Ryanair heeft eerder gezeik gehad met de hoeveelheid reserve brandstof die ze meenamen. Maar dit lijkt me pech doordat het landen op de uitwijk luchthaven ook niet lukte. Mss een skill issue dan.quote:Een Ryanair-vlucht die op 3 oktober werd omgeleid vanwege storm Amy, is met een vrijwel lege brandstoftank geland op de luchthaven van Manchester. Volgens een intern logboek had het toestel nog slechts 220 kilogram brandstof aan boord. Daarmee kan een dergelijk vliegtuig maar zes minuten in de lucht blijven.
De vlucht vertrok uit Pisa en had oorspronkelijk het Schotse Prestwick als bestemming. Door hevige windstoten mislukten daar twee landingspogingen. Het vliegtuig week uit naar Edinburgh, maar ook daar kon het niet landen. De piloten riepen een ‘mayday’ uit en slaagden er uiteindelijk in veilig te landen in Manchester, waar de weersomstandigheden rustiger waren.
De passagiers kwamen tien uur later dan gepland aan in Prestwick. Het is niet bekend hoeveel passagiers er precies aan boord waren, maar een Boeing 737-800 heeft een maximumcapaciteit van 189.
De Britse luchtvaartautoriteit (AAIB) is een officieel onderzoek gestart naar het ‘ernstige incident’, schrijft de Britse krant The Guardian. Vluchtmaatschappij Ryanair bevestigt het voorval en zegt volledig mee te werken aan het onderzoek, maar doet verder geen uitspraken.
Beter vlieg je met ordin-airquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik vlieg volgende week met RyanAir, zin in
Heb eens in een Ryanair vlucht naast de vrouw van een minister gezeten, dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:15 schreef Aberkullie het volgende:
Met RyanAir vliegen dan is er ook wel iets mis gegaan in je leven hoor
Best bijzonder als je de gemiddelde Ryanair landing ziet, meestal gooien ze dat ding naar beneden.quote:Door hevige windstoten mislukten daar twee landingspogingen
Ik heb ooit 2 vluchten met Ryanair gedaan, als je een zonnebril meeneemt tegen dat felle geel en noise cancelling om het geklap bij de landing niet te horen is het echt zo verkeerd niet. De beenruimte viel mij dus enorm mee, veel beter dan Wizzair waar ik een paar dagen daarvoor mee vloog en vergelijkbaar met Air Transat waar ik een paar dagen daarna mee vloog.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:15 schreef Aberkullie het volgende:
Met RyanAir vliegen dan is er ook wel iets mis gegaan in je leven hoor
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Yes, yes, I remember, I had lasagnaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:27 schreef TLC het volgende:
Surely you cant be serious..
I am serious and don't call me Shirley
Heb veel met ze gevlogen voor voetbaltripjes. Goed te doen hoor; totdat er iets mis gaat.. Dan mis je wel enige klantenservicequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ooit 2 vluchten met Ryanair gedaan, als je een zonnebril meeneemt tegen dat felle geel en noise cancelling om het geklap bij de landing niet te horen is het echt zo verkeerd niet. De beenruimte viel mij dus enorm mee, veel beter dan Wizzair waar ik een paar dagen daarvoor mee vloog en vergelijkbaar met Air Transat waar ik een paar dagen daarna mee vloog.
Dit alles was wel 10 jaar geleden
Komt allemaal wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zat eens bij Transavia voor Stelios Haji-Ioannou, zat gewoon in cattle class.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:20 schreef zeetheefje het volgende:
[..]
Heb eens in een Ryanair vlucht naast de vrouw van een minister gezeten, dus dat zal wel meevallen.
ryanair is iersquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:36 schreef Glazenmaker het volgende:
Amerikaanse troep kan niet tegen een beetje Europees weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |