Ik dacht dat het nochi moest zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
2x c, dus zou k moeten zijn.
gnocchi is een soort pasta gemaakt van aardappel. Voor mensen die zin hebben in pasta, maar wel minder lekker willen eten
[ afbeelding ]
Het is Mike Ytt, maar dat zou ook wel gelogen zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nochi moest zijn.Weet wat geleerd, thanks Maikie! Of is het Mikeej? 🧐
Njokkie.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nochi moest zijn.Weet wat geleerd, thanks Maikie! Of is het Mikeej? 🧐
De c wordt in het Italiaans als k uitgesproken, behalve voor de e en de i, maar als er een h tussen staat, dan staat hij dus niet voor de e en de i en wordt het toch een k.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
2x c, dus zou k moeten zijn.
gnocchi is een soort pasta gemaakt van aardappel. Voor mensen die zin hebben in pasta, maar wel minder lekker willen eten
[ afbeelding ]
Nou nou nouquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:50 schreef 111210 het volgende:
Ik zeg gewoon altijd spaghetti ipv spaagetie, ben geen belgische hond
Het is appelsiensapquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nooit die mensen die jus d orange zeggen...
Gewoon sinaasappelsap!!!
Miekeitquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Op de delen met een verharde weg noemen we het een sinaasappelquote:
Gewoon Mike. Of Mike-Y-T-Tquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Op de delen met een verharde weg noemen we het een sinaasappel
Da's quattro formaggiquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:41 schreef knoopie het volgende:
Pizza met vier kaassoortenquote:pizza quattro stagioni?
Nou inderdaad met je hypocriete topic:quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:40 schreef Mikeytt het volgende:
Er zijn ook uitzonderingen, want mensen zijn totaal niet consequent hierin
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tarte tatin. Tering lelijk, maar altijd lekker. Ziet er altijd huisgemaakt uit
quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ohja. Ik spreek grotendeels Engels in mijn omgeving door werk en vriendenkring, dus was even de vertaling van homemade kwijt
Haha ja, je hebt gelijk. Te snel gelezen. Stagioni is seizoenen toch? Pizza vier seizoenen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:54 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Pizza met vier kaassoorten
Da's quattro formaggi![]()
Best nog wel moeilijk hè, Italiaans ....![]()
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:27 schreef knoopie het volgende:
[..]
Haha ja, je hebt gelijk. Te snel gelezen. Stagioni is seizoenen toch? Pizza vier seizoenen?
Ik spreek trouwens absoluut geen Italiaans, behalve een beetje menukaart Italiaans. En kennelijk zelfs dat dus niet eens goed.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |