Straatverlichting aan? Dan moet je licht aandoen. Simpel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:34 schreef Durmada het volgende:
Prima als ze fatbike controles doen die zich daar op richten. Maar ik heb laatst bij lichte schemering al een boete mogen ontvangen van +/- 100¤ voor fietsen zonder lichten tijdens zo'n fatbikecontrole. Dat vind ik niet proportioneel.
Je vergeet het neuken van de moeder van de agent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
"Wollah achent"
"Kk racist"
"Jij spijt krijgen"
"Je kk moeder"
"Raak me niet aan kkflikker!!!?"
De moeder die ook terplekke nog eens gediagnosticeerd wordt met kankerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:36 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Je vergeet het neuken van de moeder van de agent.
Als je licht niet werkt als het schemert, ben je in bepaalde situaties gewoon onzichtbaar voor iemand die, zeg, over wil steken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:34 schreef Durmada het volgende:
Prima als ze fatbike controles doen die zich daar op richten. Maar ik heb laatst bij lichte schemering al een boete mogen ontvangen van +/- 100¤ voor fietsen zonder lichten tijdens zo'n fatbikecontrole. Dat vind ik niet proportioneel.
En werkzaam is als prostituee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
De moeder die ook terplekke nog eens gediagnosticeerd wordt met kanker
Meestal de lui die erop zitten: Fat fuck op fat bike.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:52 schreef Starhopper het volgende:
Fatbike? Is dat zo’n fiets met obesitas of wat
een kinderbrommerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:52 schreef Starhopper het volgende:
Fatbike? Is dat zo’n fiets met obesitas of wat
Flauwekul, backlight van hun mobieltje doet het wél, al-tijd!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:42 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Als je licht niet werkt als het schemert, ben je in bepaalde situaties gewoon onzichtbaar voor iemand die, zeg, over wil steken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |