ff lopen ruften boven je thermometer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
Gestaag gestegen naar 19.
Op naar de 19,5
Hoe krijg je het voor elkaar gek, woon je in Frankrijk ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
19,0
December ga ik zo niet halen met het niet stoken.
Ja... eigenlijk zou ik dat ook moeten doen, maar gebrek aan disciplinequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:16 schreef roos94 het volgende:
16.5 geen verwarming
Die gaat ook niet aan tot minstens 1 nov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... eigenlijk zou ik dat ook moeten doen, maar gebrek aan discipline13.5 vind ik niet echt normaal en ook niet een kwestie van discipline maar onnodig keihard voor jezelf zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben blij dat je nu de verwarming aanzet bij 15.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik ook hoor! Soms bij 16 ook hoor, als ik thuis ben en blijf. Door Fokkers ben ik wat gemakkelijker geworden en dat is wel zo fijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
13.5 vind ik niet echt normaal en ook niet een kwestie van discipline maar onnodig keihard voor jezelf zijn.![]()
Ik ben blij dat je nu de verwarming aanzet bij 15.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... eigenlijk zou ik dat ook moeten doen, maar gebrek aan disciplineIk moet wel sloffen gaan kopen want mijn voeten zijn ijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pallets Pellets sorterenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:28 schreef vosss het volgende:
App van de pelletkachel zegt 21.
Die laat ik voorlopig nog lekker aan staan.
Kijk deze zwakkeling @dud0rquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:15 schreef StateOfMind het volgende:
18 graden nog steeds.
Te oncomfortabel naar mijn mening, dus zojuist voor het eerst de verwarming aangezet, op 19,5
Ik ben gezwichtquote:
En zo dicht bij de deadlinequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben gezwicht
Als afstraffing neem ik zo een glaasje Jägermeister, dat zal me leren
Hier is het dan nog net onder de 19, maar deze temperatuur kan je ook gewoon aan wennen. Ik zit gewoon nog in een shirt, dus er is geen enkele reden om nu te stoken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:41 schreef vosss het volgende:
Wie gaat er nou bewust in fucking 18 graden zitten in de vrieskou??
We leven niet in een of ander derderangs gaar teringland. Knal die verwarming aan man!!
quote:
Ik kan het vanwege een financiele tegenvaller niet betalen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:41 schreef vosss het volgende:
We leven niet in een of ander derderangs gaar teringland. Knal die verwarming aan man!!
Met de kachel zo warm krijg ik knallende koppijn...quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:41 schreef vosss het volgende:
Ik maak er elk jaar een sport van om zo laat mo de verwarming aan te zetten (en zo vroeg mogelijk weer uit in het voorjaar).quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:41 schreef vosss het volgende:
Hier staat de kachel ook weer uit. Was 22,5.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik maak er elk jaar een sport van om zo laat mo de verwarming aan te zetten (en zo vroeg mogelijk weer uit in het voorjaar).
Maar op een gegeven moment komt het moment dat het te oncomfortabel wordt.
En dat moment was voor mij aangebroken voor mij.
17,5-18 vind ik te fris voor in huis (met T-shirt).
En dan gaat ie gewoon aan, ga in mijn eigen woning natuurlijk geen kou lijden
Hoe is 18 graden vrieskouquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:41 schreef vosss het volgende:
Effe gekeken net, hier is het 17 op dit moment, hmm kan nog welquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik maak er elk jaar een sport van om zo laat mo de verwarming aan te zetten (en zo vroeg mogelijk weer uit in het voorjaar).
ik kan je een elektrische dekentje adviseren en als je veel aan een tafel zit een verwarmde muismat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik kan het vanwege een financiele tegenvaller niet betalen.
¤1.16 per kuub gas besparen per dag is toch weer een grote maaltijd gratis op het einde van de dag
Daarom petroleum kacheltje als backup
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |