quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook als mensen niet praten zou ik dat niet erg vinden
Twinsiesquote:
De SP heeft een plannen laten doorrekenen (overigens niet door het CPB, maar door andere onderzoekers): http://sp.nl/nieuws/maak-het-leven-betaalbaarquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:44 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik weinig van het huidige SP beleid, maar als ik dan lees "De zorg is geen markt, het risico schaffen we af" "kosten omlaag, inkomens omhoog" Dan denk ik altijd waar betaal je het van, maar ik zal me er eens in verdiepen
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:49 schreef Doevelaer het volgende:
Jetten is Yesilgoz echt fan-tas-tisch aan het slopen vanavond
Yesilgoz wordt gesloopt, punt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Yesilgoz wordt helemaal gesloopt door Jetten
Een maatschappelijke dienstplicht in een landelijke ondersteunende rol zorgt meteen voor een oplossing in de grijze golf waar we de komende 20 jaar mee te maken hebben, win-win is een nobrainerquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander van een maatschappelijke dienstplicht, maar sterk tegenstander van een militaire dienstplicht.
Waar koop je dat? Sigaren zijn toch ook duur zat?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Gewoon Braniff roken, ¤3,80 voor een pakje omdat het onder de sigarenwet valt. Even wennen, maar prima te doen
ik ook nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik lig niet letterlijk wakker van wat er in Gaza gebeurt.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
Yesilgoz is gewoon een inside job aangewezen door Wilders om de VVD te slopen.
Hoe gaat het met Robert Jensen tegenwoordig? Zit hij inmiddels ook al aan de Ozempic?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:50 schreef Bocaj het volgende:
Ik lees dat hamas alweer de kont tegen de krib draait!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |