Ik heb er regelmatig een broek over aanquote:
dan stap je je bed uit en doe je in je boxer de deur openquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk bellen ze aan. Maar als ik er niet aan denk doe ik het gordijn van de voordeur dicht en ga ik naar bed.
En dan bellen ze aan
Jezus hoe leef jij nogquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er regelmatig een broek over aan
Zou Fles een slaapmuts dragen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan stap je je bed uit en doe je in je boxer de deur open
In comfortabele warmte onder dekentjesquote:
Ik zit nu ook onder een dekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
In comfortabele warmte onder dekentjes
Dekentjesquote:
Jij droeg toch alleen jurkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er regelmatig een broek over aan
Ja, onder mijn jurkquote:
moet ik dan de chicken tenders die ik gehaald heb in het water hangen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Zou KIEEEEEEEEEEEEEEEEPensoep wel lukken?
Zeg maar deken, mijne heeft een eigen postcode.quote:
En daarna in de blenderquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ik dan de chicken tenders die ik gehaald heb in het water hangen?
Ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar deken, mijne heeft een eigen postcode.
Nee het is niet zoiets als blote enkels onder de rokkenquote:
Broek onder mijn jurkquote:
Ik ben toch 95% in mijn huisquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een broek onder je jurk? Hallo, '00 ?
4? Damnquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik heb er nu 4 op de bank liggrn
Blote enkels? Gedurfd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het is niet zoiets als blote enkels onder de rokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |