Hulloquote:
Ochquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:14 schreef Prisha het volgende:
Ach jee….Ace Frehley, gitarist en zanger van KISS, is overleden![]()
Weer een icon van mijn jeugd…en hij was “maar” 74. In deze tijden vind ik dat tegenwoordig relatief jong.
Ik zag het net jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:14 schreef Prisha het volgende:
Weer een icon van mijn jeugd…en hij was “maar” 74. In deze tijden vind ik dat tegenwoordig relatief jong.
I was made for loving you....quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:14 schreef Prisha het volgende:
Goed nummer. Moet wel toegeven dat het ongeveer het enige is dat me zo direct te binnen schootquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
I was made for loving you....
Plat gedraaid
Ik zit niet hele dagen op FOK! dus ik heb nergens last vanquote:
Sure know something...en verder ken ik ook niet veel van ze.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed nummer. Moet wel toegeven dat het ongeveer het enige is dat me zo direct te binnen schoot
Moet je hele dagen op FOK zitten om er last van te hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit niet hele dagen op FOK! dus ik heb nergens last van
Nou ja , dan valt het vast eerder op lijkt mij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Moet je hele dagen op FOK zitten om er last van te hebben
Ik betaal het duurste abonnement, dan verwacht ik ook de snelheid.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja , dan valt het vast eerder op lijkt mij?
Is dat een terechte verwachting denk je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik betaal het duurste abonnement, dan verwacht ik ook de snelheid.
Ja, vindt ik wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat een terechte verwachting denk je?
Hihi...mensen corrigeren hihi.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
-t![]()
![]()
Ik vind het een nogal irreële verwachting
Het wordt niet sneller met een duurder abo. Wel kan je sneller achter elkaar posten.quote:
Wat Soury zegt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hihi...mensen corrigeren hihi.![]()
Ik betaal ervoor, dan mag ik dat verwachten lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |