Business as usual…quote:Op maandag 10 november 2025 22:37 schreef svann het volgende:
Syrië mag zijn grondstoffen komen weggeven voor waarschijnlijk een grijpstuiver.
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn.quote:Op maandag 10 november 2025 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Faliekant mee oneens, allereerst wat ie zegt vind ik inhoudelijk prima en coherent. En dat hele gelikte dat je er altijd en eeuwig uit moet zien als iemand uit een tandartsreclame is puur wat de media met ons heeft gedaan. Mijn of jouw vader, de buurman of je oom kunnen er prima zo uit zien, dat zijn gewoon normale mensen die er ook bij horen.
Er werd ook gezegd dat ie dit niet meer moest doen op zijn 75e, daarin verschillen we mogelijk van mening.quote:Op maandag 10 november 2025 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn.
Was vooral bedoeld als een bevesiging dat hij er vermoeid, minder vitaal of oud uit zag.
Geen wonder (zei Google), hij is inmiddels ook vijfenzeventig; hij blijft niet eeuwig veertig a vijftig.
Mijn reaktie betrof vooral zijn enigszins afgepijgerde uiterlijk. Niet meer zo geschikt voor het energiekere stappen, ludiek gezegd.quote:Op maandag 10 november 2025 22:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er werd ook gezegd dat ie dit niet meer moest doen op zijn 75e, daarin verschillen we mogelijk van mening.
Zelfs tijdens de parlementaire enquette over de toeslagenaffaire bleef hij achter zijn etnisch profilerende onderbuik staan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:58 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom weer Henk Kampdeze man heeft een spoor van vernieling achtergelaten in den Haag. Alles wat hij zegt is een aanbeveling om daar zeker niets mee te doen.
Dat was alle schaamte voorbij. Feiten doen er niet toe want Henk zijn onderbuik wist het beter om zo mensen de vernieling in te helpenquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:09 schreef svann het volgende:
[..]
Zelfs tijdens de parlementaire enquette over de toeslagenaffaire bleef hij achter zijn etnisch profilerende onderbuik staan.
Empathie en stijfkoppigheid van een baksteen.
Dat ze hem nog uitnodigen is inderdaad onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:51 schreef NoCigar het volgende:
Kamp had al lang weggestopt moeten worden en anders hem elke keer ondervragen over de Toeslagen-affaire, dan leren ze het wel af.
Hij heeft best een flinke portefeuille gekregen voor een nieuwkomer.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:15 schreef svann het volgende:
Lubach, van de Tijs-campagne.
Hij kan het hebben.
Tijs zal meer onder het vergrootglas liggen dan de andere nieuwkomers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |