Heb je ook een lekkere electrische deken? Dan kom je in een warm bed.quote:Op zondag 9 november 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was tot 16.00 17.5
Toen ging de kachel uit (koelt niet super snel af en na het eten onder een dekentje) en nu is het 16
Jaquote:Op zondag 9 november 2025 20:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je ook een lekkere electrische deken? Dan kom je in een warm bed.
Mooiquote:Op zondag 9 november 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Die gaat een halfuur voor bedtijd aan op de hoogste stand
Ik vind een elektrische deken helemaal niks. Ik heb het 1 keer geprobeerd, het wordt wel warm onder de deken, maar de lucht in de kamer blijft ijskoud. Daardoor voelt het alsof je in een warm bed ligt, terwijl je hoofd, gezicht en de rest van de kamer koud blijven.quote:Op zondag 9 november 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Die gaat een halfuur voor bedtijd aan op de hoogste stand
Kruik op hoofd;gezicht leggen en voila, probleem opgelostquote:Op maandag 10 november 2025 18:08 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik vind een elektrische deken helemaal niks. Ik heb het 1 keer geprobeerd, het wordt wel warm onder de deken, maar de lucht in de kamer blijft ijskoud. Daardoor voelt het alsof je in een warm bed ligt, terwijl je hoofd, gezicht en de rest van de kamer koud blijven.
Maar waarom.quote:Op zondag 9 november 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was tot 16.00 17.5
Toen ging de kachel uit (koelt niet super snel af en na het eten onder een dekentje) en nu is het 16
Het liefst het raam open en een koude kop en de rest broeien onder de dekens. Lig ook onder een grote stapel dekbedden.quote:Op maandag 10 november 2025 18:08 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik vind een elektrische deken helemaal niks. Ik heb het 1 keer geprobeerd, het wordt wel warm onder de deken, maar de lucht in de kamer blijft ijskoud. Daardoor voelt het alsof je in een warm bed ligt, terwijl je hoofd, gezicht en de rest van de kamer koud blijven.
Gezien de Aarde een jaar of 4,5 miljard oud is (dat zijn een hoop kaarsjes om uit te blazen 😱), zullen er vast wat ere novembers geweest zijnquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:22 schreef -Deluzion- het volgende:
19 graden
Ik begin me af te vragen of dit tot nu toe niet gewoon de warmste november ooit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |