Die gaat gewoon de 'lege' bakjes en potjes uitlepelen van de andere bondjes. Met zijn verfijnde techniek haalt hij daar nog wel een bodempje uit om op te terenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Erik kennende heeft ie vast wel ergens een voorraadje aangelegd voor dit soort situaties
@Soury incoming.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Erik krijgt pik straf van Fatima maandag.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:43 schreef Cirilico het volgende:
Triest hoor, dat gerek.
1 spelletje, met 2 aparte cliffhangers, verdeeld over 3 afleveringen en dus 5 dagen.![]()
Ik noem ze voortaan de FEBOnacci.
Oneens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Ben er ook geen fan van, maar zouden ze het allemaal achter elkaar zetten, dan hadden we een hele aflevering met alleen dat saaie spel gekregen. Spel duurt gewoon veel te lang.
Daar ging ik inderdaad al van uit, omdat Anne, Marco en Tom tegelijk vertrokken. Ze waren alledrie vrij saai. En als alle aandacht naar driehoek Roma-Demi-Geert gaat, Tsja...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Tom onthult dat vertrek uit De Bondgenoten niet vrijwillig was: 'Helaas'
"Volgens mij ging niemand vrijwillig naar huis, dus dan moeten ze sommige mensen eruit bonjouren. En daar maken ze bepaalde afwegingen in."
ik had nog liever een maand of meer tegen tom en marco aangekeken dat Demi en Geertquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
"Volgens mij ging niemand vrijwillig naar huis, dus dan moeten ze sommige mensen eruit bonjouren. En daar maken ze bepaalde afwegingen in."
Zou dat ook de reden zijn dat Peter en Julia er nog zijn, als ik me niet vergis riepen die 3 maanden terug al dat 'volgende maand de laatste' zou zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had nog liever een maand of meer tegen tom en marco aangekeken dat Demi en Geert
Dus een verschrikkelijk toxisch stel met een mega slecht voorbeeld voor jongeren mogen maar door blijven gaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Het valt wel op dat het type "Lieve onschuldige Irriterende rondneuks" ineens bij de SBS Ouwehoer tafeltjes mogen aanschuiven voor een reclame verhaaltje...quote:
Maar, het programma gaat toch over wonen in een huis, spelletjes spelen en hopen dat je een ton wint. Het zou niet uit moeten maken hoe spraakmakend iemand is. Denk dat het terughalen van oudere spelers ook te maken heeft met publiek willen pleasen. "Oh, Floris kwam altijd veel in opspraak (veel drek ook vooral), laten we die weer terughalen!" Het lijkt of men het leuk vindt om mensen te irriteren met zeer vervelende mensen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:27 schreef freaky40 het volgende:
Duidelijk toch, er moet TV gemaakt worden. Die Tom is een Brabantse boer, redelijk saai en maakt geen TV, Marco is eigenlijk ook een grijze muis. Ze volgen liever verhaallijntjes tussen Demi en Geert en Peter en Julia.
Wie weet, doet ie ook nog wel een keer met een VIPS editie mee. De gewone heeft ie al gehad:quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar, het programma gaat toch over wonen in een huis, spelletjes spelen en hopen dat je een ton wint. Het zou niet uit moeten maken hoe spraakmakend iemand is. Denk dat het terughalen van oudere spelers ook te maken heeft met publiek willen pleasen. "Oh, Floris kwam altijd veel in opspraak (veel drek ook vooral), laten we die weer terughalen!" Het lijkt of men het leuk vindt om mensen te irriteren met zeer vervelende mensen.
Kijkt er hier overigens iemand naar Alleskunner Vips? Er zit een gast in die een Floris wannabee is. Kopieert echt Floris' gedrag. Bijten op de kraag van zijn shirt, het overdreven juichen, hij lijkt er zelfs een beetje op. Ik dacht eraan, maar mijn man zei het op een bepaald moment: Floris zit er nog in.
Was dus niet alleen mij opgevallen.
Kun je nagaan hoe irritant ik Floris vind.
Weet ik. Maar ik had het over een gast die nu meedoet met de VIP editie en die een klein beetje op Floris lijkt, blond krulhaar, en zijn gedrag kopiëert, al dan niet bewust.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie weet, doet ie ook nog wel een keer met een VIPS editie mee. De gewone heeft ie al gehad:
[ afbeelding ]
Zijn broertje stond toen in de finale die hij verloor van (inmiddels ook oud-bondgenoot) Thijs
Nee, is bijna afgelopen.quote:
Staat nog op mute bij mij dus geen idee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, is bijna afgelopen.![]()
Prijzenslag is elke avond weer een feestje.
Altijd handig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja nog even, zie iemand een grasmaaier winnen die 2 hoog woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |