Dat is het ook maar alles behalve vaag:quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:33 schreef recursief het volgende:
[..]
Huh? Leg uit, want zo klinkt dit als een of andere vage conspiracy.
Artikel is op 6 oktober verschenen.quote:How BlackRock Is Allegedly Trying To Control Bitcoin
Dixon framed the last 14 years of Bitcoin’s history as a series of counter-attacks, from exchange failures to regulatory squeezes, culminating now in what he described as a two-tier system: bitcoin held in Wall Street custody—via ETFs, pensions, corporate treasuries and bitcoin-backed loans—and bitcoin held in self-custody. The danger, he argued, is not price manipulation forever, but engineered liquidity events designed to vacuum up coins from leveraged or custodial holders. “They can’t change the long-term price. The fixed supply is the fixed supply,” he said. “But they can do elaborate schemes to steal your Bitcoin.”
At the core of his thesis is the scale and reach of the modern asset-management complex. Dixon pointed to BlackRock’s centrality—its index weight across “20,000 companies,” its Aladdin risk platform used by large asset managers, and its proximity to policymaking—as symptomatic of a broader “financial-industrial complex.”
Maar als dat zo is dan zal Dixon toch met data moeten komen. Zou gewoon moeten kunnen, want je zou dan on-chain transacties moeten kunnen vinden die deze theorie ondersteunen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:40 schreef C64 het volgende:
[..]
Dat is het ook maar alles behalve vaag:
https://www.mitrade.com/i(...)e-3-1174231-20251006
[..]
Artikel is op 6 oktober verschenen.
Elon Musk die aan het Yoloen is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:20 schreef PicoMMP het volgende:
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/s/dy93IOnSOa
Gewoon wachten op altseason maatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon wachten op altseason maatjeGodzijdank heb ik die niet meer. Jij nog Vchain?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Al lang niet meer. Ik had veel eerder naar eerwaarde @aTypisch moeten luisterenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Godzijdank heb ik die niet meer. Jij nog Vchain?
Post Het Orakel niet meer op FOK! ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al lang niet meer. Ik had veel eerder naar eerwaarde @:aTypisch moeten luisteren
Topicreeks: AEX: Bitcoinquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:42 schreef PiRANiA het volgende:
ben het bitcointopic kwijt, heeft iemand de link?
Die data is gewoon beschikbaar op de blockchain.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar als dat zo is dan zal Dixon toch met data moeten komen. Zou gewoon moeten kunnen, want je zou dan on-chain transacties moeten kunnen vinden die deze theorie ondersteunen.
Dit is niks nieuws. Miners haken af, difficulty gaat omlaag, kosten gaan omlaag, systeem is weer in balans.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:31 schreef C64 het volgende:
[..]
Die data is gewoon beschikbaar op de blockchain.
Heb ook wel wat data voor je dat je toch aan het denken zou moeten zetten.
[ afbeelding ]
Het kost inmiddels meer om 1 Bitcoin te minen dan dat hij waard is. Lijkt me toch niet de meest effectieve manier om energie op te slaan![]()
Ondertussen houden we de prijs hoog met kunstmatige liquiditeit![]()
[ afbeelding ]
Blij dat ik alles in delen verkocht heb. Misschien gaat de prijs uiteindelijk nog wel naar 250k maar ik hoef hier part noch deel meer van uit te maken. Heeft totaal niets te maken met waarom en waardoor Bitcoin bedacht is.
Dat kan op zich wel, en er is een heel elegant mechanisme in het Bitcoin protocol dat er voor zorgt dat minen binnen twee weken weer rendabel is: difficulty adjustment. Op het moment dat minen niet meer rendabel is zullen er miners stoppen, dan gaat de network hashrate omlaag en binnen 2016 blokken ook de difficulty, waarmee minen weer goedkoper wordt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:31 schreef C64 het volgende:
[..]
Die data is gewoon beschikbaar op de blockchain.
Heb ook wel wat data voor je dat je toch aan het denken zou moeten zetten.
[ afbeelding ]
Het kost inmiddels meer om 1 Bitcoin te minen dan dat hij waard is. Lijkt me toch niet de meest effectieve manier om energie op te slaan![]()
Kun je laten zien dat hier geen dollars tegenover staan? Als je dat niet kan laten zien heb je eigenlijk geen punt.quote:
Gefeliciteerd.quote:Blij dat ik alles in delen verkocht heb. Misschien gaat de prijs uiteindelijk nog wel naar 250k maar ik hoef hier part noch deel meer van uit te maken. Heeft totaal niets te maken met waarom en waardoor Bitcoin bedacht is.
Je hebt ook te maken met je eigen bank.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:00 schreef Plots het volgende:
Ik heb 2 opties op crypto te kopen:
1. KYC bij een exchange - dat vind ik tegen tegen die principes van crypto (decentraal, anoniem). Maar dan weet je wel WIE jouw gegevens heeft
2. Zonder KYC crypto kopen via Bisq. - dan betaal je met je bank en dan kan de ontvanger je naam zien. Dan wie je niet WIE jouw gegevens heeft - (ook niet anoniem, wel decentraal zoals Bitcoin bedoelt is, P2P)
Dan maar geen crypto kopen of is nog iets anders?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |