Nou dat was me het afleveringetje wel weer. Wel vreemd dat de Gieren laatste stonden na die labyrint opdracht. Had hun als 2 na snelste na de Vossen berekend maar blijkbaar is weer flink geknipt in hun beurt. Wel lekker dat Erik de punten weer scoorde bij het Uitdagingsduel en zelfs nu eerste staan omdat andere weer gretig punten aan het uitgeven waren. Erik is weer flink de boel aan het ownen met zijn coaching praktijken, hij neemt zich daar zelf erg serieus in. Hij gaf zelfs advies aan Fatima toen hij met zijn hand in zijn broek stond terwijl zij zich stond om te kleden omdat ze negatief was...Wel leuk dat we weten dat Falentijne autistisch is en Erik aangegeven een vriendin te zoeken die dat ook is, ik zie een leuk verhaallijntje tussen Erik en haar wellicht dat de FEBO dit vuurtje kan aanwakkeren, maar ik denk dat zelfs Lisa een leuk projectje voor Erik is. Maar dat levert natuurlijk ook weer jaloezie op bij Fatima, maar goed win-win situatie voor TV momentjes dus, chop chop FEBO!
Erik lijkt gecharmeerd te zijn van Georgina Verbaan, maar is te druk met op snelwegen te zitten tegenwoordig en dat zie ik Erik niet doen.
Morgen de zoveelste break-up van Demi/Geert. De vorige keer gooide Geert de handdoek in de ring en nu Demi zelf. Nou dat loopt ook weer met een sisser af natuurlijk...