GL-PvdA gaat nooit met JA21 in een kabinet. Het programma is nog rechtser dan die van de PVVquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja21 kan er ook prima bij in plaats van 1 van de 4
D66 moet het vooral van GL/PvdA en VVD hebben, dus in die zin heeft Jetten wel een topavond gedraaid denk ik....quote:
Wat is er met box 3?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik niet vanwege het debat, maar vanwege box 3.
Neuh, dat gaat gewoon tegelijk. Zoals met D66 en VVD die ook gewoon samen tegelijk gingen formeren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongeschreven regels blijven ook regels. Wilders gaat sowieso de eerste zijn die het mag proberen
Hoop het toch niet..quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:21 schreef RotatoR het volgende:
Voor de kerst gaat nooit lukken. Wilders mag eerst 2 maanden gaan formeren wat vervolgens mislukt.
Jetten positioneert D66 vrij afgetekend als centrum-liberaal. Snoept stemmen die GL/PvdA te links vinden en de VVD te conservatief. Strategisch wel verstandig denk ik.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
d66 heeft liever cda dan gl-pvda, had ik niet verwacht
D66 wil een aanwasbelasting, CDA een vermogenswinstbelasting. Dus D66 belasten op dingen die niet gerealiseerd zijn en CDA na realisatie.quote:
Mooi. Timmermans zie ik ook liever nooit meer terug. Mijn ideale kabinet is zonder PVV, GL-PvdA en VVD. Gelukkig hebben die partijen vanavond alle drie slechte zaken gedaan, dus ik hou hoopquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
GL-PvdA gaat nooit met JA21 in een kabinet. Het programma is nog rechtser dan die van de PVV
Het is dat JA21 grotendeels in dezelfde vijver vist qua electoraat, maar als die samen met de PVV gezamenlijk boven de 50 gaan uitkomen dan zie ik nog wel een poging gebeuren voor een minderheidskabinet met de steun van BBB, SGP en FvD.quote:
Wilders heeft dit debat gewonnen, het is overduidelijk dat het echt geen kloot uitmaakt op wie van de 4 je stemt. Het is allemaal 1 pot nat en de verschillen is echt niets meer dan gerommel in de marge. Mocht Wilders niet groot genoeg worden dan zit daar het aankomende kabinet, wat een horrorshow.quote:
Ah puntje voor CDA danquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
D66 wil een aanwasbelasting, CDA een vermogenswinstbelasting. Dus D66 belasten op dingen die niet gerealiseerd zijn en CDA na realisatie.
Mijn ideale kabinet is CDA / GL-PvdA / SPquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooi. Timmermans zie ik ook liever nooit meer terug. Mijn ideale kabinet is zonder PVV, GL-PvdA en VVD. Gelukkig hebben die partijen vanavond alle drie slechte zaken gedaan, dus ik hou hoop
Meh, nee. Doe maar niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dat JA21 grotendeels in dezelfde vijver vist qua electoraat, maar als die samen met de PVV gezamenlijk boven de 50 gaan uitkomen dan zie ik nog wel een poging gebeuren voor een minderheidskabinet met de steun van BBB, SGP en FvD.
FvD is nog steeds wel een echte wappenpartij.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dat JA21 grotendeels in dezelfde vijver vist qua electoraat, maar als die samen met de PVV gezamenlijk boven de 50 gaan uitkomen dan zie ik nog wel een poging gebeuren voor een minderheidskabinet met de steun van BBB, SGP en FvD.
En bij GL/PvdA wordt je voor meer dan de helft belast op je rendement.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
D66 wil een aanwasbelasting, CDA een vermogenswinstbelasting. Dus D66 belasten op dingen die niet gerealiseerd zijn en CDA na realisatie.
Die zouden nog weleens een gooi kunnen doen om het record van LPF-kabinet te verbreken qua korte duurquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we dan een compromis sluiten en voor CDA / D66 / SP gaan. Mag PvdD er ook bij van mij, om het wat linkser te houden voor je.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mijn ideale kabinet is CDA / GL-PvdA / SPeen ieder mag dromen
Dat maakt Geert en Joost dan niet zoveel meer uit... ik heb daarnaast vandaag Nanninga dingen horen zeggen die net zo wappie zijn als de FvD...quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
FvD is nog steeds wel een echte wappenpartij.
En Volt wil de eigen woning naar Box 3 verplaatsenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
En bij GL/PvdA wordt je voor meer dan de helft belast op je rendement.
Prachtigquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En Volt wil de eigen woning naar Box 3 verplaatsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |