Dit ja, bloedirritantquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:29 schreef spapaars het volgende:
Waarom ze die Angela telkens weer overal laten aanschuiven is mij een raadsel.
Gezwets voor de dummies.
Zoals Martin Bosma ooit eens zei - vrij vertaald: ''Er zijn ook linkse mensen die ergens geen snelweg willen hebben, maar er vervolgens toch overheen gaan rijden.''quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef svann het volgende:
Toch zit de Agema, die de publieke omroep wil afschaffen, weer voor de zoveelste keer bij Pauw en de Wit aan tafel.
Welke dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:52 schreef svann het volgende:
Wat hoor ik nou, komen er nog drie vier debatten met Wilders aan.
Miste zijn inbreng niet echt.
'U bent nog geen dag weg uit Den Haag, bij een partij die de publieke omroep wilde afschaffen, en nu zit u hier alweer voor vijfde keer in drie weken'. 'Snapt u het punt dat ik hiermee probeer te maken? Geeft u het wel op bij de belasting? Naast uw wachtgeld? Tot zover!' 'Wie hebben we nog allemaal aan tafel? We gaan het hebben over het klimaat, meneer Janssen...'quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef svann het volgende:
Toch zit de Agema, die de publieke omroep wil afschaffen, weer voor de zoveelste keer bij Pauw en de Wit aan tafel.
Graag.quote:
Wat is zijn alternatief dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:55 schreef svann het volgende:
Premier Timmermans uitsluiten is wat anders dan niet in een kabinet met GL/PvdA gaan zitten, Karremans.
Oh, dat sluit hij ook net uit. Zo stellig zijn niet alle VVD-ers.
Klein-rechts is weer oververtegenwoordigd. Misschien omdat er van de PVV alleen Agema ooit aanschuift, maar goed, waarom moet de kijker dan gestraft worden met al die aandacht vaan JA21? Ik geloof werkelijk dat dat een zetel of drie scheelt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:58 schreef svann het volgende:
Mona wil als enige (?) nog wel met Wilders in een kabinet.
Dat was ook wel te zien aan de aanpassingen in hun partijprogramma.
Met alles op rechts behalve de PVV (beloven ze nu), verder met CDA en heel misschien nog net D66 (maar liever niet).quote:
Toch apart weer, telkens die retoriek: 'nu gaan we écht aanpakken' van een partij die al sinds 1994 in het kabinet zit.quote:Op zondag 26 oktober 2025 00:53 schreef svann het volgende:
[..]
Met alles op rechts behalve de PVV (beloven ze nu), verder met CDA en heel misschien nog net D66 (maar liever niet).
Niet uitgepuzzeld of ze het zonder PVV wel redden.
Meer een maak ons groot anders vergaat het land idee, wat de rest natuurlijk ook doet.
Volgens mij greep J. Pauw duidelijk in op een gegeven moment.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:44 schreef Remco het volgende:
Die Paternotte bleef gewoon tot 5x toe doorpraten, raar dat er niemand ingreep.
100% correct. Soms vraag ik me af wat ik zelf eigenlijk doe de hele dag. Hard werken noem ik het dan maar.quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:40 schreef svann het volgende:
Herken jij je in Joeps beschrijving, @:monkyyy ?
-edit- O, inderdaad dus.
Even gezapt en dus gemist, waar gaat dit over?quote:
Sylvana wou haar verhaal kunnen afmakenquote:Op zondag 26 oktober 2025 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Even gezapt en dus gemist, waar gaat dit over?
Opeens halverwege iemand onderbreken om te zeggen dat iedereen moet stoppen elkaar te onderbrekenquote:Op zondag 26 oktober 2025 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Even gezapt en dus gemist, waar gaat dit over?
Nou dan die van de Sylvana fanclub hoop ik, want een rare vrouw in mijn optiek, ik snap ook niet dat ze haar steeds podium geven. En wat was dat voor rare uithaal tegen Agema? Die is ook niet mijn grootste vriendin en al helemaal niet hoe ze Geert Wilders blijft verdedigen nadat ze mede door hem met knallende ruzie de partij uit is gepest. Maar het was nu niet zo dat Agema door iedereen heen sprak. Bovendien is het nogal irritant als mensen zich erop beroepen dat men ze moet laten uitpraten om vervolgens minuten durende monologen te willen geven. Wat dat betreft kan Simons zich in hetzelfde rijtje scharen als Yesilgöz en Keizer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |