abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:35:55 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219013241
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 13:42 schreef Haags het volgende:
Je zou toch verwachten dat de universiteiten hier bezet zouden zijn na meldingen over executies door Hamas in Gaza
Waarom? Hebben Nederlandse universiteiten dan samenwerkingsverbanden met Hamas :? .
Huilen dan.
  Forum Admin dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:36:33 #152
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219013248
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik denk dat de conclusie dat die minimaal 250.000 (of zelfs de meerderheid van Nederland) pro-Palestina demonstranten racisten of pro-terroristische-groepering-hamas zijn kort door de bocht is.

Ik begrijp niet waarom we nu wel iets kunnen concluderen uit het 'niet demonstreren' en in andere gevallen dit niet kan of zelfs per definitie niet kan.
Die conclusie maak ik niet, sterker nog, dat spreek ik tegen. Dat betekent niet dat hun acties onbedoeld dat effect kunnen hebben.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219013254
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:27 schreef Pegos het volgende:
Ik vernam net dat het Israëlische leger Gazanen doodt die de zogenoemde 'gele lijn' passeerden.
Dit is de standaard die het IDF hanteert. Niet waarschuwen, meteen doden, vermoorden, afslachten.
En dat noemt zichzelf dan het meest morele leger ter wereld.
Ammeholahoela..
Een rode lijn was wel duidelijker geweest. Maar waarom zijn ze daar overheen gegaan?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:38:50 #154
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219013263
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik weet zeker dat het overgrote deel van de mensen die in Nederland opkomen voor Palestijen dat niet zijn.

Ze laten zich echter onbewust wel voor het karretje spannen voor mensen/entiteiten die dat wel zijn.
[..]
Het is ook compleet onrealistisch om te denken dat van de een op andere dag de relatie genormaliseerd is. Daar zit voor generaties aan trauma's, aan beide kanten.

Toch lijken veel mensen dat wel te denken. Ik volg trouwens wat van zulke griezels op een burner social. Doodeng wat je daar allemaal ziet. 7 oktober was een verzetsdaad, ronselarij van "kameraden" die "geweld voor het goede doel niet schuwen"

En dat vaak terloops tussen wat normaler reels/stories om naïeve jonge mensen te beïnvloeden. En dat alleen al in Nederland. Dit zijn de mensen die het debat hebben gekaapt .
Dit!
Van de week zag ik ook meerdere berichten van Palestijnse burgers voorbijkomen die opriepen om in godsnaam eerst dat staakt-het-vuren aan te nemen en uit te voeren en waarom iedereen die er zelf niet woont van alles loopt te schreeuwen en eisen.

Sterker nog, ik ken meerdere Palestijnen waarvan 1 goed uit nabije kring en die vragen zich ook af wie al die schuimbekjes zijn die het beter weten dan zij zelf.
  Forum Admin dinsdag 14 oktober 2025 @ 15:40:36 #155
pi_219013273
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dit!
Van de week zag ik ook meerdere berichten van Palestijnse burgers voorbijkomen die opriepen om in godsnaam eerst dat staakt-het-vuren aan te nemen en uit te voeren en waarom iedereen die er zelf niet woont van alles loopt te schreeuwen en eisen.

Sterker nog, ik ken meerdere Palestijnen waarvan 1 goed uit nabije kring en die vragen zich ook af wie al die schuimbekjes zijn die het beter weten dan zij zelf.
Je zou bijna gaan denken dat het overgrote deel van zowel de Palestijnen als Israeliers wil dat het conflict voor altijd stopt en er vrede is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219013300
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:06 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Ik ben zo dankbaar voor jouw bijdragen. Boegbeeld voor hoe de moslimpopulatie in Nederland over het joodse volk denkt.
Ik ben niet echt verrast dat je joden ter sprake brengt terwijl dit gaat over Israël
pi_219013322
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 13:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Heb je dat niet door?

Door de internationale politieke druk kan Hamas nu weer zijn gang gaan. Dus dat hebben al die palliewappies mooi voor elkaar gekregen. Chapeau.

Maar goed, het zijn 'de joden' niet dus gaan we over te de orde van de dag.
Ja en? Wat verwacht je dat zo'n demo gaat doen dan? Waartegen demonstreer je dan? We hebben ze maximaal gesanctioneerd. Meer kunnen we van hieruit niet doen.
pi_219013351
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:47 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja en? Wat verwacht je dat zo'n demo gaat doen dan? Waartegen demonstreer je dan? We hebben ze maximaal gesanctioneerd. Meer kunnen we van hieruit niet doen.
Dus hele delen van het land zijn op zijn kop gezet om ervoor te zorgen dat Israel geen Palestijnen dood maar dat Hamas dat zelf kan doen, en dan doe je het af met een simpele: Meer kunnen we van hieruit niet doen?
pi_219013401
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Die conclusie maak ik niet, sterker nog, dat spreek ik tegen. Dat betekent niet dat hun acties onbedoeld dat effect kunnen hebben.
Maar wat suggereer je dan wel met onderstaand 'groot deel van'?

In die context denk ik bij 'groot deel' aan minimaal 40%

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 14:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De oorverdovende stilte is voor mij wel het signaal dat je een groot deel van dit soort mensen niet meer serieus hoeft te nemen.

Het gaat hen niet om de Palestijnen. Zoveel is duidelijk.
  Forum Admin dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:02:14 #160
pi_219013444
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Maar wat suggereer je dan wel met onderstaand 'groot deel van'?

In die context denk ik bij 'groot deel' aan minimaal 40%
[..]

Dat het ze niet om de Palestijen gaat, maar om het deugen. Of dat ze na alles wat Israël heeft gedaan een tegenreactie willen geven.
pi_219013496
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat het ze niet om de Palestijen gaat, maar om het deugen. Of dat ze na alles wat Israël heeft gedaan een tegenreactie willen geven.
Ah, fair. Daar had ik zelfs niet eens aan gedacht ;(
  Forum Admin dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:09:56 #162
pi_219013507
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ah, fair. Daar had ik zelfs niet eens aan gedacht ;(
Nogmaals, het is niet het bashen van deze mensen, ik geloof nog altijd in goede intenties. Helaas kennen we het gezegde "the road to hell is paved with good intentions" ook.

Ik vind vooral de mensen die er boven staan en misbruik maken van dit conflict heel erg.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:11:20 #163
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219013520
quote:

[..]
Tja, het is simpelweg vreemd dat men specifiek dit conflict uitkiest.

Het is doelbewust kiezen voor een samenleving waar op zijn minst gezegd veel kwaadaardig culturele elementen aanwezig zijn en dan jezelf voor de gehouden dat je iets nobels doet of aan de goede kant van de geschiedenis staat. En we zien de Palestijnse vlaggen ook overal opduiken. Zo was er schijnbaar vanmiddag een demonstratie in Brussel van tienduizenden tegen hervormingsplannen regering, wat zijn er aanwezig: Palestijnse vlaggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219013547
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dus hele delen van het land zijn op zijn kop gezet om ervoor te zorgen dat Israel geen Palestijnen dood maar dat Hamas dat zelf kan doen, en dan doe je het af met een simpele: Meer kunnen we van hieruit niet doen?
Je moet goed lezen. Dat demonstreren plaats vind is omdat je het afslachten kan stoppen vanuit hier.

Als je geen zaken zou doen met Israël en ze maximaal zou sanctioneren zoals met hamas zou hier niemand gedemonstreerd hebben.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:16:07 #165
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219013561
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:47 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het stoppen van Hamas, net zoals dat de bedoeling was bij Israël. Dat was de bedoeling van die protesten toch?

Waartegen demonstreer je dan? genocide bijvoorbeeld? Normaal heeft dit kamp ook geen moeite om een reden te vinden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:16:48 #166
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219013567
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:14 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je moet goed lezen. Dat demonstreren plaats vind is omdat je het afslachten kan stoppen vanuit hier.

Als je geen zaken zou doen met Israël en ze maximaal zou sanctioneren zoals met hamas zou hier niemand gedemonstreerd hebben.
Geloof je het zelf?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219013576
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het stoppen van Hamas, net zoals dat de bedoeling was bij Israël. Dat was de bedoeling van die protesten toch?

Waartegen demonstreer je dan? genocide bijvoorbeeld? Normaal heeft dit kamp ook geen moeite om een reden te vinden.
Je demonstreerde hier tegen de steun die het kabinet hier gaf aan het optreden van Israël daar. Je wil een ander beleid zien. Hetzelfde beleid als wat hamas krijgt om mee te beginnen.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:23:42 #168
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219013613
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:17 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je demonstreerde hier tegen de steun die het kabinet hier gaf aan het optreden van Israël daar. Je wil een ander beleid zien. Hetzelfde beleid als wat hamas krijgt om mee te beginnen.
Hamas is een terroristische organisatie. Israël en Nederland hebben goede diplomatieke relaties. Houd nu eens op om dezelfde behandeling te verwachten.

Je ziet nu zelf ook weer waar dat clubje toe in staat is.

Er liepen ook genoeg te 'demonstreren tegen Israël' die gewoon even hun ordinaire jodenhaat konden kanaliseren hoor. Doe niet zo nobel.
pi_219013638
quote:

[..]
Maar waarom staan diezelfde mensen dan nu niet tegen de genocide in Soedan te protesteren?

Ik denk dat je een heel eind in de juiste richting zit, maar er ontbreekt nog iets.

[ Bericht 3% gewijzigd door MagnificentAlfonso op 16-10-2025 12:27:34 ]
pi_219013639
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 16:14 schreef Chadi het volgende:

[..]

Jij hebt niet te bepalen met wie bedrijven zaken doen, dat is aan bedrijven zelf.

Het gaat je niet om het stoppen van afslachten van onschuldige burgers want dat gaat gewoon door alleen nu door Hamas en nou is het ineens: Meer kunnen we niet doen.
Kortom je laat ze nu gewoon barsten, het gaat je niet om de burgers maar om Israel daar heb je een bloedhekel aan die moeten kapot en jij eist dat Nederland daarmee moet helpen door alle banden met Israel te breken.

Israel zat niet eens achter de burgers maar achter Hamas aan. Je weet wel dat gezellige volkje wat nu alweer aan het moorden is.
pi_219013884
tiktok
Hier ook blije palestijnen. Jongetje met ASS vrij gelaten. Was wel een gevaarlijke jongen.

https://vm.tiktok.com/ZGdaCJ18a/
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:47:33 #172
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219014046
Ik heb het ff niet meer gevolgd, maar zijn de Palestijnen al weer begonnen met mensen afslachten?
pi_219014095
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:50 schreef Aether het volgende:

[..]
Among those freed were 250 security prisoners, most of them serving one or more life terms for deadly attacks on Israelis. They include a Palestinian police officer who joined in the notorious lynching of two reservists at the start of the Second Intifada in 2000, a Gaza resident who raped and murdered a 13-year-old boy and dozens of other terrorists responsible for a series of suicide bombings and other attacks.

https://www.timesofisrael(...)-of-terror-convicts/
Lijkt me haast dat de Mossad deze types alsnog ergens omlegt. Omzetting levenslang naar doodstraf.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:01:27 #174
486919 Swango
Just saying
pi_219014136
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:17 schreef Chadi het volgende:
[ tiktok ]Hier ook blije palestijnen. Jongetje met ASS vrij gelaten. Was wel een gevaarlijke jongen.

https://vm.tiktok.com/ZGdaCJ18a/
Hamas staat erom bekend om "mules" in te zetten om terroristische acties uit te voeren, zoals bijvoorbeeld gehandicapte kinderen. De PLO had daar ook een handje van. Als je nieuwsgierig bent naar "mules" google dan maar eens op de Hindawi affaire en Ann Marie Murphy.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:02:01 #175
486919 Swango
Just saying
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:03:58 #176
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219014148
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:47 schreef Tengano het volgende:
Ik heb het ff niet meer gevolgd, maar zijn de Palestijnen al weer begonnen met mensen afslachten?
Mwoah.... gewoon business as usual

Onrust in Gaza na openbare executies door Hamas
quote:
GAZA-STAD (ANP/DPA/RTR) - In de Gazastrook is onrust onder de bevolking ontstaan nadat Hamas acht personen had geëxecuteerd, melden internationale media. Zij werden ervan beschuldigd te hebben samengewerkt met het Israëlische leger.

Een video van de executie werd maandagavond online verspreid. Daarop is te zien dat de acht mensen, met hun handen op hun rug gebonden, worden doodgeschoten op een vol plein in Gaza-Stad. De Britse omroep BBC zegt de beelden te hebben geverifieerd.

Nu het staakt-het-vuren tussen Hamas en Israël is ingegaan, is de toekomst van Hamas onzeker. In het twintigpuntenplan van de Verenigde Staten staat dat de militante beweging, die al bijna twintig jaar aan de macht is in Gaza, geen rol mag spelen bij het bestuur van het Palestijnse gebied. Israël heeft geëist dat Hamas ontwapend wordt, maar de beweging zelf heeft gezegd dat dat geen optie is.

Het is nog niet duidelijk wie de macht van Hamas moet overnemen.
plaatje van een freedomfighter
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:26:43 #177
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_219014279
Hamas is dus gewoon nog steeds aan de macht...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:27:44 #178
236264 crew  capricia
pi_219014292
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hamas is dus gewoon nog steeds aan de macht...
Kennelijk een onuitputtelijke grote vijver.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Forum Admin dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:29:06 #179
pi_219014307
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Kennelijk een onuitputtelijke grote vijver.
Vooral een ijzeren grip op de bevolking, maar inderdaad ook gewoon draagvlak.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:30:53 #180
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219014321
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:03 schreef the-eye het volgende:

[..]

[..]
[ afbeelding ]
Je ziet haar bijna wegdrijven van de zelfkickerij. Met d'r vuistje.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:35:44 #181
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219014355
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Je ziet haar bijna wegdrijven van de zelfkickerij. Met d'r vuistje.
Ondertussen trekt Hamas ook een rode lijn
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:39:27 #182
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219014386
Er bewegende beelden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:46:42 #183
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219014440
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:03 schreef the-eye het volgende:

[..]

In de Gazastrook is onrust onder de bevolking ontstaan nadat Hamas acht personen had geëxecuteerd, melden internationale media. Een video van de executie werd maandagavond online verspreid. Daarop is te zien dat de acht mensen, met hun handen op hun rug gebonden, worden doodgeschoten op een vol plein in Gaza-Stad.

[..]
[ afbeelding ]
Op zich natuurlijk wel begrijpelijk; het is ook best lastig om oude gewoontes los te laten. Eigenlijk zouden ze juist nu met die Flotiela positiviteitsgroep Gaza binnen moeten trekken met voedsel, maar vooral ook met wat gezonde gedachten en gebruiken. Dat zou natuurlijk helpen.

En ik heb begrepen dat ze inmiddels ook afstand van hun mascotte hebben gedaan; waarschijnlijk bracht deze niet de uitkomst waarop ze hoopten. Tja, wat moet je anders.

Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:06:59 #184
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219014613
Donder gewoon op met dit hele conflict, hek eromheen en niet meer mee bemoeien.
pi_219014663
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Donder gewoon op met dit hele conflict, hek eromheen en niet meer mee bemoeien.
Dat hek stond er al. Maarja, daar kwamen ze dus over/doorheen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_219014670
Israel tells UN it will only allow half of agreed number of aid trucks into Gaza after Hamas ceasefire violation

https://www.timesofisrael(...)ceasefire-violation/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219014708
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:01 schreef Swango het volgende:

[..]
Hamas staat erom bekend om "mules" in te zetten om terroristische acties uit te voeren, zoals bijvoorbeeld gehandicapte kinderen. De PLO had daar ook een handje van. Als je nieuwsgierig bent naar "mules" google dan maar eens op de Hindawi affaire en Ann Marie Murphy.
Hij was eten gaan halen bij een verdeelpunt. Daarop beschoten door Israël en daarna gegijzeld . Dus wat je hier beweert klopt niet.
pi_219014709
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:13 schreef Ali_boo het volgende:
Israel tells UN it will only allow half of agreed number of aid trucks into Gaza after Hamas ceasefire violation

https://www.timesofisrael(...)ceasefire-violation/
Al Jazeera: Palestijn omgekomen bij Israëlische droneaanval op Khan Younis
Bij een Israëlische droneaanval op Khan Younis is een Palestijn omgekomen. Dat meldt Al Jazeera op basis van lokale bronnen. De aanval vond ongeveer twee uur geleden plaats.
pi_219014726
Waarom laat Trump het Israëlische leger niet optrekken om de Palestijnen te beschermen tegen Hamas?
pi_219015050
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219015306
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Waarom laat Trump het Israëlische leger niet optrekken om de Palestijnen te beschermen tegen Hamas?
Omdat ze ze zo goed kunnen beschermen met honderden doden per dag als gevolg
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:35:24 #192
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219015526
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:46 schreef Tengano het volgende:
in Gaza na openbare executies door Hamas
In de Gazastrook is onrust onder de bevolking ontstaan nadat Hamas acht personen had geëxecuteerd, melden internationale media. Een video van de executie werd maandagavond online verspreid. Daarop is te zien dat de acht mense
Zijn er al groene lijn demonstraties gepland ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:46:24 #193
486919 Swango
Just saying
pi_219015673
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
Hij was eten gaan halen bij een verdeelpunt. Daarop beschoten door Israël en daarna gegijzeld . Dus wat je hier beweert klopt niet.
Heb je nog een andere bron behalve een tiktokfilmpje?
Mules worden zeker wel gebruikt door Hamas, en ze deinzen er niet voor terug om daar bijvoorbeeld kwetsbare mensen voor te gebruiken.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:20:30 #194
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219016634
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 20:35 schreef Vallon het volgende:

[..]
Zijn er al groene lijn demonstraties gepland ?
Ik verwacht zelf niet dat er vanuit de Free Palestine activisten een protest zal volgen voor het executeren van deze Palestijnen (executies uitgevoerd na een uitvoerig onderzoek en rechtmatig vonnis uiteraard).

Het schijnt immers dat deze Palestijnen hebben samengewerkt met JODEN!!! :o :o :o :@
pi_219016894
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 20:46 schreef Swango het volgende:

[..]
Heb je nog een andere bron behalve een tiktokfilmpje?
Mules worden zeker wel gebruikt door Hamas, en ze deinzen er niet voor terug om daar bijvoorbeeld kwetsbare mensen voor te gebruiken.
Dit zijn gerenommeerde zenders. NOS BBC etc zitten ook op tiktok
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 23:23:47 #197
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219017254
HATSJEEEEE!!!!! *O* *O* *O*
pi_219021182
Weer een mooi voorbeeld van de zogeheten "onschuldige burgers".

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219021215
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219023295
Weer 45 geëxecuteerde Palestijnse gijzelaars naar Gaza gebracht.

quote:
Nog eens 45 lichamen van Palestijnse gevangenen in Gaza aangekomen
Israël heeft voor de tweede keer sinds het ingaan van het staakt-het-vuren lichamen van overleden Palestijnse gevangenen overgedragen aan Hamas. Het gaat net als gisteren om 45 lichamen. Die zijn inmiddels aangekomen in Gaza.

Nieuwszender Al Jazeera meldt dat sommige lichamen geblinddoekt of geboeid waren, wat erop zou wijzen dat veldexecuties hebben plaatsgevonden, zeggen medische ingewijden.

Israël moet volgens de afspraken de overblijfselen van in totaal 360 gevangenen overdragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')