Dat zijn de uitgaven... Er is doorberekent dat de koopkracht van alle partijen het meest stijgt en de armoede het meest daalt. Dus ja, dan heb je ook minder nodig voor sociale zekerheid.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist
https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
Kijk hier even bij GL-PvdA.
Overheidsuitgaven 2030. Bezuinigt fors op sociale zekerheid. Dus lul niet.
Ik bedoel in de tijd dat er reclame is op TVquote:
Twee presentatrices die de tijd volbeppenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik bedoel in de tijd dat er reclame is op TV
Het gaat eindelijk ergens over.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:04 schreef Guanabana het volgende:
Echt een verademing dat er geen debatvervuiling is door Wilders.
Da's makkelijk met verzinsels als minimumloon naar ¤18,00. Als je denkt dat dat echt gaat gebeuren, zou dat misschien kunnen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat zijn de uitgaven... Er is doorberekent dat de koopkracht van alle partijen het meest stijgt en de armoede het meest daalt. Dus ja, dan heb je ook minder nodig voor sociale zekerheid.
Van koffie word je happy confirmedquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
Nederland staat op 5 wereldwijd op de world happiness report
[ afbeelding ]
Finland heeft dienstplichtquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt bijna of we best normale politici hebben zoquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:04 schreef Guanabana het volgende:
Echt een verademing dat er geen debatvervuiling is door Wilders.
In Nederland is het altijd zo dat het met jezelf vaak goed gaat maar met de anderen en dus het land gaat het slecht, want dat zie ik de hele dag op het nieuwsquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja, hij zegt eigenlijk gewoon dat die luie Zuid-Europeanen op onze kosten gaan meeliftenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:04 schreef matthijst het volgende:
Ach ach Fransie jij hebt met ze gedineerd... Wat een wijze man ben je ook..
Hij heeft geen ongelijk dat zijn Europese ervaring hier inderdaad van pas komt, naar mijn mening.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:04 schreef matthijst het volgende:
Ach ach Fransie jij hebt met ze gedineerd... Wat een wijze man ben je ook..
Moet je voorstellen hoe miserabel de rest van de wereld moet zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |