hoe komt dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 02:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik slaap de laatste tijd echt zo slecht
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 02:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee maar word constant snachts wakker
misschien het begin van de menopauze![]()
![]()
![]()
Dat is toch veel te vroeg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 02:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee maar word constant snachts wakker
misschien het begin van de menopauze![]()
![]()
![]()
je hebt daarvoor nog de perimenopauze, die begint zo als je 35 bent blijkbaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 04:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch veel te vroeg.
maar het is bijna weekendquote:
Hier is het al zo ver, maar heb wel een hersenkraker inzake een vrouw.quote:
Wat is daar lastig aan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 05:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hier is het al zo ver, maar heb wel een hersenkraker inzake een vrouw.
M'n vlam van 18 jaar geleden wil naar Nederland komen. Een knappe en gevulde hoogopgeleide indiase. M'n huidige vriendin al 12 jaar LAT in Parijs zegt dat ik haar moet accomoderen.
Een lastige dit.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 02:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goede post Essi. Denk dat je hier de kern van het probleem hebt benoemd. Grmbl kan niet goed inschatten wat knuffelbaar is en wat niet
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 04:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt daarvoor nog de perimenopauze, die begint zo als je 35 bent blijkbaar
Klopt. Ik moest naar de wc. Daarna nog wel kunnen slapen.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:21 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills zie net dit staan in een recept: ¾ cup onion (11520 gr)
Zal me maar aan de amerikaanse versie houden.
VOCHTIG POESJEquote:
TMNT komt ook naar magicquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg van mijn leidinggevende een vraag over de uren van week 24. We zitten nu in werk 41. Alsof ik nu nog weet wat ik toen gedaan heb.
Daar heb ik ook niks mee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
VOCHTIG POESJE
[..]
TMNT komt ook naar magic
Dat is niet waarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen nooit hun leeftijd vandaar
Waarom vraagt hij dat niet eerder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg van mijn leidinggevende een vraag over de uren van week 24. We zitten nu in werk 41. Alsof ik nu nog weet wat ik toen gedaan heb.
ik niet, ik werk sowieso niet met weeknummersquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik weet nog wel wat ik in week 24 gedaan heb
dan zoek je het op wanneer het was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet, ik werk sowieso niet met weeknummers
mag de vrager doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan zoek je het op wanneer het was.
Ehm... okquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
mag de vrager doen
ga zijn/haar werk niet doen
sowieso is lego ook fors duurder geworden voor mn gevoelquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg reclame voor het Colosseum van Lego. Ziet er wel vet uit. Ik ging even kijken hoe groot dat ding is, maar toen zag ik de prijs.![]()
Je hebt ook een goedkopere alternatiefquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso is lego ook fors duurder geworden voor mn gevoel
Dat zou goed kunnen. Maar dit ding was ruim 1000 euro.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt ook een goedkopere alternatief
en alleen maar in dezelfde kleurquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg reclame voor het Colosseum van Lego. Ziet er wel vet uit. Ik ging even kijken hoe groot dat ding is, maar toen zag ik de prijs.![]()
Dat is geen lego.quote:
eff gegoogled..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Maar dit ding was ruim 1000 euro.
Nee, zoals gezegd dat is geen LEGO© en van inferieure kwaliteitquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
Nee, zoals gezegd dat is geen LEGO© en van inferieure kwaliteit
Dat is niet alleen een gevoelquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
Irritant is dat. Ik had er meestal 2, dan kon er altijd iemand op vakantiequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn work-bestie is er vandaag niet; gaat lange dag worden.
Korte battle hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:34 schreef kwiwi het volgende:
The battle of the steentjesbouwers has begun.
Of veel oefenen om hard een winkel uit te rennenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Tja dat wordt dan even langer sparen
sets zijn ook groter geworden, dus prijs per stukje kan best gelijk gebleven zijn, maar nooit echt onderzochtquote:
Ik zie nu iemand voor me die over een koffiemok hurkt waar een klein vingertje uit komt en daarmee wiebelt terwijl ze een koekje eet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jammer, zat er al helemaal klaar voor met m'n verwenkoffie en koekje.
Halloquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:36 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig is het weer bijna maandag, dan kunnen we weer werken voor de legoblokjes
Sets die ik vorig jaar wilde kopen op dit moment zijn nu nog steeds rond dezelfde prijs. Heb screenshots bekekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:36 schreef mschol het volgende:
[..]
sets zijn ook groter geworden, dus prijs per stukje kan best gelijk gebleven zijn, maar nooit echt onderzocht
ja, das wel een teleurstellend model ja..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:34 schreef Pheno het volgende:
https://www.lego.com/nl-nl/product/death-star-75419![]()
![]()
Ik moet vanavond en morgen gewoon nog werkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HalloEerst nog even uitgebreid van het weekend genieten
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie nu iemand voor me die over een koffiemok hurkt waar een klein vingertje uit komt en daarmee wiebelt terwijl ze een koekje eet.
Jammer dat dit geen thema is voor inktober, dan had ik'm getekend.
wel lekker veel stukjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, das wel een teleurstellend model ja..
Net pas eerste op. Maar heb mijn adhdmedicatie nog niet op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik zie dat je fantasie in ieder geval al van genoeg koffie voorzien is vanochtend
Ook dat nogquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, das wel een teleurstellend model ja..
wat voor sets?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sets die ik vorig jaar wilde kopen op dit moment zijn nu nog steeds rond dezelfde prijs. Heb screenshots bekeken.
Maaar. het is nog geen sinterkerst.
Oh zo. Ik dacht dat je bedoelde dat bepaalde sets duurder geworden zijn. Dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor sets?
en ik doelde vooral op de prijs over afgelopen 5 jaar
er zijn veel meer duurdere (¤300+) sets bij gekomen lijkt het
Het is wel leuk om te zien dat we ons nu allebei gedragen als een oud-collega als we domme vragen krijgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Irritant is dat. Ik had er meestal 2, dan kon er altijd iemand op vakantieMaar nu ook nog maar 1
echte prijsstijgingen van sets heb ik eerlijk gezegd niet gezien bij lego(behalve bij uit handel gaan), scheelt natuurlijk dat de meeste sets na max 3 jaar uit de handel gaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh zo. Ik dacht dat je bedoelde dat bepaalde sets duurder geworden zijn. Dan heb ik je verkeerd begrepen.
Ja, en rondom de feestdagen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
echte prijsstijgingen van sets heb ik eerlijk gezegd niet gezien bij lego(behalve bij uit handel gaan), scheelt natuurlijk dat de meeste sets na max 3 jaar uit de handel gaan
Bol had hem nog. Maar ik vind 550 ook veel te veel. Tevens geen ruimte voor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
eff gegoogled..
ding was 550, is uit de handel dus alle winkels zijn geen optie.. Bricklink proberen dan
Ja dat wel inderdaad. Ik hoop vooral bij de sets waar ik niks mee heb dat er nog wel wat sterke kaarten in zitten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niks mee.![]()
Worden wel goedkope maanden op deze manier.
vast niet bol zelf maar een of andere scalperquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bol had hem nog. Maar ik vind 550 ook veel te veel. Tevens geen ruimte voor.
Ja, via Master Bricks. Zegt mij niks verder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
vast niet bol zelf maar een of andere scalper
ruimte is een goeie reden het niet te doen inderdaad
hij is wel fors gestegen, goedkoopste in de EU is 675 uit belgie used, eerste nieuwe is 900 in frankrijkquote:
ik twijfel nog over de knights castlequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga denk ik Slot Neuschwanstein kopen of de Notre-Dame.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb hier een kat op het balkon en de honden proberen er bij te komen
Vakantie Texel afmakenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:06 schreef mschol het volgende:
maar wat is de weekend planning hier?
ik twijfel of ik vandaag nog even handje help bij werk of voor de zekerheid 3 dagen rust kies
Vanavond even een vriendin op visite. Verder beetje TV kijken, LEGO en schoonmaken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:06 schreef mschol het volgende:
ik twijfel of ik vandaag nog even handje help bij werk of voor de zekerheid 3 dagen rust kies
Hier is dit weekend de marathon; dus kan de stad nauwelijks uit. Denk dat ik vanavond boodschappen ga doen en dan een fort van kussens ga bouwen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:06 schreef mschol het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |