abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218985772
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:53 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Helemaal hysterisch worden sommigen hier omdat ik in alle haast ‘olie’ in plaats van ‘gas’ typte. Duidelijk, ja.
Ik zat heel even met mijn gedachten bij olie en Rusland toen ik dat schreef maar het is dus gewoon een foutje, ik bedoelde natuurlijk gasvelden.
Hysterisch?

Of zat je nu heel even met je gedachten bij Lidewij de Vos en de FVD en typte je in alle haast hysterisch, terwijl je muggezifterig bedoelde?
Olievelden genoeg hoor, in Groningen, als je de FVD-webcare hierboven wenst te geloven. Dus je hoeft je nergens druk over te maken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_218985905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
_O-
Alles goed verder? Je hebt het filmpje niet eens gekeken, man :D
  Forum Admin vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:43:46 #28
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218986054
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:27 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Alles goed verder? Je hebt het filmpje niet eens gekeken, man :D
Jawel, ik sloeg gewoon aan op je rare stapel redenatie
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 00:01:17 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218987253
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:06 schreef Cupfighter het volgende:
Leuke meid om te zien maar ze moet wel haar mond over politiek houden
Ik vind het maar een charismaloze girl next door.
pi_218987426
Dilan zag er wel heerlijk uit bij het radiodebat. Koekoek.
pi_218987465
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:28 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Heb je De Vos weleens aan het woord gezien? Waarschijnlijk niet, want FVD krijgt amper de tijd om iets te zeggen zoals ook weer te zien was in het radiodebat. FVD kreeg nauwelijks de kans om te reageren. En ze werd constant onderbroken, terwijl de SP gewoon de tijd kreeg om uit te spreken en hun punt te maken.

Je ziet het ook weer in dit filmpje, het gif in de ogen van die mensen op die linkse zenders. De Vos wordt weer eens hard aangepakt terwijl Volt en de SP met fluwelen handschoentjes behandeld worden. Iedereen knikt instemmend mee omdat de media dol is op die linkse, progressieve partijen.

De Vos blijft gewoon netjes en heeft het niet over complottheorieën maar over gezond verstand. Iemand die niet meedoet aan de klimaatgekte. En ik ben het met haar eens: open die gasvelden in Groningen gewoon weer. Dat mensen klagen? Jammer dan, de AZCs worden ons ook constant door de strot geduwd.

En over de Russische sancties ben ik het ook met haar eens. Denk je nou echt dat Poetin zich daar iets van aantrekt? Iedereen weet dat hij gewoon doorgaat tot Oekraïne zal capituleren. Hij trekt zich echt niks aan van die domme sancties.

Bekijk deze YouTube-video
Ik heb helemaal geen zin om een gekkiepartij aan te horen.
pi_218987575
quote:

[..]
Heb je De Vos weleens aan het woord gezien? Waarschijnlijk niet, want FVD krijgt amper de tijd om iets te zeggen zoals ook weer te zien was in het radiodebat. FVD kreeg nauwelijks de kans om te reageren. En ze werd constant onderbroken, terwijl de SP gewoon de tijd kreeg om uit te spreken en hun punt te maken.

Je ziet het ook weer in dit filmpje, het gif in de ogen van die mensen op die linkse zenders. De Vos wordt weer eens hard aangepakt terwijl Volt en de SP met fluwelen handschoentjes behandeld worden. Iedereen knikt instemmend mee omdat de media dol is op die linkse, progressieve partijen.

De Vos blijft gewoon netjes en heeft het niet over complottheorieën maar over gezond verstand. Iemand die niet meedoet aan de klimaatgekte. En ik ben het met haar eens: open die gasvelden in Groningen gewoon weer. Dat mensen klagen? Jammer dan, de AZCs worden ons ook constant door de strot geduwd.

En over de Russische sancties ben ik het ook met haar eens. Denk je nou echt dat Poetin zich daar iets van aantrekt? Iedereen weet dat hij gewoon doorgaat tot Oekraïne zal capituleren. Hij trekt zich echt niks aan van die domme sancties.

FVD is niet mijn partij maar vind haar inderdaad echt een prima kamerlid. Netjes, rustig en heeft haar antwoorden paraat. Of je het er mee eens bent is een tweede, maar dat ben ik met de meeste van dat zooitje ongeregeld ook niet.

Ze zal hard haar best moeten doen om dat complot geneuzel van baudet van zich af te moeten schudden
pi_218987989
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 06:31 schreef 111210 het volgende:

[..]
FVD is niet mijn partij maar vind haar inderdaad echt een prima kamerlid. Netjes, rustig en heeft haar antwoorden paraat. Of je het er mee eens bent is een tweede, maar dat ben ik met de meeste van dat zooitje ongeregeld ook niet.

Ze zal hard haar best moeten doen om dat complot geneuzel van baudet van zich af te moeten schudden
Ze is beter en duidelijker dan Baudet dat is waar
pi_218988309
quote:

[..]

Tja, dit is amper te beluisteren joh. Media denken vaak dat men sommige partijen een hak kan zetten door dan constant in de reden te vallen en iemand te onderbreken. Dit lijkt hier ook de tactiek: vraag stellen, iemand drie, vier woorden laten zeggen en dan in de reden vallen met een stropop of verdraaiing.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218988326
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 06:31 schreef 111210 het volgende:

[..]

Het interview in de Volkskrant laatst ontmaskerde haar natuurlijk finaal. Die is geen haar beter dan Baudet qua complotten en racisme. Alleen is het uiterlijke sausje iets frisser.
pi_218988433
Ik snap dat in de rede vallen ook niet. Ja, je wilt een punt maken, maar dat kan ook nadat iemand is uitgesproken.
pi_218988444
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 11:04 schreef Hexagon het volgende:
Sowieso is Lidewij een Russische colaboratrice die ons tot kontslaven van het Kremlin wil maken.
Is ook wel weer heel zwart-wit denken hoor, alsof je niet (bijna/zoveel mogelijk) neutraal a la zwitserland kan zijn.
pi_218988625
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 11:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik snap dat in de rede vallen ook niet. Ja, je wilt een punt maken, maar dat kan ook nadat iemand is uitgesproken.
En dan kom je dus nooit aan de beurt…
In korte tijd proberen heel veel partijen hun soundbite te krijgen. Dat is het nadeel van zo'n opzet.
pi_218993224
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:40 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Het interview in de Volkskrant laatst ontmaskerde haar natuurlijk finaal. Die is geen haar beter dan Baudet qua complotten en racisme. Alleen is het uiterlijke sausje iets frisser.
Niet gelezen, zal het eens opzoeken

Edit: wat een waardeloos interview als je het mij vraagt. Alleen maar aan het prikken en zoeken naar negativiteit.

Op haar domme antwoord van die aboriginals geeft ze gewoon overal netjes antwoord. Het is allemaal radicaal rechts. Maar is lees verder niks racistisch in haar antwoorden.

[ Bericht 19% gewijzigd door 111210 op 11-10-2025 22:40:13 ]
pi_218993411
Deze twee partijen laten debatteren is op voorhand ook wel een vrij kansloos gebeuren. Vooral om dat één van de twee partijen hier uitspraken/standpunten brengt die nogal tegen de wetenschap ingaan, dus laat maar zitten dan. Niet dat ik veel met Volt heb, maar ik snap dit dan wel.
  zondag 12 oktober 2025 @ 04:18:58 #41
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218994729
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:53 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Helemaal hysterisch worden sommigen hier omdat ik in alle haast ‘olie’ in plaats van ‘gas’ typte. Duidelijk, ja.
Ik zat heel even met mijn gedachten bij olie en Rusland toen ik dat schreef maar het is dus gewoon een foutje, ik bedoelde natuurlijk gasvelden.
In de provincie Groningen zit alleen bij Stadskanaal een klein beetje olie, maar is niet de moeite om te winnen, verder zit er alleen gas.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218995189
Het debat tussen de SP en FVD: Jimmy Dijk van de SP gebruikte emotionele chantage en deed alsof hij begaan was met het lot van de Groningers, waarbij overigens één kant van het verhaal teveel wordt belicht. In werkelijkheid ligt hij er geen seconde wakker van en het is gewoon een toneelstuk van hypocriet links.

Lidewij kwam met een veel beter en inhoudelijker antwoord. Aan het eind maakte de SP nog een belachelijke beschuldiging richting FVD, met gif in de ogen zoals wel vaker bij linkse partijen als ze hun zin niet krijgen. Lidewij kon niet eens reageren want ze werd uiteraard weer afgekapt door de NPO. Een smerig spelletje, waarbij hun politieke voorkeur opnieuw overduidelijk werd.

Gelukkig is er internet, en kon Lidewij de volgende dag alsnog reageren.
Lidewij is welbespraakt en netjes.

Volt moet zich schamen, hun instelling is: ‘Als het ons niet bevalt, dan cancellen we je gewoon.’

Door deze belachelijke vertoning van de SP zijn ze volgens de peilingen van De Hond inmiddels twee zetels gezakt.

Door dit soort praktijken krijg ik steeds meer zin op FvD te stemmen.

pi_218995198
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:48 schreef -Deluzion- het volgende:
Het debat tussen de SP en FVD: Jimmy Dijk van de SP gebruikte emotionele chantage en deed alsof hij begaan was met het lot van de Groningers, waarbij overigens één kant van het verhaal teveel wordt belicht. In werkelijkheid ligt hij er geen seconde wakker van en het is gewoon een toneelstuk van hypocriet links.

Lidewij kwam met een veel beter en inhoudelijker antwoord. Aan het eind maakte de SP nog een belachelijke beschuldiging richting FVD, met gif in de ogen zoals wel vaker bij linkse partijen als ze hun zin niet krijgen. Lidewij kon niet eens reageren want ze werd uiteraard weer afgekapt door de NPO. Een smerig spelletje, waarbij hun politieke voorkeur opnieuw overduidelijk werd.

Volt moet zich schamen, hun instelling is: ‘Als het ons niet bevalt, dan cancellen we je gewoon.’

Door deze belachelijke vertoning van de SP zijn ze volgens de peilingen van De Hond inmiddels twee zetels gezakt.

Klinkt best comfortabel, zo’n fabeltjesfuik.
pi_218995221
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 00:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik vind het maar een charismaloze girl next door.
Dit is wel waar natuurlijk, ze heeft het charisma van een vaatdoek. Daarom niet geschikt als lijsttrekker, maar ze is wel sterk in het debat en ook bij Kockelman vond ik dat ze het niet slecht deed ondanks de agressieve manier van interviewen van Kockelman.
pi_218995319
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 13:04 schreef Akathisia het volgende:
Het zou eigenlijk wel eerlijk zijn als de partij die wel komt opdagen de zendtijd geheel mag vollullen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219003601
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:42 schreef OllieA het volgende:
Olievelden in Groningen, dat is gewoon gezond verstand mensen!
Met zulke fans heeft Lidewij geen vijanden met gif in de ogen meer nodig.

Diepe zucht.
:W
  maandag 13 oktober 2025 @ 13:22:45 #47
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219005018
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:47 schreef Mikeytt het volgende:
Gewoon een volkomen logische keuze. Het is dan ook erg vreemd van de NOS om deze 2 partijleiders te kiezen om over dat onderwerp te praten...

Je gaat ook niet in debat met iemand die gelooft in een platte aarde en daarin de wetenschap ontkent. Een discussie met iemand die zijn eigen feiten verzint is niet te winnen. Daarover met ze debatteren geeft hun standpunt ook nog eens onterecht legitimiteit.
Ik snap het op zich ook wel, alleen vind ik dat je dan wel consequent moet zijn, want als het over wetenschap gaat ben je met die lui van de ChristenUnie natuurlijk ook snel klaar. Of je moet van mening zijn dat mensen die denken dat het heelal slechts 10.000 jaar oud is en dat de mens samen met de dino's over deze aardkloot heeft gewandeld ook recht van spreken hebben als het over wetenschap gaat. :)
pi_219006430
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:48 schreef -Deluzion- het volgende:

Gewoon doen joh!
Ik heb gehoord dat ze ook heel fijne stickers hebben bij de FVD en leuke filmpjes.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_219006977
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2025 17:05 schreef OllieA het volgende:

[..]
Gewoon doen joh!
Ik heb gehoord dat ze ook heel fijne stickers hebben bij de FVD en leuke filmpjes.
Ja leuk hoor. Ik heb wel wat meer gekeken dan alleen die filmpjes, ook diverse debatten. Mijn eerlijke mening is dat Lidewij een intelligente en welbespraakte vrouw is, goed om erbij te hebben. Maar ik zag ook een paar debatten waarin ze best zwak uit de hoek kwam. Bovendien heeft ze niet zoveel charisma.

Ik denk daarom dat ik toch niet op FVD ga stemmen. Voor mij blijven nu vooral PVV, VVD en JA21 over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')