Ahja natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
gedouched ja. geschoren niet, wintervachtje he
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
Psssst @:recceIK HEB GEEN ZIN ESS!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zit zo oncomfi met een panty.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
gedouched ja. geschoren niet, wintervachtje he
Een panty zit oncomfiquote:
ik heb in de winter panty's met een vachtje erinquote:
ik draag broeken, zit primaquote:
Panty's zijn heerlijk comfiquote:
Picsquote:
Begrijpelijkquote:
Thee met honing en een wolkje melk. Lekker man.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melk hoort in de kaas niet in de thee of koffie
u do uquote:
Het is ook nog een ondergoed- en sokkenwas bij mij. Heel veel losse dingen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ik moet ook nog was ophangen
daarvoor heb ik een ideaal rekje boven de trap... hop alle sokjes los er op.. ondergoed op plekken er tussen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook nog een ondergoed- en sokkenwas bij mij. Heel veel losse dingen.
Dat laatste doe ik ook hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor heb ik een ideaal rekje boven de trap... hop alle sokjes los er op.. ondergoed op plekken er tussen.
en lekker laten hangen tot ik het aan wil
RIPquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook nog een ondergoed- en sokkenwas bij mij. Heel veel losse dingen.
jij jaquote:
Immerquote:
Nee ze smijten alles gewoon in de tuin nou goedquote:
Ik zou denk ik smelten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
ik heb in de winter panty's met een vachtje erin
Lekker warm en gelijk ook comfi met eigen vachtje
Ik zou dat niet goed vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ze smijten alles gewoon in de tuin nou goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |