wel meer tekortschieten dan Mb.
Maar goed, ieder zijn mening maar het mag soms wel iets milder.
pi_219016652
Die story van Debbie over die rekening!!! Ik ben niet perse een dierenlover, maar dit zeg je toch niet hardop.....
pi_219016659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als het al zo lang niet goed zat bij de poly, waarom dan door gaan met de boerderij?
Dit begrijp ik ook niet idd. Alsof zo'n mega verbouwing en met zijn allen op 3,5m² wonen helpt om je relatie dan een boost te geven ofzo
pi_219016673
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Koopcontract, andere huis verkocht.
Wat ik dan wel weer bijzonder vind is dat als Koen en jvp wisten dat ze er niet zouden gaan wonen dan toch zoveel mee hebben geklust.
Denk zelf dat het echt op een bepaald moment is geëscaleerd.
pi_219016694
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:18 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Ik denk dat zij ook niet blij was dat de topics van momfluencer en die andere werden samengevoegd. Heeft ze bijna een dagtaak aan om het hier bij te houden, haha. Gelukkig zitten wij allemaal op de tribune en staat zij in het slagveld 💃😂
Daar heeft ze ook wel een punt natuurlijk.

Godzijdank hebben de meeste mensen geen idee wat het betekent om vrijwel iedere minuut van de dag bezig te zijn met de vraag wat ze nu weer eens voor bullshit het net op zullen gooien.
pi_219016716
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:18 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En nu met maar 1 oog is het helemaal hard werken dat bijlezen.
pi_219016718
Maar het gaat dus al minstens 8 maanden echt ‘bad bad’. En ondertussen de meest perfecte plaatjes delen, constant gierend van de lach, de ene kleffe foto na de andere. Maar ondertussen…

En begrijp me goed. Ze hoeft van mij echt niet haar ins en outs te delen, maar wat een leeg bestaan heb je dan…

En iedereen die nu zegt dat ze toch echt een hele lieve moeder is. Het kan. Maar je hebt geen idee.
Want je ziet alleen maar het plaatje wat zij wil dat je ziet. Maar ondertussen kan het totaal anders zijn.

Dat heeft de afgelopen 8 maanden dus wel bewezen.
pi_219016727
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens, maar durfde het niet te schrijven.
Enge familie/ kindvrouwtje/ drankmisbruik enz,
Ze kan het toch niet goed doen.
Maar ik zie 4 blije kindjes die veel liefde van hun moeder krijgen en een grote groep vrienden en vriendinnen die het samen fijn hebben op vakantie.
Ik vind de meeste fluflus hier, Debbie, am, Dbm, hvk toch echt wel meer tekortschieten dan Mb.
Maar goed, ieder zijn mening maar het mag soms wel iets milder.
Dat is waar, ik reageerde te veel vanuit emotie.
pi_219016734
MB houdt van een borrel maar de fam Nagelkerke is er ook niet vies van. Die drinken ook beide ( naar mijn idee) iedere dag. Wel of geen vakantie. Zelfs als ze met de auto op pad zijn. Snap dat nooit zo goed😅
pi_219016742
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit begrijp ik ook niet idd. Alsof zo'n mega verbouwing en met zijn allen op 3,5m² wonen helpt om je relatie dan een boost te geven ofzo
Vond de boerderij nooit echt prettig aanvoelen qua vibe. Te gemaakt! Andere huis voelde als een thuis
pi_219016752
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:27 schreef Raradefayee het volgende:
Maar het gaat dus al minstens 8 maanden echt ‘bad bad’. En ondertussen de meest perfecte plaatjes delen, constant gierend van de lach, de ene kleffe foto na de andere. Maar ondertussen…

En begrijp me goed. Ze hoeft van mij echt niet haar ins en outs te delen, maar wat een leeg bestaan heb je dan…

En iedereen die nu zegt dat ze toch echt een hele lieve moeder is. Het kan. Maar je hebt geen idee.
Want je ziet alleen maar het plaatje wat zij wil dat je ziet. Maar ondertussen kan het totaal anders zijn.

Dat heeft de afgelopen 8 maanden dus wel bewezen.
Knap wel
pi_219016761
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:29 schreef Lalaland79 het volgende:
MB houdt van een borrel maar de fam Nagelkerke is er ook niet vies van. Die drinken ook beide ( naar mijn idee) iedere dag. Wel of geen vakantie. Zelfs als ze met de auto op pad zijn. Snap dat nooit zo goed😅
Daarvan zie ik het probleem niet zo. Ik houd ook van borrels, niet van katers dat dan weer niet 🤣
pi_219016766
AM

‘Kijken op een scherm doet pijn’ en dan niet die telefoon een dag in de kast laten liggen.

En er was een mol die ze hadden uitgeschakeld die vertrouwelijke informatie lekte over het gezin.

Iemand die vertelde waar ze wonen, waar Jim en de tweeling op school zitten, waar ze paardrijden en wanneer, welke scouting en wanneer?

Van die info die ze zelf meermaals heeft gedeeld?
pi_219016841
In die verbouwings q&a zeggen ze ook dat die caravans pittig waren, 7 weken lang daar. Ik denk dat 't daar misschien een beetje is begonnen..
pi_219016852
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Koopcontract, andere huis verkocht.
Wat ik dan wel weer bijzonder vind is dat als Koen en jvp wisten dat ze er niet zouden gaan wonen dan toch zoveel mee hebben geklust.
Denk zelf dat het echt op een bepaald moment is geëscaleerd.
Volgens mij hebben ze niet veel zelf geklust toch? Alles uitbesteed
En je houdt hoop dat het goed komt neem ik aan.
pi_219016860
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat is waar, ik reageerde te veel vanuit emotie.
Netjes dat je dat zegt, en ik herken het heb het vaak met Debbie.
Maar probeer het nu wat netter te omschrijven.
pi_219016867
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:30 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Vond de boerderij nooit echt prettig aanvoelen qua vibe. Te gemaakt! Andere huis voelde als een thuis
Ja groot is niet altijd mooier en gezelliger.
pi_219016882
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:32 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Daarvan zie ik het probleem niet zo. Ik houd ook van borrels, niet van katers dat dan weer niet 🤣
Ik mag bij gelegenheid ook graag een wijntje drinken. Maar niet als ik moet rijden, maar dat weet ik niet van de nagelkerkjrs , die volg ik niet.
pi_219016885
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM

‘Kijken op een scherm doet pijn’ en dan niet die telefoon een dag in de kast laten liggen.

En er was een mol die ze hadden uitgeschakeld die vertrouwelijke informatie lekte over het gezin.

Iemand die vertelde waar ze wonen, waar Jim en de tweeling op school zitten, waar ze paardrijden en wanneer, welke scouting en wanneer?

AM filmt of filmde regelmatig haar eigen straat naam en ze verteld waar de kinderen op school zitten. Als je wil ben je er zo achter waar ze wonen, bij welke manege ze zitten. Hoef je echt geen Peter R de vries voor te zijn
pi_219016903
Debbie; hoor je de kerkbellen gaan aan🤣😅
Wat een mens, die "ja" op Zoë haar I love you Mien.
Niet even; ach meisje het is ook wel verdrietig en we zullen haar missen,
Of wat heb jij een mooie steen voor Mien gemaakt.
Nieuw huisdier; ijskonijn
pi_219017039
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM

Dit dus.
Mol uitschakelen, hou toch op.

De familie Geerts hoeft maar één ding uit te schakelen en dat is de telefoon van AM.
pi_219017122
MAAR Roy schrikt ook elke keer een beetje als hij de rekening in zijn inbox ziet (van de nagels, botox of prelaria van de dode huismus)
Hij durfde haar niet eerder te bellen tot ze het bedrag zelf had gezien..
Als hij van te voren het bedrag had gezegd dan had die cavia ik het hok in een kartonnen doos van waterdrop kunnen sterven. 🤐
pi_219017179
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En nu met maar 1 oog is het helemaal hard werken dat bijlezen.
😂😂
pi_219017208
Ben wel benieuwd naar wie de mol was 👀 iemand die ze kent, waar het contact nu mee verbroken is?
pi_219017230
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 23:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben wel benieuwd naar wie de mol was 👀 iemand die ze kent, waar het contact nu mee verbroken is?
Degrillendebroervan verdenk ik. :D
pi_219017334
Maar wat valt/viel er te lekken? Je hoeft maar een paar dagen wat stories te volgen en je weet alles van de familie Geerts. Inclusief adres (want ze filmt regelmatig pakketjes). Geen mol nodig.

Wat wel nodig is, is dat de familie Geerts eens flink met de neus op de zaken wordt gedrukt en zich eens echt gaan verdiepen in de gevaren van het blootstellen van hun kinderen aan Jan en alleman. Ze zijn zélf verantwoordelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shuri op 15-10-2025 08:26:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')