Ehm... okquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
mag de vrager doen
ga zijn/haar werk niet doen
sowieso is lego ook fors duurder geworden voor mn gevoelquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg reclame voor het Colosseum van Lego. Ziet er wel vet uit. Ik ging even kijken hoe groot dat ding is, maar toen zag ik de prijs.![]()
Je hebt ook een goedkopere alternatiefquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso is lego ook fors duurder geworden voor mn gevoel
Dat zou goed kunnen. Maar dit ding was ruim 1000 euro.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt ook een goedkopere alternatief
en alleen maar in dezelfde kleurquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg reclame voor het Colosseum van Lego. Ziet er wel vet uit. Ik ging even kijken hoe groot dat ding is, maar toen zag ik de prijs.![]()
Dat is geen lego.quote:
eff gegoogled..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Maar dit ding was ruim 1000 euro.
Nee, zoals gezegd dat is geen LEGO© en van inferieure kwaliteitquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
Nee, zoals gezegd dat is geen LEGO© en van inferieure kwaliteit
Dat is niet alleen een gevoelquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
Irritant is dat. Ik had er meestal 2, dan kon er altijd iemand op vakantiequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn work-bestie is er vandaag niet; gaat lange dag worden.
Korte battle hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:34 schreef kwiwi het volgende:
The battle of the steentjesbouwers has begun.
Of veel oefenen om hard een winkel uit te rennenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Tja dat wordt dan even langer sparen
sets zijn ook groter geworden, dus prijs per stukje kan best gelijk gebleven zijn, maar nooit echt onderzochtquote:
Ik zie nu iemand voor me die over een koffiemok hurkt waar een klein vingertje uit komt en daarmee wiebelt terwijl ze een koekje eet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jammer, zat er al helemaal klaar voor met m'n verwenkoffie en koekje.
Halloquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:36 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig is het weer bijna maandag, dan kunnen we weer werken voor de legoblokjes
Sets die ik vorig jaar wilde kopen op dit moment zijn nu nog steeds rond dezelfde prijs. Heb screenshots bekekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:36 schreef mschol het volgende:
[..]
sets zijn ook groter geworden, dus prijs per stukje kan best gelijk gebleven zijn, maar nooit echt onderzocht
ja, das wel een teleurstellend model ja..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:34 schreef Pheno het volgende:
https://www.lego.com/nl-nl/product/death-star-75419![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |