Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, vond ze toch wel wat voor jou
Is die nagellak zo'n troep danquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Mijn eigen nagels zijn inmiddels wel gewoon vaak lang en sterk maar als ik er nagellak op doe dan breken ze weer snel af, echt teringzooi.![]()
Zo jammer.
Ik haal elke drie weken een nieuw gellakje, ben ik elke keer weer blij meequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Mijn eigen nagels zijn inmiddels wel gewoon vaak lang en sterk maar als ik er nagellak op doe dan breken ze weer snel af, echt teringzooi.![]()
Zo jammer.
Is gewoon een soort verf waarmee je je nagel dicht smeert en dan kan er geen zuurstof door en dat is slecht, ook ooit gezien op youtube en verklaart ook waarom ze zo snel naar de klote gaan als ik het draag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die nagellak zo'n troep dan
Misschien een beetje lijm of versterker oid erin doen?
Oh ja, dat zie ik ook steeds vaker maar vindt dat zo dik eruit zien op nagels.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haal elke drie weken een nieuw gellakje, ben ik elke keer weer blij mee
Ja sommigen krijgen daar inderdaad hele dikke nagels van, maar bij een goede nagelstyliste heb je dat niet. Ik heb het in coronatijd zelf gedaan, maar dat was geen succesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat zie ik ook steeds vaker maar vindt dat zo dik eruit zien op nagels.
Ik was binnenkort iig al van plan om wat meer te gaan zoeken of kijken in winkels wat er tegenwoordig is aan nagellak en zo. Iets met ik heb alleen nog oude zooi.
Ah ja, misschien laat ik het ooit doen, voor nu zelf maar eens op zoek gaan naar iets gezondere nagellak.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sommigen krijgen daar inderdaad hele dikke nagels van, maar bij een goede nagelstyliste heb je dat niet. Ik heb het in coronatijd zelf gedaan, maar dat was geen succes
Ah lief, ik zie ze soms ja, maar vond ze nu zo leuk in de TTquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Speciaal voor pullup, hij brengt elke dag de mooiste vogeltjes mee in het topic en hij is vandaag jarig, dus krijgt hij een paar vogeltjes terug
het groeien van mn baard vind ik ook maar irritant, elke keer scherenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind dat gegroei van die nagels maar irritant... krijg iedere keer gaten in mijn sokken
Je kunt je laten laserenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
het groeien van mn baard vind ik ook maar irritant, elke keer scheren
Ik ook, teennagels zijn helemaal niet leuk en vervelend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind dat gegroei van die nagels maar irritant... krijg iedere keer gaten in mijn sokken
volgens mij is dat onbetaalbaar voor mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt je laten laseren
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is dat onbetaalbaar voor mij
Dat kost ook weer geld. Groeit hier niet aan een boom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt je laten laseren
Laser, boem, biem, laserbiem, flashback naar een bepaalde broek gisteravond.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laser, boem, biem, laserbiem, flashback naar een bepaalde broek gisteravond.
Hit me with those laserbeams!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laser, boem, biem, laserbiem, flashback naar een bepaalde broek gisteravond.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hit me with those laserbeams!
[ afbeelding ]
Grag gedaan!
Choco, kijk deze dan vanaf het beginquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je hoeft niet terug te lezen, Deisy heeft even geholpen.
Jezus wat slecht... Hij komt niet eens boven het achtergrond voice bandje uitquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco, kijk deze dan vanaf het begin![]()
Ow je hebt het over de stem nuquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jezus wat slecht... Hij komt niet eens boven het achtergrond voice bandje uit
LOL-Broekquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow je hebt het over de stem nu
Die versie van Shiii met Ryan Molloy was wel beter.
Oude snoepert, wat zei hij nou injeculation en sexy Amsterdam. En zo van de zijkant lijkt het nog groter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco, kijk deze dan vanaf het begin![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow je hebt het over de stem nu
Die versie van Shiii met Ryan Molloy was wel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |