quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:50 schreef Debsterr het volgende:
Goed nieuws @:cygne.
Heb je wel al een afspraak staan @:_lily_?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:13 schreef _Lily_ het volgende:
Duimen maar! Echt spannend
Hier op 28 oktober de eerste echo
Ik begrijp het helemaalquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb serieus nog teruggelezen. Iets met hormonen zullen we maar zeggen
Wat fijn!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:48 schreef Cygne het volgende:
So far, so good: 9+3. Bewegende armpjes en beentjes.
Zorg dat iemand vandaag oordoppen voor je meeneemt met boodschappen doen! Dan slaap je hopelijk wel met een dutjequote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:02 schreef Bami het volgende:
De tyfus. Moeilijker in slaap komen door de hormonen, wakker worden van opvliegers door de hormonen en een peuter die 2x wakker werd tussen 23u en 6u en daarna vanaf 6u niet meer sliep levert een intens vermoeide hoogzwangere op.![]()
En we zijn een paar nachtjes weg met man zijn familie in een giga huis wat helaas best gehorig is (of iig is zijn familie heel luid), dus of een dutje erin zit voor mij/ons is ook nog maar de vraag.
Heb dan ook meteen angstbeelden dat ze straks elke dag om 6u wakker is en daarna niet meer slaapt terwijl we ook een newborn hebben, niet helpend. Al kijk ik wel uit naar de borstvoedingshormonen die me snel en diep laten slapen.
Wat geweldig!!! Zo gegundquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:48 schreef Cygne het volgende:
So far, so good: 9+3. Bewegende armpjes en beentjes.
Ja behalve dat ik het gevoel van oordoppen heel slecht kan verdragen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zorg dat iemand vandaag oordoppen voor je meeneemt met boodschappen doen! Dan slaap je hopelijk wel met een dutje.
Een vlokkentest of een vruchtwaterpunctie. Verloskundige heeft een verwijzing gemaakt daarvoor. Ook heeft ze een verwijzing gemaakt naar het streekziekenhuis. Ik heb een medische indicatie dus voor dat stuk gaan zij de zorg overnemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:11 schreef Debsterr het volgende:
Hoe ziet nu voorlopig het traject eruit voor jullie @:cygne? Kan me voorstellen dat er nog wat onderzoeken gaan komen?
Mag je zelf kiezen welke test methode je wilt? Ik duim echt heel hard dat dit jullie super miracle baby blijkt te zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:59 schreef Cygne het volgende:
[..]
Een vlokkentest of een vruchtwaterpunctie. Verloskundige heeft een verwijzing gemaakt daarvoor. Ook heeft ze een verwijzing gemaakt naar het streekziekenhuis. Ik heb een medische indicatie dus voor dat stuk gaan zij de zorg overnemen.
Ja, afhankelijk van wat mogelijk is. Mijn voorkeur heeft vlokkentest omdat dat eerder kan maar bij E. kon dat niet bij vanwege de placentaligging.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag je zelf kiezen welke test methode je wilt? Ik duim echt heel hard dat dit jullie super miracle baby blijkt te zijn.
Haha lol jij ook alquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:50 schreef Debsterr het volgende:
Damn, ik was vergeten hoeveel honger en niet-honger tegelijkertijd je kunt hebben in het begin. Constant snaaien zodat ik niet misselijk word ook.
Dit is echt één van de meest relatable dingen die ik de afgelopen dagen heb gelezenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:50 schreef Debsterr het volgende:
Damn, ik was vergeten hoeveel honger en niet-honger tegelijkertijd je kunt hebben in het begin. Constant snaaien zodat ik niet misselijk word ook.
Die metingen zijn soms ook zo lastig he, fractie van millimeters maakt soms al zo'n groot verschil..quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:03 schreef Cygne het volgende:
6 november gesprek met klinisch geneticus en maandag weer echo in het streekziekenhuis. Ik vind het nog echt wel spannend dat ik best wat korter zwanger bleek te zijn. Ik zou dan ook wel heel vroeg positief getest hebben. Anderzijds werden de jongens steeds ook wat kleiner gemeten en dat was icsi in kunstmatige cyclus.
Ik heb zooooo'n craving de hele tijd naar vet, zout en VLEES (wij eten thuis vegetarisch wat normaal helemaal geen issue is, maar nu denkt mijn lijf GEEF ME ALLE VLEESSSS).quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:10 schreef Saboo het volgende:
[..]
Dit is echt één van de meest relatable dingen die ik de afgelopen dagen heb gelezen.
Kotsen omdat je broccoli ruikt en vervolgens een chocoladekoek met meer kcal dan de zon naar binnen schuiven.
Hahahah ook dit is ook zo relatable. Ik eet al vegetarisch sinds de basisschool, en dat is normaal echt geen issue. Maar ik droom echt over borrelplankjes droge worst. Ik eet normaal gesproken ook "zo min mogelijk" zuivel (in de praktijk nog best veel hoor, vooral met avondeten, maar alles wat ik weg kon laten of vervangen deed ik...)quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb zooooo'n craving de hele tijd naar vet, zout en VLEES (wij eten thuis vegetarisch wat normaal helemaal geen issue is, maar nu denkt mijn lijf GEEF ME ALLE VLEESSSS).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |