Beetje zoals toen Volt niet met FvD in debat wilde bedoel je?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Leuk is dat altijd. Een topic vol jankerdjes dat v/d Plas niet komt, terwijl ze er nooit op zouden stemmen
Fophef heet dat.
Nee, want dit is 1. Geen debat en 2. Heeft ze blijkbaar een goede reden dat ze niet kan. Blijf vooral proberen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje zoals toen Volt niet met FvD in debat wilde bedoel je?
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Ook daar was het een topic vol jankerdjes omdat Dassen niet kwam, terwijl iedereen daar niet op Volt zou stemmen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, want dit is 1. Geen debat en 2. Heeft ze blijkbaar een goede reden dat ze niet kan. Blijf vooral proberen.
[..]
Dat maak ik zelf wel uit
Goede reden?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, want dit is 1. Geen debat en 2. Heeft ze blijkbaar een goede reden dat ze niet kan. Blijf vooral proberen.
[..]
Dat maak ik zelf wel uit
Inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje zoals toen Volt niet met FvD in debat wilde bedoel je?
De hypocrisie komt van links!!!quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad
Dassen zegt een debat af
domrechtse fokkertjes
"WRAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!, ANTIDEMOCRATISCH, LAFBEK! HIJ KAN LIDEWIJ NIET AAN>"
Van der Plas zegt een debat af
domrechtse fokkertjes
"HUUUUUUUUUUUUH!!!! LAAST CAROLINE MET RUST, ZE IS DRUK EN BOVENAL SUPER ZIELIG"
Dat was een principiële weigering. Omdat Dassen de bui al voelde hangen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook daar was het een topic vol jankerdjes omdat Dassen niet kwam, terwijl iedereen daar niet op Volt zou stemmen.
Maar helemaal goed hoor intellectuele jongenCompleet anders!
Een munitiedepot bezoeken een goede reden terwijl je al een afspraak hebt staan? LoLquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Dat maak ik zelf wel uit
Als je al 2 maanden een afspraak hebt ingepland staan die je last minute inruilt voor een werkbezoek waar niemand ooit van heeft gehoord voel je ook de bui wel hangen. Maar blijf vooral om je heen spartelenquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat was een principiële weigering. Omdat Dassen de bui al voelde hangen.
Nu is er blijkbaar concreet een reden waarom ze niet kan. Lijkt me een behoorlijk manke vergelijking.
Als ze zelf niet kan, dan kan de nummer 2 op de lijst, of de nummer 3 of verder.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Nu is er blijkbaar concreet een reden waarom ze niet kan. Lijkt me een behoorlijk manke vergelijking.
De vragen:quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goede reden?
Maar ok, stel dat je dat écht vindt. Waarom dan (in campagnetijd!) gern nieuwe afspraak met het AD maken?
Niet zo'n rare vraag voor iemand die een belangrijk onderdeel van de rechtsstaat loopt te besmeuren met smerige leugens.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De vragen:
,,Kunt u garanderen dat u ten alle tijde de rechtsstaat garandeert en dat we geen Trumpiaanse effecten krijgen in Nederland?”
Een werkende politicus moet helaas prioriteiten stellen. Dat zul je naar alle waarschijnlijkheid niet herkennen is mijn verwachting.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je al 2 maanden een afspraak hebt ingepland staan die je last minute inruilt voor een werkbezoek waar niemand ooit van heeft gehoord voel je ook de bui wel hangen. Maar blijf vooral om je heen spartelen
quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een werkende politicus moet helaas prioriteiten stellen. Dat zul je naar alle waarschijnlijkheid niet herkennen is mijn verwachting.
Zulke onzin zat ik ook niet op te wachten. Lekker aan Fikkie geven.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet zo'n rare vraag voor iemand die een belangrijk onderdeel van de rechtsstaat loopt te besmeuren met smerige leugens.
Daarom duikt ze ook.
Ze had het interview kunnen verplaatsen, haar nr 2 kunnen erna kunnen sturen of haar nr 2 naar dat depot. Dat ze dit allemaal niet doet leidt tot maar een conclusie, ze durft niet en komt met een slechte smoes.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een werkende politicus moet helaas prioriteiten stellen. Dat zul je naar alle waarschijnlijkheid niet herkennen is mijn verwachting.
Of heb je ook wat semi-intellectuele vragen ingezonden voor Caroline?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ze had het interview kunnen verplaatsen, haar nr 2 kunnen erna kunnen sturen of haar nr 2 naar dat depot. Dat ze dit allemaal niet doet leidt tot maar een conclusie, ze durft niet en komt met een slechte smoes.
Klopt, ik ben het ook totaal oneens met de politieke ideeën van bv Timmerman. Maar zou er best een biertje mee kunnen drinken, hij lijkt verder wel een toffe peer. Dus als mensen hem zomaar verrot schelden vind ik ook gewoon te tokkie voor woorden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dan in het halsema topic een bult geklaag over een vermeende obsessie. Maar iedere scheet van een wilders of vd plas breed uitmeten.
De hypocrisie is niet uit de lucht te meppen vanaf die kant van het politieke spectrum.
Ik lees geen AD nee, maar fijn dat je mijn conclusie wel deelt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of heb je ook wat semi-intellectuele vragen ingezonden voor Caroline?
Niet zo ontzéttend flauw doen. Over geen enkele politicus.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn opnamen van een nieuwe serie van Flodder bezig.
De INGEZONDEN vragen ja. Van lezers. Je weet wel, stemgerechtigden...quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De vragen:
,,Kunt u garanderen dat u ten alle tijde de rechtsstaat garandeert en dat we geen Trumpiaanse effecten krijgen in Nederland?”
Oké, je leest het AD niet. Jij ziet zelf dus ook geen meerwaarde in de gestandaardiseerde beantwoording van vragen, ingezonden door hansworsten die zelf niet volledig begrijpen wat ze nu willen weten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik lees geen AD nee, maar fijn dat je mijn conclusie wel deelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |