POLLquote:Bij een grote controle op fatbikes in het centrum van Arnhem heeft de politie vrijdagavond 36 boetes uitgedeeld. Ook moest de politie de achtervolging inzetten toen een minderjarige jongen een stopteken negeerde. De jongen reed meer dan 50 kilometer per uur met kapotte remmen.
De controle vond vrijdagavond plaats in het stadscentrum van Arnhem. De politie deelde zeventien boetes uit voor fatbikes die met te hoge snelheid reden. Twee fatbikes hadden slechte remmen. Eén reed door rood licht.
Er werden daarnaast meerdere boetes uitgedeeld voor bromfietsen die op het fietspad reden en fietsers die in een voetgangersgebied fietsten. Als laatste deelde de politie acht boetes uit voor het drinken van alcohol in de openbare ruimte. Dat maakt het totaal op 36 boetes.
Achtervolging
Daarnaast moest de politie in actie komen voor een achtervolging. Een minderjarige jongen uit Arnhem op een fatbike negeerde een stopteken en reed door. Een motorrijder ging hem achterna. Er volgde een korte achtervolging door de binnenstad. Uiteindelijk kon de politie de jongen stoppen.
Hij kreeg drie boetes voor te hard rijden en het negeren van het stopteken. Ook voldeed zijn fatbike niet aan de eisen en daarom werd de fatbike in beslag genomen. Volgens de wijkagenten in Arnhem reed de 14-jarige jongen 51 kilometer per uur, zonder dat zijn remmen werkten. "Ook had hij een grote mond en werd hij thuis afgezet", schrijven de wijkagenten op sociale media.
Twee weken geleden was er ook al sprake van een grote controle op fatbike. Toen werden er 44 boetes uitgedeeld.
"Zie mij eens interessant doen omdat ik niet weet wat een fatbike is"quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:52 schreef Starhopper het volgende:
Fatbike? Is dat zo’n fiets met obesitas of wat
Standaard de shredder in...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:53 schreef Momo het volgende:
Als ze de remmen zouden doorknippen bij alle snotjochies die hun fatbike opgevoerd hebben....
Filmpje niet nodig, we weten wat voor taalgebruik daarbij was.quote:Volgens de wijkagenten in Arnhem reed de 14-jarige jongen 51 kilometer per uur, zonder dat zijn remmen werkten. "Ook had hij een grote mond en werd hij thuis afgezet", schrijven de wijkagenten op sociale media.
"Wollah achent"quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Filmpje niet nodig, we weten wat voor taalgebruik daarbij was.
Goed samengevat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
"Wollah achent"
"Kk racist"
"Jij spijt krijgen"
"Je kk moeder"
"Raak me niet aan kkflikker!!!?"
Dit is wel wat er standaard uit komt inderdaad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
"Wollah achent"
"Kk racist"
"Jij spijt krijgen"
"Je kk moeder"
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
"Wollah achent"
"Kk racist"
"Jij spijt krijgen"
"Je kk moeder"
Je bent er 1 vergetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
"Wollah achent"
"Kk racist"
"Jij spijt krijgen"
"Je kk moeder"
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:20 schreef Accordtje het volgende:
[..]![]()
Die laatste kan nog iets verfijnder: "Hé, niet aanraken! Niet aanraken!"
Tfoeeee kom je hele familie verkragtenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je bent er 1 vergeten![]()
“Ik neuk jullie allemaal de moeder”
Sneeuwvlokjequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
gewoon een waarschuwing geven, notitie maken, bij herhaling een bekeuring schrijven
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:52 schreef Starhopper het volgende:
Zie mij "net alsof ik niet weet wat een fatbike is" doen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:05 schreef Toine51 het volgende:
"Zie mij eens interessant doen omdat ik niet weet wat een fatbike is"
quote:Op woensdag 16 april 2025 17:29 schreef Starhopper het volgende:
Terecht. Opbokken met die stinkdingen. Voor 1000 ekkies heb je een fatbike.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:04 schreef Starhopper het volgende:
"Het is gewoon een fiets met dikke wielen"![]()
![]()
![]()
Manmanman wat een simpele ziel die vent. Elke dode en gewonde is dus de schuld van deze PVV'er die weigert de boel veiliger te maken.
Brommers en scooters gooien ze tijdens die controles ook op de rollerbank.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:34 schreef Durmada het volgende:
Prima als ze fatbike controles doen die zich daar op richten. Maar ik heb laatst bij lichte schemering al een boete mogen ontvangen van +/- 100¤ voor fietsen zonder lichten tijdens zo'n fatbikecontrole. Dat vind ik niet proportioneel.
Wat jij vindt boeit niemand.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:34 schreef Durmada het volgende:
Prima als ze fatbike controles doen die zich daar op richten. Maar ik heb laatst bij lichte schemering al een boete mogen ontvangen van +/- 100¤ voor fietsen zonder lichten tijdens zo'n fatbikecontrole. Dat vind ik niet proportioneel.
Straatverlichting aan? Dan moet je licht aandoen. Simpel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:34 schreef Durmada het volgende:
Je vergeet het neuken van de moeder van de agent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
"Wollah achent"
"Kk racist"
"Jij spijt krijgen"
"Je kk moeder"
De moeder die ook terplekke nog eens gediagnosticeerd wordt met kankerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:36 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Je vergeet het neuken van de moeder van de agent.
Als je licht niet werkt als het schemert, ben je in bepaalde situaties gewoon onzichtbaar voor iemand die, zeg, over wil steken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:34 schreef Durmada het volgende:
En werkzaam is als prostituee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
De moeder die ook terplekke nog eens gediagnosticeerd wordt met kanker
Meestal de lui die erop zitten: Fat fuck op fat bike.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:52 schreef Starhopper het volgende:
een kinderbrommerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:52 schreef Starhopper het volgende:
Flauwekul, backlight van hun mobieltje doet het wél, al-tijd!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:42 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Als je licht niet werkt als het schemert, ben je in bepaalde situaties gewoon onzichtbaar voor iemand die, zeg, over wil steken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |