Wat een schrik!quote:Op zondag 8 maart 2026 12:56 schreef Mathijz het volgende:
Vriendin voelde het kind met 29 weken enige tijd niet. Verloskundige gebeld, gecontroleerd en vervolgens naar het ziekenhuis. Bleek gelukkig vals alarm, alles in orde.
Pfoe ja, jouw job biedt ook weinig ruimte om rustig aan te doen he? Lijkt me heel pittig.quote:Op zondag 8 maart 2026 01:44 schreef _Lily_ het volgende:
Ook 27 weken ver, niet bestaande voorbereidingen en echt zware tijden met alle ballen in de lucht houden.
Mijn bekken is zwaar overbelast met nog steeds 36u per week werken en 2 kinderen thuis
Wat is de aanleiding voor het inleiden in jouw geval? En lekker toch, zeker zo'n verse nieuwe babykamer is leuk (en met levertijden verstandig) om beetje op tijd te beginnen!quote:Op zondag 8 maart 2026 07:29 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Update van mijn kant; ik zal worden ingeleid tussen week 37 en 39… weten ze nu al. Niet per se blij mee maar wat moet dat moet. Verder alles oké. Die extra medicatie is wat kut maar als dat alles is. Ben van m’n kwaaltjes af. Vergeet vaak dat ik zwanger ben. Was er eerst zowat de hele dag mee bezig, dat is wel voorbij.
Alleen dan last van die medicatie, maar dat is te overzien.
Positiekleding past prima inmiddels. We zijn op het gemak aan het kijken voor de babykamer. Wat vroeg, maar we moeten op die verdieping de hele vloer opnieuw leggen, dus dat we dan eerst verven is wel handig.![]()
Ja dat doen ze soms, kleine fuckers. Geen beweging en dan bij de CTG is het ineens feest.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:56 schreef Mathijz het volgende:
Vriendin voelde het kind met 29 weken enige tijd niet. Verloskundige gebeld, gecontroleerd en vervolgens naar het ziekenhuis. Bleek gelukkig vals alarm, alles in orde.
Ik heb PCOS, dan is blijkbaar je risico 3x zo hoog om het te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:40 schreef Debsterr het volgende:
Had je bij de eerste zwangerschapsdiabetes @:Lokasenna of ben je om andere redenen "risico patient"?
Namen kiezen vinden wij ook echt nog moeilijk, zowel jongen als meisje. Ik hoop dat we überhaupt iets bedacht hebben voor het kind geboren wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:52 schreef Myraela het volgende:
Lekker om al naar je verlof uit te kijken, loka! Ik hou mijn verlof minimaal, dus ik ga begin november alweer werken. Maar blijf dan wel weer lekker lang parttime werken.
Net 20 weken echo gehad, alles goed. Met 16 weken ook nog geen suikerziekte, dus misschien blijft het deze zwangerschap wel weg. Sowieso alle klachten wel weg, en begin hem nu heeeeel subtiel te voelen.![]()
M’n grootste struggle op het moment is een jongensnaam kiezen, kom er gewoon echt niet uit. Maar we hebben gelukkig nog even.
Prioriteiten hebben hequote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:47 schreef Debsterr het volgende:
Hier is de naam (3 voornamen) helemaal definitief en zelfs het geboortekaartje. Schril contrast met hoe voorbereid we verder zijn tot nu toe
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |