SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak regelmatig een trail mix. Handje noten per dag is gezond, dus waarom niet een lekkere mix maken met een lekkernijtje erin verstopt? En voor een lange wandeling makkelijk mee te nemen als tussendoortje.![]()
Maken jullie weleens trail mix? En zo ja, wat stoppen jullie er in? In veel Amerikaanse varianten heb je ook granola en pretzels, maar ik vind dat niet zo lekker.
Ik gebruik eigenlijk altijd dezelfde ratio:
- 500 gram pinda's
- 400 gram rozijnen
- 200 gram gedroogde blauwe bessen
- 200 gram pistache
- 200 gram macadamia
- 300 gram pecannoten
- 200 gram hazelnoten
- 400 gram m&m'sRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:54 schreef FlippingCoin het volgende:
200 gram gele m&ms
100 gram blauwe m&ms
300 gram lion bites
200 gram rolo’s
300 gram snicker bites
ik had ook nog gezouten cashews toegevoegd die passen er verrassend goed bijquote:
Da's een zakje snoep, geen trail mixquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:54 schreef FlippingCoin het volgende:
200 gram gele m&ms
100 gram blauwe m&ms
300 gram lion bites
200 gram rolo’s
300 gram snicker bites
50 gram cashews
You cheeky monkey hihihihiiiiiiii 🤣🤣🙈quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:49 schreef Mikeytt het volgende:
Handje noten per dag is gezond, dus waarom niet een lekkere mix maken met een lekkernijtje erin verstopt?
Je ziet toch duidelijk kleine bakjes op de achtergrond? De bedoeling is dat je er daar wat in doetquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Die bak leegvreten uit de OP valt trouwens niet meer onder 'een handje vol'
Combinatie chocolade en nootjes is gewoon erg lekker.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:29 schreef littlemindy het volgende:
Mensen die noten met M&Ms combineren heb ik nooit begrepen.
Als ik een wandeling maak van meer dan 2 uur neem ik wel een potje trail mix en een stuk fruit mee hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:32 schreef Evangelion het volgende:
Krachtvoer nodig hebben voor een wandeling
Geen marathon kunnen lopen op 1 banaan
ik neem dit altijd mee als ik ga single trailen in de ardennen, samen met pandan spekkoek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Da's een zakje snoep, geen trail mix
In de Ardennen neem ik altijd een bbq op mijn rug mee, paar stukken spek en worsten, blikken bier en we are good to go voor de trail hikequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik neem dit altijd mee als ik ga single trailen in de ardennen, samen met pandan spekkoek.
wel lekker veel proteinz voor de spieren!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
In de Ardennen neem ik altijd een bbq op mijn rug mee, paar stukken spek en worsten, blikken bier en we are good to go voor de trail hike
Proteïneren kun je lerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wel lekker veel proteinz voor de spieren!
In Noorwegen gingen we vroeger op campervakantie incl. hiken.... leuke is dat je daar kan wildkamperen waar je wil. Mijn pa nam gewoon een full sized bbq mee in de achterbak.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
In de Ardennen neem ik altijd een bbq op mijn rug mee, paar stukken spek en worsten, blikken bier en we are good to go voor de trail hike
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |