Neeeee!quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:33 schreef Cygne het volgende:
Hartje is waarschijnlijk vrij kort na de laatste echo gestopt.
Sterktequote:Op maandag 27 oktober 2025 11:33 schreef Cygne het volgende:
Ach neequote:Op maandag 27 oktober 2025 11:33 schreef Cygne het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:33 schreef Cygne het volgende:
Och nee, wat intens verdrietig.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:33 schreef Cygne het volgende:
Sterktequote:Op maandag 27 oktober 2025 11:33 schreef Cygne het volgende:
Aww lief. Q en haar mensenpups.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
He verdorie cygne! Had jullie (en Q) zo graag nog een surprise ei gegund
Fijn debster! Alleen maar goed dat de klachten afnemen 😅quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die metingen zijn soms ook zo lastig he, fractie van millimeters maakt soms al zo'n groot verschil..
@:_lily_ nog 1 nachtje tot je echo
Ik ben vanochtend naar het hartjesspreekuur geweest, wilde ik sowieso al maar de klachten leken ook wat af te nemen de afgelopen dagen. Maar, kruimel is extra goed gegroeid, 2 dagen erbij, en mooi kloppend hartje weer.
Cygne…. Ah nee tochquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:33 schreef Cygne het volgende:
Oh nee, dikke knuffelquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:33 schreef Cygne het volgende:
Die was goed. Een goed kloppend hartje. Uitgeboekt als 7 weken en 6 dagen, dus 1 dagje minder ver dan ik zelf dachtquote:
Verder gaat het best prima gelukkig. Vandaag wel erg moe en voelde me niet echt fit, maar het internet zegt dat dit ook vlak voor de bevalling een ding kan zijn dus daar gaan we dan maar voor ipv een opkomende griep oid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:01 schreef Zombabe het volgende:
Wat fijn @:_Lily_
Sterkte @:BamiHoe gaat het verder met je? Je bent er bijna
Zelf ben ik herstellende van griep. Ben er nog niet helemaal doorheen dus ik hoop dat ze nog ff blijft zitten zodat ik straks gewoon kan knuffelen
Verder gaat alles z’n gangetje. Ik vergeet af en toe zelfs dat ik hoogzwanger ben :’)
Duimen dat het een voorbode is van de bevalling! En niet de griep of iets..quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:05 schreef Bami het volgende:
[..]
Verder gaat het best prima gelukkig. Vandaag wel erg moe en voelde me niet echt fit, maar het internet zegt dat dit ook vlak voor de bevalling een ding kan zijn dus daar gaan we dan maar voor ipv een opkomende griep oid.Heb ook af en toe wat harde buiken en kramp, dus er lijkt iig wel wat voorwerk te zijn. Ben benieuwd of ze qua termijn eerder gaat komen dan haar zus, want dan moet ze wel vaart gaan maken.
![]()
Maar mag op zich niet klagen denk ik, het is alleen net ff wat moeilijker om je rust te pakken.
Fijn dat het bij jou ook goed gaat! Zou fijn zijn als ze je laatste stukje herstel dan ook nog even afwacht idd, heb je erg veel klachten gehad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |