Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Maar voor wie moet ik dat bewijzen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.Bewijs maar eens dat het niet zo is.
Moet ik me nu gedragenquote:
Hmmmquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of Schol dat kan maken? Is natuurlijk wel iets anders dan kippensoep.
Ja, anders wordt je can de buis gehaaldquote:
Misschien, maar als je ziek bent, werkt kibbensoep het beste natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Zou KIEEEEEEEEEEEEEEEEPensoep wel lukken?
Jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien, maar als je ziek bent, werkt kibbensoep het beste natuurlijk.
Ik moet de was nog ophangen. Dat vergeet ik steeds.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou maar even de afws doen. Om half negen komt de Picnic. Niet vergeten
Volgens de belastingdienst besta ik gewoon in ieder gevalquote:
Ik help je wel herinnerenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit ik in een soort Truman Show?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, anders wordt je can de buis gehaald
Die hebben jou gewoon bedacht zodat ze geld van je kunnen innen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens de belastingdienst besta ik gewoon in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar jeb je ook gedoucht en geschoren?quote:
Slim wel van zequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hebben jou gewoon bedacht zodat ze geld van je kunnen innen.
Wel slim businessmodel danquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hebben jou gewoon bedacht zodat ze geld van je kunnen innen.
gedouched ja. geschoren niet, wintervachtje hequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jeb je ook gedoucht en geschoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Rare tijger en slangquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Hebben @:bitterbal en ik geregeld
24/7 surveillance beren
Bellen ze niet aan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ahja natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
gedouched ja. geschoren niet, wintervachtje he
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
Psssst @:recceIK HEB GEEN ZIN ESS!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zit zo oncomfi met een panty.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
gedouched ja. geschoren niet, wintervachtje he
Een panty zit oncomfiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |