Ik zeg nergens dat ik me erger en zeg ook nergens dat ik mb vreselijk vind. (Wat jij wel vind van AM en haar dus blijkbaar niet volgt) Maar ik gun MB mij niet als permanente volger nee, fijn voor haar dat er duizenden mensen zijn die dat gevoel niet hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef Henrike het volgende: [..] Maar je hebt ontvolgd omdat je je ergert en dan ga je nog wel tussendoor spieken en je weer ergeren? Ik heb dat bij am, kijk ik dus niet meer, ook niet spieken, vind haar vreselijk.
Die q&a was zo ongemakkelijk. Maar ook bij andere filmpjes, bijv. van samenwerkingen, was het duidelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:47 schreef Nieve het volgende:
Bij die verbouwing q&a vond ik Koen qua lichaamstaal veel boosheid uitstralen en toen wisten we nog van niks...
Ze waren alledrie wel een beetje ongemakkelijk, maar bij hem viel me dat toen echt op. Zou me dan ook verbazen als die nog bij elkaar komen, maargoed wat weet ik er ook van verder; niks.
Het is allemaal zo ontzettend hilarisch!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:56 schreef Johanna38 het volgende:
Haha, en daar zijn de quotes van het forum😝
En ze hadden, net als MB, ook last van een mol. Gelukkig hebben ze die uitgeschakeld. Heeft vast Sam gedaan🥸 Ik denk dat ze druk waren om hier bij te lezen en quootjes te scoren voor haar boekwerk.
En ze trok zich toch niets aan van wat anderen vinden? Ze is er anders behoorlijk vol van🙈quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:48 schreef NineMilka het volgende:
AM laat zich ook wel kennen met het zielige gedoe over hoe onaardig volgers kunnen zijn. Alsof ze zelf altijd de aardigste is.
Sorry maar ik vind dit echt wat ver gaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:44 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Kindvrouwtje MB, tja...... De blote billen, het continu aanraken, knuffelen en op de mond kussen, de kinderhandjes bijna in haar kruis terwijl zij voor de foto nog even wat zand op haar lijf heeft gesmeerd.....ik word er eerlijk gezegd een beetje misselijk van. Het drankgebruik van deze vrouw is ook nogal ziekelijk. Ik vind haar account echt behoorlijk dubbel. Enge familie, niet prettig om te zien eerlijk gezegd.
Ik denk dat er nog wel een diagnose bij kan. Maar zal niet openlijk speculerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gatver wat is Debbie toch bijzonder... totaal 0 gevoel voor een ander levend wezen behalve zichzelf...
Ik hou van dieren en heb heel lang van alles gehad en heb zelfs enorme bedragen aan vissen uitgegeven... ik snap echt niet dat je zo koud kan zijn zeker niet naar je kinderen toe.. totaal 0 steun of erkenning voor hun gevoel
En zelf lekker shoppen bij de action.. ze maakt een reclame filmpje van een zelf gekocht iets in hoop meer samenwerkingen te krijgen... terwijl haar kinderen dus verdrietig zijn... naar mens
Ze hint dat de kerstboom al staat... zou me niets verbazen "jongens gaan jullie dat beest in laten slapen trek ik de zolder leeg"
Ik vind hem eigenlijk altijd wel zo 😂 maar ook lachen en lieve blikken tussendoor. Vond ze ook nog close samen, dus ik zag 't nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:47 schreef Nieve het volgende:
Bij die verbouwing q&a vond ik Koen qua lichaamstaal veel boosheid uitstralen en toen wisten we nog van niks...
Ze waren alledrie wel een beetje ongemakkelijk, maar bij hem viel me dat toen echt op. Zou me dan ook verbazen als die nog bij elkaar komen, maargoed wat weet ik er ook van verder; niks.
Dat kinderhandje vind ik ook ver gezocht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:09 schreef Earring het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dit echt wat ver gaan.
Eerst gaat het topics lang over de zoen op de mond en nu weer kinderhandjes op bepaalde plekken.
Het is ook maar net wat je wil zien
Volgens mij waren dat meer roddels, hebben ze zelf nooit zo gezegd, maar werd zij verliefd op jvp en koen vond dat okéquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor de poly ging het toch al niet lekker tussen Koen&Michelle?
Waarom zouden ze nu dan ineens weer hotel de botel verliefd zijn?
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:09 schreef Earring het volgende:
[..]
Eerst gaat het topics lang over de zoen op de mond en nu weer kinderhandjes op bepaalde plekken.
Ik denk dat zij ook niet blij was dat de topics van momfluencer en die andere werden samengevoegd. Heeft ze bijna een dagtaak aan om het hier bij te houden, haha. Gelukkig zitten wij allemaal op de tribune en staat zij in het slagveld 💃😂quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft AM nou quotes van een forum in haar boek gezet? Zo kan ik ook een boek vullen 😂
Ik ben het met je eens, maar durfde het niet te schrijven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:09 schreef Earring het volgende:
[..]
Dit begrijp ik ook niet idd. Alsof zo'n mega verbouwing en met zijn allen op 3,5m² wonen helpt om je relatie dan een boost te geven ofzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als het al zo lang niet goed zat bij de poly, waarom dan door gaan met de boerderij?
Koopcontract, andere huis verkocht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als het al zo lang niet goed zat bij de poly, waarom dan door gaan met de boerderij?
Daar heeft ze ook wel een punt natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:18 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook niet blij was dat de topics van momfluencer en die andere werden samengevoegd. Heeft ze bijna een dagtaak aan om het hier bij te houden, haha. Gelukkig zitten wij allemaal op de tribune en staat zij in het slagveld 💃😂
En nu met maar 1 oog is het helemaal hard werken dat bijlezen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:18 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook niet blij was dat de topics van momfluencer en die andere werden samengevoegd. Heeft ze bijna een dagtaak aan om het hier bij te houden, haha. Gelukkig zitten wij allemaal op de tribune en staat zij in het slagveld 💃😂
Dat is waar, ik reageerde te veel vanuit emotie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:21 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar durfde het niet te schrijven.
Enge familie/ kindvrouwtje/ drankmisbruik enz,
Ze kan het toch niet goed doen.
Maar ik zie 4 blije kindjes die veel liefde van hun moeder krijgen en een grote groep vrienden en vriendinnen die het samen fijn hebben op vakantie.
Ik vind de meeste fluflus hier, Debbie, am, Dbm, hvk toch echt wel meer tekortschieten dan Mb.
Maar goed, ieder zijn mening maar het mag soms wel iets milder.
Vond de boerderij nooit echt prettig aanvoelen qua vibe. Te gemaakt! Andere huis voelde als een thuisquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit begrijp ik ook niet idd. Alsof zo'n mega verbouwing en met zijn allen op 3,5m² wonen helpt om je relatie dan een boost te geven ofzo
Knap welquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:27 schreef Raradefayee het volgende:
Maar het gaat dus al minstens 8 maanden echt ‘bad bad’. En ondertussen de meest perfecte plaatjes delen, constant gierend van de lach, de ene kleffe foto na de andere. Maar ondertussen…
En begrijp me goed. Ze hoeft van mij echt niet haar ins en outs te delen, maar wat een leeg bestaan heb je dan…
En iedereen die nu zegt dat ze toch echt een hele lieve moeder is. Het kan. Maar je hebt geen idee.
Want je ziet alleen maar het plaatje wat zij wil dat je ziet. Maar ondertussen kan het totaal anders zijn.
Dat heeft de afgelopen 8 maanden dus wel bewezen.
Daarvan zie ik het probleem niet zo. Ik houd ook van borrels, niet van katers dat dan weer niet 🤣quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:29 schreef Lalaland79 het volgende:
MB houdt van een borrel maar de fam Nagelkerke is er ook niet vies van. Die drinken ook beide ( naar mijn idee) iedere dag. Wel of geen vakantie. Zelfs als ze met de auto op pad zijn. Snap dat nooit zo goed😅
Volgens mij hebben ze niet veel zelf geklust toch? Alles uitbesteedquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:23 schreef Henrike het volgende:
[..]
Koopcontract, andere huis verkocht.
Wat ik dan wel weer bijzonder vind is dat als Koen en jvp wisten dat ze er niet zouden gaan wonen dan toch zoveel mee hebben geklust.
Denk zelf dat het echt op een bepaald moment is geëscaleerd.
Netjes dat je dat zegt, en ik herken het heb het vaak met Debbie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat is waar, ik reageerde te veel vanuit emotie.
Ja groot is niet altijd mooier en gezelliger.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:30 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Vond de boerderij nooit echt prettig aanvoelen qua vibe. Te gemaakt! Andere huis voelde als een thuis
Ik mag bij gelegenheid ook graag een wijntje drinken. Maar niet als ik moet rijden, maar dat weet ik niet van de nagelkerkjrs , die volg ik niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:32 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Daarvan zie ik het probleem niet zo. Ik houd ook van borrels, niet van katers dat dan weer niet 🤣
AM filmt of filmde regelmatig haar eigen straat naam en ze verteld waar de kinderen op school zitten. Als je wil ben je er zo achter waar ze wonen, bij welke manege ze zitten. Hoef je echt geen Peter R de vries voor te zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM
‘Kijken op een scherm doet pijn’ en dan niet die telefoon een dag in de kast laten liggen.
En er was een mol die ze hadden uitgeschakeld die vertrouwelijke informatie lekte over het gezin.
Iemand die vertelde waar ze wonen, waar Jim en de tweeling op school zitten, waar ze paardrijden en wanneer, welke scouting en wanneer?
Van die info die ze zelf meermaals heeft gedeeld?
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM
‘Kijken op een scherm doet pijn’ en dan niet die telefoon een dag in de kast laten liggen.
En er was een mol die ze hadden uitgeschakeld die vertrouwelijke informatie lekte over het gezin.
Iemand die vertelde waar ze wonen, waar Jim en de tweeling op school zitten, waar ze paardrijden en wanneer, welke scouting en wanneer?
Van die info die ze zelf meermaals heeft gedeeld?
😂😂quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En nu met maar 1 oog is het helemaal hard werken dat bijlezen.
Degrillendebroervan verdenk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben wel benieuwd naar wie de mol was 👀 iemand die ze kent, waar het contact nu mee verbroken is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |