Black hole.quote:
Van mezelf. En ik denk dat ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin ook streng zullen zijn.quote:
It's something...quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt meer als een loshangende vleugel dan een zweverige
Er zijn daar ook bepaalde users waar ik bij op mijn handen moet zitten om er niet op te reageren dus ik snap je welquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mezelf. En ik denk dat ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin ook streng zullen zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mezelf. En ik denk dat ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin ook streng zullen zijn.
Ga lekker naar NWSquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees weer zulke enorme bullshit in F1 dat ik me heel erg moet bedwingen om er niet op in te gaan.
Misschien heef Ger nog een kamer voor jequote:
Ik kijk daar niet eens naar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Wat een poppenkast die verkiezingsdebatten, man man man
Magenta vind ik mooie kleurquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent vrij magenta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magenta in drukkleuren (CMYK) is wel wat 'warmer'
[ afbeelding ]
Ik ook nauwelijks, zag daarstraks een stukje terug van gisterenquote:
Je rol folie is meer paars. Toch @LTVDK?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Magenta vind ik mooie kleur
hij valt wel opquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent vrij magenta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magenta in drukkleuren (CMYK) is wel wat 'warmer'
[ afbeelding ]
Denk het ookquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Je rol folie is meer paars. Toch @:ltvdk?
1 schakerinkje naar grijs is nog beter.quote:
Ik vond het vroeger altijd wel interessant om naar te kijken, maar heb het al jaren niet gezien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Wat een poppenkast die verkiezingsdebatten, man man man
dat folie op die rolquote:
Stem je wel vanuit het buitenland?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger altijd wel interessant om naar te kijken, maar heb het al jaren niet gezien.
mis je niks aanquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger altijd wel interessant om naar te kijken, maar heb het al jaren niet gezien.
eerder brachten politieke kopstukken nog echt hun verkiezingspunten in die debatten. Tegenwoordig is het een wedstrijdje kontdraaien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is gewoon paars jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Je rol folie is meer paars. Toch @:ltvdk?
Nee. Teveel moeite voor iets waar ik me niet meer echt bij betrokken voel. Hier zou ik wel altijd gaan stemmen (als ik ooit mag stemmen).quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stem je wel vanuit het buitenland?
Mja daar heb je als kiezer ook niks aan dan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerder brachten politieke kopstukken nog echt hun verkiezingspunten in die debatten. Tegenwoordig is het een wedstrijdje kontdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |