Schefter zei vanochtend dat Benedict Darnold al twee dagen vrijwel niets heeft gedaan heeft omdat hij last ervaart van zijn oblique, is een GTD. Misschien dat het de 49ers eens meezit qua blessureleed.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:49 schreef slacker_nl het volgende:
Ben vooral benieuwd naar 9irs vs the toots vandaag. NFC West onderonsje.
Extra jammer dat Warner niet meedoet dan... was wel een roughing the passer penalty waard geweest om eens goed 'per ongeluk'quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Schefter zei vanochtend dat Benedict Darnold al twee dagen vrijwel niets heeft gedaan heeft omdat hij last ervaart van zijn oblique, is een GTD. Misschien dat het de 49ers eens meezit qua blessureleed.
Jammer dat dat nou net de 2 uur wedstrijd moet zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ook dat inderdaad..... twijfel nog of ik de nacht doorga om te kijken.. vanwege naar de kl*ten zijn morgenochtend, maar ergens ook wel vanwege een mogelijke afstraffing...
Ja klopt, was vorig week ook al zo laat. Maar ik wil hem eigenlijk nu wel echt live zien.... misschien zometeen nog ff voorslapen...quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jammer dat dat nou net de 2 uur wedstrijd moet zijn.
Ik zit ook al in dezelfde spagaat. Bahquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja klopt, was vorig week ook al zo laat. Maar ik wil hem eigenlijk nu wel echt live zien.... misschien zometeen nog ff voorslapen...
Die wedstrijd eindigt om 00.30 denk ik. Niet zo overdrijven hequote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ook dat inderdaad..... twijfel nog of ik de nacht doorga om te kijken.. vanwege naar de kl*ten zijn morgenochtend, maar ergens ook wel vanwege een mogelijke afstraffing...
3 fumbles en een interception als ik goed geteld heb.quote:Op zondag 18 januari 2026 00:42 schreef slacker_nl het volgende:
Bills hebben kostbare turnovers zeg. FG tegen en een TD in rook op zien gaan.
Ceqbus is active:quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Schefter zei vanochtend dat Benedict Darnold al twee dagen vrijwel niets heeft gedaan heeft omdat hij last ervaart van zijn oblique, is een GTD. Misschien dat het de 49ers eens meezit qua blessureleed.
Hij mag zo aan de bakquote:Op zondag 18 januari 2026 01:35 schreef slacker_nl het volgende:
Spannund!!!
Das ook wel een leuk feitje. Kicker vd Bills is voormalig Bronco en heeft het record v verste FG im dat stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |