Ik had sinds vanmorgen geen internet en mijn thuisnetwerk en telefoon deed het ook niet. Provider gebeld en dinsdag kan er pas een monteur langskomen, is dus niet meer nodig. Maar ik wil overigens wel een nieuwe modem hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je tot nu bijzonder internet?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had sinds vanmorgen geen internet en mijn thuisnetwerk en telefoon deed het ook niet. Provider gebeld en dinsdag kan er pas een monteur langskomen, is dus niet meer nodig. Maar ik wil overigens wel een nieuwe modem hebben.
Ik had ook geen TV.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zou lichtelijk in paniek raken zonder internet. Gelukkig doet het het weer en gewoon achter die nieuwe modem aangaan. Oftewel, laat die monteur gewoon komen als je nog niet afgezegd heb.
Ah, beter dat het dan weer werktquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had sinds vanmorgen geen internet en mijn thuisnetwerk en telefoon deed het ook niet. Provider gebeld en dinsdag kan er pas een monteur langskomen, is dus niet meer nodig. Maar ik wil overigens wel een nieuwe modem hebben.
Daar gaan de nagelsquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zou lichtelijk in paniek raken zonder internet. Gelukkig doet het het weer en gewoon achter die nieuwe modem aangaan. Oftewel, laat die monteur gewoon komen als je nog niet afgezegd heb.
Omg verschrikkelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had ook geen TV.
De monteur heb ik nog niet afgezegd maar ik wil wel die nieuwe modem hebben.
quote:
Mijn thuistelefoon, ik heb een tablet en die kan ik ook als modem gebruiken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, beter dat het dan weer werkt
Bedoel je de wifi op je telefoon?
Nepnagels smaken niet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik doe gelukkig niet aan nagelbijten.
![]()
En heb eventueel internet op mijn telefoon dus in principe geen reden tot paniek dan voor mij.godzijdank
Speciaal voor pullup, hij brengt elke dag de mooiste vogeltjes mee in het topic en hij is vandaag jarig, dus krijgt hij een paar vogeltjes terugquote:
Thuistelefoon? T is da?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn thuistelefoon, ik heb een tablet en die kan ik ook als modem gebruiken.
Er zijn dus nog mensen die dat hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn thuistelefoon, ik heb een tablet en die kan ik ook als modem gebruiken.
Hmmm, vond ze toch wel wat voor jouquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ooit gehad, vond ze prachtig maar niet handig.
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, vond ze toch wel wat voor jou
Is die nagellak zo'n troep danquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Mijn eigen nagels zijn inmiddels wel gewoon vaak lang en sterk maar als ik er nagellak op doe dan breken ze weer snel af, echt teringzooi.![]()
Zo jammer.
Ik haal elke drie weken een nieuw gellakje, ben ik elke keer weer blij meequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Mijn eigen nagels zijn inmiddels wel gewoon vaak lang en sterk maar als ik er nagellak op doe dan breken ze weer snel af, echt teringzooi.![]()
Zo jammer.
Is gewoon een soort verf waarmee je je nagel dicht smeert en dan kan er geen zuurstof door en dat is slecht, ook ooit gezien op youtube en verklaart ook waarom ze zo snel naar de klote gaan als ik het draag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die nagellak zo'n troep dan
Misschien een beetje lijm of versterker oid erin doen?
Oh ja, dat zie ik ook steeds vaker maar vindt dat zo dik eruit zien op nagels.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haal elke drie weken een nieuw gellakje, ben ik elke keer weer blij mee
Ja sommigen krijgen daar inderdaad hele dikke nagels van, maar bij een goede nagelstyliste heb je dat niet. Ik heb het in coronatijd zelf gedaan, maar dat was geen succesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat zie ik ook steeds vaker maar vindt dat zo dik eruit zien op nagels.
Ik was binnenkort iig al van plan om wat meer te gaan zoeken of kijken in winkels wat er tegenwoordig is aan nagellak en zo. Iets met ik heb alleen nog oude zooi.
Ah ja, misschien laat ik het ooit doen, voor nu zelf maar eens op zoek gaan naar iets gezondere nagellak.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sommigen krijgen daar inderdaad hele dikke nagels van, maar bij een goede nagelstyliste heb je dat niet. Ik heb het in coronatijd zelf gedaan, maar dat was geen succes
Ah lief, ik zie ze soms ja, maar vond ze nu zo leuk in de TTquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Speciaal voor pullup, hij brengt elke dag de mooiste vogeltjes mee in het topic en hij is vandaag jarig, dus krijgt hij een paar vogeltjes terug
het groeien van mn baard vind ik ook maar irritant, elke keer scherenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind dat gegroei van die nagels maar irritant... krijg iedere keer gaten in mijn sokken
Je kunt je laten laserenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
het groeien van mn baard vind ik ook maar irritant, elke keer scheren
Ik ook, teennagels zijn helemaal niet leuk en vervelend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind dat gegroei van die nagels maar irritant... krijg iedere keer gaten in mijn sokken
volgens mij is dat onbetaalbaar voor mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt je laten laseren
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is dat onbetaalbaar voor mij
Dat kost ook weer geld. Groeit hier niet aan een boom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt je laten laseren
Laser, boem, biem, laserbiem, flashback naar een bepaalde broek gisteravond.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laser, boem, biem, laserbiem, flashback naar een bepaalde broek gisteravond.
Hit me with those laserbeams!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laser, boem, biem, laserbiem, flashback naar een bepaalde broek gisteravond.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hit me with those laserbeams!
[ afbeelding ]
Grag gedaan!
Choco, kijk deze dan vanaf het beginquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je hoeft niet terug te lezen, Deisy heeft even geholpen.
Jezus wat slecht... Hij komt niet eens boven het achtergrond voice bandje uitquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco, kijk deze dan vanaf het begin![]()
Ow je hebt het over de stem nuquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jezus wat slecht... Hij komt niet eens boven het achtergrond voice bandje uit
LOL-Broekquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow je hebt het over de stem nu
Die versie van Shiii met Ryan Molloy was wel beter.
Oude snoepert, wat zei hij nou injeculation en sexy Amsterdam. En zo van de zijkant lijkt het nog groter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco, kijk deze dan vanaf het begin![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow je hebt het over de stem nu
Die versie van Shiii met Ryan Molloy was wel beter.
Ik ken nog een leuk verhaal over die man.. iets met in zijn maag.. .quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oude snoepert, wat zei hij nou injeculation en sexy Amsterdam. En zo van de zijkant lijkt het nog groter.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk verhaal over die man.. iets met in zijn maag.. .
Klik hem maar eens aan hier op FOKquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoezo niet, wat bedoel je???? Wat heb ik nou weer gemist.
Vond hem wel toepasselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
OMG inderdaad. Lol.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klik hem maar eens aan hier op FOK
Land of confusion?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
Titel dan vooral, iets met confusion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Was die niet van Phil Collins, dus na zijn Genesis tijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er hang iets in de lucht....
Dat heet vrij associërenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was die niet van Phil Collins, dus na zijn Genesis tijd.
oh okequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk maar een topic terug. Frankie goes to hollywood live
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heet vrij associëren
Nou ja zeg....quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sinds gisteren hier zijn die FOK vrouwen ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Genesisquote:
Godslastering!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die man is inmiddels zo oud, daar ben ik helemaal niet bang voor.
Cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Heb hem sowieso nooit interessant gevonden.
Goeie koptelefoon is wel handig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
INXS Original Sin, voor degene die het niet gelijk weten of willen aanklikken.
Heb sinds kort een nieuwe koptelefoon, zo blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |